Een tijdje geleden een topic geplaatst over welke schommel te kopen. Er is nog steeds geen gekocht maar heb deze gezien (schoonzus wilt deze voor de verjaardag van onze meid kopen). 565980 3 in 1 Meegroeischommel Heeft iemand ervaring met deze schommel?? En zo ja wat zijn de ervaringen?
Wij hebben die zonder de stellage, we hebben hem zelf aan onze houten pergola vastgemaakt. De schommel heb wel ervaring mee en zoontje zit er nu al in en vindt het meestal geweldig.
Wij hebben ook een meegroeischommel zonder de stellage. Bij ons hangt hij aan de schuur. We hebben hem nu een jaar en Robyn vind hem helemaal geweldig.
Toevallig gisteren net aan mijn dochtertje gegeven voor haar verjaardag. Ze is er even in geweest en vond het leuk. Makkelijk in elkaar te zetten en ook weer makkelijk in te klappen. Schoonzusje heeft die schommel ook en is ook tevreden. Alleen de 3 in 1 snap ik nog niet echt. Volgens mij is er maar 1 stand...
Wij hebben er ook zo een maar dan van Chicco. Ik vind hem tot nu toe heel fijn en mijn zoontje zit er graag in!
Hier ook zo'n schommel, maar dan zonder stellage. Mijn dochter vind het geweldig, zelfs zo geweldig dat ik haar er niet meer uitkrijg! Vandaag toevallig weer even in de schommel (nou ja noem het maar even). Ze ligt helemaal in een deuk!
Heeft dat niks met het zitje te maken. Dat kun je ombouwen zodat als ze straks zelf kunnen schommelen je alleen nog een plankje overhoudt, niet?
die van Intertoys wilde ik ook kopen maar hebben er helaas niet zo veel ruimte voor(alleen een balkon waar hij nét op past) Heb goeie dingen gehoord over deze schommel
als je ruimte hebt voor de stellage zou ik het doen, mijn zoonj van 1 maakt gebruik van de 3 in 1 schommel in stand 2 zeg maar, en mijn dochter van 4 gebruikt hem in de zelfde stand, is echt leuk. ik zou bij deze wel even kijken naar de kwaliteit, want je gaat er wel even mee doen, en dan kun je beter een wat duurdere kopen die langer mooi blijft.
Ik heb ongeveer deze ook. Echt een zitje met beugel ervoor en die kun je er weer afhalen, net als de rugleuning. Niet de ombouw, wij hebben de schommel in een boom in de tuin gehangen. Charlotte vindt het helemaal het einde!
Wij willen deze ook aanschaffen oor de kleine. Houd wel in je achterhoofd dat je deze niet zo heel lang kunt gebruiken. De stellage moet als de kindjes wat groter zijn wel vastgezet worden (in beton gestort waarschijnlijk). Misschien kun je dat beter (evt. via marktplaats) een grotere kopen (als je daar de ruimte voor hebt). Wij kopen deze waarschijnlijk wel omdat we de tuin nog aan moeten pakken. En voor in het begin schommelen ze toch niet zo hard dus kan hij zo los nog wel.
Wij hebben m ook, erg leuk! Maar idd ik zie een kind van 4 hier echt niet op schommelen, dan kiept die zeker om
ik heb ook een meegroeischommel (de blauw/rood/gele) en die is erg populair hier, ik vind het heel fijn dat het hem in 3 standen kan ombouwen. Maar eerlijk gezegd lijkt mij die stellage helemaal niks. Het ziet er naar mijn idee niet zo stevig uit voor oudere kindjes en het is ook zo'n groot ding. Ookal heb je er plek voor als je de schommel ophangt heb je toch weer plek voor iets anders?? Wij hebben bij de boerenbond van die kettingen gekocht waarmee de schommel aan de opening van de veranda hangt. In de opening van de schuur kan ook natuurlijk en zoals ik hier las aan een boom. (echt geniaal, was ik nooit opgekomen.)
Anders maar eens voor deze kijken. Ik kan 'm aan het kozijn van de garagedeur hangen dus dat is geen probleem