@ Saskia, Leuk om te lezen dat je zo positief bent Sas! En aan je onderschrift te zien hadden jullie positief nieuws vandaag over de samenlevingstest, wat fijn! Het geeft mij ook weer een beetje hoop. Mijn eisprong is altijd duidelijk aanwezig en ben behoorlijk regelmatig. Ik heb zelf nog geen onderzoeken laten doen maar we hebben een verwijsbrief binnen voor de fa dus we gaan ons ook klaarmaken voor de grote stap... groetjes!
@ Saskia, Fijn dat de samenlevingstest positief was geeft vast weer een beetje hoop. @ Ninoshka, dus jullie gaan de stap ook maken. Positief blijven denken dan komt jullie tijd vanzelf.
YAHOE!!! Ik heb een zaadcel gezien onder de microscoop. Alleen in een flits, want hij was razendsnel Het was er maar 1, maar vanaf 1 is de samenlevingstest positief. Ze halen ook maar een stukje slijm weg en ze zei al: waar er 1 zwemt, zwemmen er meer. Mijn slijm is van topkwaliteit en helpt de zwemmers om vooruit te komen. Nu nog bloedprikken en als dat ok is, dan gaan we het een half jaar zelf proberen door heel gericht te klussen. Ben zoooo blij Deze zaadcel heeft het zeker 9 uur overleeft en zwom nog volop, hihi! Mijn eisprong was trouwens ook net geweest. Kan kloppen, want had gisteren helse ovulatiepijn. HIHI! Het zijn niet veel zaadjes maar ze overleven. De aanhouder wint @ Ninoshka, wat goed dat je de stap gaat zetten meid. Het kan ook positief uitpakken. Ik bedoel maar, mijn man had maar 2,6 miljoen zaadjes de vorige keer en daarvan was 70% niet goed. En moet je nu eens kijken, gewoon een positieve samenlevingstest! Alles is nog mogelijk. Als dit niet lukt, gaan we over tot IUI, maar eerst flink duimen en hopen dat we voor mei zwanger zijn!
wat fijn dat de samenlevingstest positief is. Wij moeten 4 dec terug om alle uitslagen te bespreken van bloed en zaad, dus ben erg benieuwd. lioefs trotse moeder
Saskia, gericht klussen dmv wat/ hoe? Moetje dat zelf bepalen of krijg je daarvoor ook hulp doordat ze je ei gaan volgen hoe moet ik me dat voor me zien??
Hier net terug van de Gyn even in het kort wat er is gebeurd: * inwendig onderzoek gehad, waren wel eiblaasjes te zien. * bloed geprikt op Progestoron en FSH om te kijken of ik al een eisprong heb gehad. Vrijdag en maandag weer prikken. * Zaadinleveren 24 dec. * 6 jan. 2e gesprek. Mocht deze ronde weer heel lang worden dan had hij het over medicijnen om de eisprong naar voren te halen. Ben vergeten om de naam te vragen. Dan zou er evt. ook een samenlevings test gedaan kunnen worden. Dus het balletje is aan het rollen nu afwachten tot 6 jan.
Door middel van ovulatietesten en proberen om 3 dagen onthouding te hebben voor de vruchtbaarste dag en dan op de vruchtbaarste dag te vrijen. Ik weet niet of ze het mbv echo's gaan volgen. Dat krijgen we de 22ste allemaal te horen. Maar wij hebben altijd gevreeƫn als we zin hadden dus nooit echt het juiste moment berekend. Ik denk niet dat het helpt, maar het valt te proberen. Het is in ieder geval fijn om even een half jaar uit die mmm te zijn en wetende dat het wel mogelijk is dat ik zwanger raak.