nou iedereen heel veel suc6,ik ook als t goed is dit weekend maar mn cyclus is wat rommelig,ben wel met ovutest begonnen.zou leuk zijn na 7 mn proberen.t zou wel een wonder zijn.en heel erg gewenst.kiki74
Dames, ik wil toch voor de zekerheid nog even een ovu test halen. Welke kan ik het beste halen? Heb daar nog helemaal geen verstand van.
Ik heb deze maand een pakket besteld van sensitest! Vandaag besteld, morgen in huis (nog net op tijd voor jou)
Nou narcisje hij heeft een hersteloperatie ondergaan Dus ja dat is ook best een heftige operatie geweest. En hij heeft ook nog een aantal dagen een nabloeding gehad, dus helemaal van een leiendakje is het niet gegaan. Maar goed ik trek gewoon mn mooiste pakkie aan, dan kan ie toch haast niet weigeren hahahaha.
Lijkt mij idd heel erg heftig. Wel mooi om toch nog de keuze te maken om voor nog een kindje te gaan. Heel veel succes. Liefs.
Goedemorgen allemaal, Hier wel geklust in elk geval,ik heb zaterdag een ovulatietest gedaan,daar waren beide strepen even zichtbaar,dus zou betekenen dat ik dan binnen 36 u mijn ei zou hebben. Ik hoop dus dat ze hard genoeg hebben gezwommen en dat ik hier over een paar weken kan neer zetten dat ik zwanger ben! Uiteraard duim ik voor jullie ook!! Groetjes Sylvia
nou dames ik had dodnerdagavond een giga streep en geklusd snachts werd ik wakker van ei.... ongeveer uurtje of 2 en daarna weer weg dus ik denk dat we goed bezig waren nu zorgen dat eitje vertroeteld wordt en wil blijven plakken.... dus relaxzzzzzzz no stresssssssssss, zennnnnnnn, baibadibaaaaaaaaaaa
Hoi Meiden, Gisteren een vette positieve ovu test gehad. Gisterenochtend geklust en vanmorgen ook!! Vanavond als ik thuis kom nog een keer ovu testen en hopen dat mijn ei is geweest. Laten we deze topiq nog twee weken in leven houden, zodat we kunnen zien bij wie het allemaal gelukt is (ben erg benieuwd) Liefs Kla4artje
Ik ook gister een positieve test jippie!!! (Wist niet dat je zo blij kon worden van een pps OVULATIEtest, maar toch... BEn dan ook wel een beetje testverslaafd hihi We hebben goed ons best gedaan! Ben inderdaad benieuwd over 2 weken!!!
Ja dat is leuk! Ik had zaterdag lichte ovulatiebuikpijntjes, zondag wat meer en vanmorgen ook nog, en nu ist weg, dus hij is denk ik begin van de middag gesprongen? Gisteren seks gehad, best netjes toch Misschien vanavond voor de zekerheid nog maar een keertje