lucht uit baarmoeder.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Spanish, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

dag lieve meiden!

wij zijn 5 januari alweer een jaar bezig
    ondertussen al een zaadtest gehad die goed was.
    kan dus alleen aan mij liggen.

we hebben al een dochter van 3 jaar oud. die door de pil gekomen is. dus voor ons onbegrijpelijk waarom het nu niet wil :(

ik heb 2 jaar een mirena spiraal gehad.
    en nog steeds heb ik last van veel slijm.
    wat ik ook heb is dat ik zodra er druk op mebuik komt te staan
    er lucht van beneden uit komt. vooral een week voordat ik ongesteld moet worden. is het op z'n ergst.
    Dus dat houdt in dat ik al een week van te voren weet dat ik niet zwanger ben.

mijn vraag is of er meedere van jullie hier last van hebben na een eerdere zwangerschap en desondanks dat er lucht van beneden uit komt toch nog zwanger is.

groetjes Carien

2. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry, Carien. Geen ervaring mee.
    Ik duim voor je dat het snel zal lukken om zwanger te worden.
    Liefs.

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

wat naar voor je :( ik heb wel na mn bevalling last van lucht af en toe, maar komt dat echt uit je baarmoeder? kan me niet voorstellen. volgens mij zit er gewoon wat lucht in je vagina dan!!

Heb je al ovulatie testen geprobeerd?

Mijn cyclus is namelijk echt totaaaal anders sinds mijn bevalling. en bij sam was ik ook binnen 4 maanden zwanger ondanks hele onregelmatige cyclus, en nu zijn we ook alweer 5 maanden bezig. en nog niks. dus ik ben deze maand aan de ovu testen gegaan en had pas een positieve op dag 19!!!!! dus veeel later dan ik had gedacht. (heb nu elke keer een cyclus van 28, 29 dagen!

hopelijk heb je er iets aan, maar misschien heb je t ook allang geprobeerd.

heleboel sterkte in ieder geval.

liefs Muis

4. Spanish

Spanish Niet meer actief

Hoi hoi!

Jaa het komt ook idd wel uit me vagina vooral als er druk op me onderbuik staat met bukken bv maar komt wel uit me baarmoeder mond zeg maar.

ovu testen hebben wij ook al gedaan geen zin. hebben vaak me ei kunnen vinden maar geen resultaat idem dito met temperaturen.
    iedereen zegt dan "jaa je moet er niet teveel mee bezig zijn"ook al ben je dat niet bewust denk je er toch wel bij na.

Wij zijn nu zover dat we het met zo'n grote lange ronde onder mij leggen zodat ik met me schede beneden naar achteren lig. dat het zaad beter naar achter door loopt. want wij zijn toch ten einde raad.

elke keer als ik lucht van beneden voel met die luchtbelletjes
    dan weet ik wel weer hoe laat het is.
    daarom ben ik benieuwd of zwangere vrouwen er ook wel last van hebben.

groetjes

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Lucht uit je baarmoeder of baarmoedermond kan volgens mij niet, dan moet het uit je vagina komen. Dat er op een of andere manier lucht in kan komen en er ook weer uit gaat. Na de bevalling heb ik hier ook een poosje last van gehad. Volgens mij staat dat helemaal los van het zwanger worden en je baarmoeder zelf. En ik denk dat je daar de oorzaak van het niet zwanger worden niet in moet zoeken. Als je je er zorgen over maakt, zou ik naar de huisarts gaan. Misschien kan die iets aan de oorzaak doen, want het is wel vervelend.

Deel Deze Pagina