ene dag wel zwanger voelen, andere dag niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Life in Pink, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo meiden,

Hadden jullie dat ook in het prille begin? De ene dag voel ik me echt zwanger en ben ik misselijk en moe en een gespannen buik, de andere dag heb ik nauwlijks ergens last van.

Opzich probeer ik er wel van te genieten, zolang het duurt, maar aan de andere kant ben ik toch opzoek naar lijfelijke bevestigingen...

is dit herkenbaar en hadden jullie dus ook echt dat je de ene dag beter voelt dan de ander i.p.v. dat het steeds wat heviger wordt allemaal?

Groet Snoozie

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,
    Ja hoor..ene dag wel zere borsten andere dag niet.
    Ene dag niet misselijk en toen 16 weken lang... :)
    Maar hoort erbij, het wisselende...maar wilde ook graag die bevestiging...me zwanger voelen.
    Besef kwam pas echt bij de echo ;) en die daarna en daarna :)
    Succes en geniet van je zwangerschap!

groetjes,
    Mili

3. Life in Pink

Dank voor je reactie Milli,

Jeetje, 16 weken lang misselijk...das wel heel veel bevestiging!

Ik dacht denk ik dat het zou beginnen met kwaaltjes die dan alleen maar erger worden, had niet bedacht dat het per dag zo verschillend kan zijn en dan met de onzekerheid of alles goed is erbij...denk je toch soms, van zal het wel goed zijn?

Misschien dat ik over een week of wat terug verlang naar deze dagen, waarin ik nog niets voel!

We wachten maar af!

Groet Snoozie

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) haha je beetje wel he?

Maar ja verschilt echt per persoon hoor..de een heeft de hele zwangerschap nergens last van, bij de een neemt het langzaam in heftigheid toe en bij weer iemand is het er ineens en ook zo weer weg...

Maareh het motto blijft hoe dan ook: Lekker van genieten, t is voor een goed doel!

Succes en ik duim dat alles goed mag blijven gaan!

Knuf,
    Mili

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik had dat ook, dat ik me echt zorgen maakte als ik een dag helemaal niks anders dan anders voelde, maar na de echo en dus het bewijs voel ik me elke dag hartstikke zwanger

6. Life in Pink

Ja, die echo is echt een mijlpijl, kijk er nu al naar uit!
    En tot die tijd, probeer ik ook te genieten :)

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Jazeker ook echt doen, genieten!

Enneh op den duur schopt ukkie zooo hard en zooo vaak, haha dan wil je wel eens minder bevestiging ;)

:) haha nee hoor...vind het tof als ukkie het goed doet..je zult die wisselingen gewoon houden tijdens je zwangerschap denk ik.

Ik wel ten minste, als ik ukkie ff minder voel, als je zelf iets ziek bent enzo..dan hou je dat toch.
    Maar als je een echo hebt, je buik gaat groeien enzo..dan voel je je vast en zeker op en top zwanger!

Damesss..."genietze"!

Deel Deze Pagina