Wie ook dit weekend hun ei!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kla4artje, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kla4artje

Kla4artje Niet meer actief

Hoi meiden,

Dit weekend heb ik hoop ik weer mijn 1e ei na mijn miskraam 2 weken geleden.
    Spannend!!
    We gaan er dit weekend helemaal voor.
    Wie heeft er nog tips of heeft aankomend weekend ook hun ei?

2. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik ben dit weekend ook aan de beurt. We gaan deze keer voor het eerst serieus klussen. Dus ik vind het spannend!

3. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Hier nog 1 hoor.. ik hoop dat dit het lucky weekend wordt..

4. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ik hoop dat het hier ook een erg lucky weekend word.
    Ik zit nu in ronde 2 na mijn mk. Vorige ronde was manlief ziek, dus van klussen is er weinig (zeg maar gerust eerder niets) gekomen.
    Spannend weer.

Wel erg he, we hebben nu al hele erg voorpret voor het weekend. Arme mannen hebben we toch eigenlijk. :D

Liefs.

5. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Hihi, ja klopt ze moesten eens weten. Gisteravond noemde ik hem nog my mean sperm machine. Haha

6. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hier ook een vruchtbaar weekend, en dus aan de klus!!!
    En ik ben helemaal blij want maanden in onzekerheid gezeten, want man wou toch niet nog een kindje....gister zei hij opeens.....zullen we er toch nog maar een keer voor gaan?
    nou ik heb echt een potje zitten janken zo blij!!!
    Dus hup vanmorgen aan de folium tabletten,en klussen

Zo blij!!!!

7. Wij ook dit weekend weer flink aan de klus! Ik hoop dat het lukt voor ons allemaal dames!:D

Nony, heerlijk voor je dat je man nu ook wil! Ik zou wel voorzichtig zijn. Eigenlijk moet je minimaal 4 weken voor de bevruchting al foliumzuur slikken! Ik zou dat risico niet nemen en nog 1 maandje wachten... Maar ik heb dan ook een kindje met anencephalie gekregen (alhoewel ik toen wel heel netjes foliumzuur slikte). Dus je moet het zelf weten en het is je eigen keuze, maar het verkleint de kans wel!

8. rollebolle

rollebolle Actief lid

10 dec 2009
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
  9. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Hier ook 1 :D

10. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Zal dan wel rustig hier zijn het weekend. :D

11. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik begin nu een beetje te twijfelen over mijn ei. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nu pas écht mee bezig ben en eigenlijk niet echt heel goed in de gaten heb gehouden voor deze happening hoe mijn cyclus loopt. Wel regelmatig hoor, maar ik zou eigenlijk niet precies weten hoeveel dagen. Gisteren voelde ik steken onder in mijn buik, elke maand kan ik mijn eisprong voelen. Dus ook gisteren maar weer geklust. Afgelopen weekend ook al twee keer. We slaan vanavond over en dan gaan we deze week om de dag. Mocht het deze maand niet lukken, dan weet ik in iedergeval wel hoeveel dagen mijn cyclus deze maand was.

12. Kla4artje

Kla4artje Niet meer actief

Dankjewel meiden voor alle reactie's.
    Laten we elkaar op de hoogte houden hoe het aankomend weekend is gegaan. Hahahaha

Succes!!!!!

13. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    ir3n3 : Dat zou idd best je eisprong geweest kunnen zijn ja.
    Hopen dat het raak is!!

Succes allemaal vt weekend!

14. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier zijn de eerste tekenen op een ei al gespot. Hoop zo dat het deze ronde raak is. Voor ons allemaal. :D

15. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Ik voel ook al wat steekjes enzo in mijn buik..zal dat mijn ei al zijn? hoop het niet,vrijdag komt mijn mannetje pas thuis... erg makkelijk hoor,een vriend die chauffeur is..

16. Gisteravond een heeeeel dum streepje op mn ovu test... HEt zit eraan te komen, spannend!

Ik hoop voor ons allen op een heel vruchtbaar weekend!:D

@Sylvia, zeg maar tegen je man dat ie snel door moet rijden!;)

17. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ook ik moet als het goed is van het weekend mijn ei krijgen:D
    Hoop alleen dat vriend lief zich goed genoeg voelt en geen pijn heeft anders gaat het m niet worden.
    Officieel mogen we vanaf vrijdag, maar gisteren begon ie al van ja maar als ik nou pijn heb of het nog niet durf dan houd het op.....
    Ja dan houd het inderdaad op, maar of ik dat ook leuk vind:p

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hihi tijdens het klussen maar niet bedenken hoeveel medeklussers je hebt! ook wij gaan er voor had al een lichte ovutest dus ik denk morgen overmorgen een knaller!

19. @Snoetetoet, jij ook hier, gezellig! Maar je hebt helemaal gelijk hoor, niet aan ZP denken dan... hihi

20. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha, nee idd. Dan vergaat de zin idd wel een beetje.
    Marjolein en snoetetoet, klinkt voorspoedig. Ik zal voor jullie duimen.
    Verrassingsei, ik hoop dat het gaat lukken bij jullie. Ik weet niet wat voor operatie, maar het klinkt pijnlijk. Succes.
    Liefs.

Deel Deze Pagina