Hallo ik ben nieuw op dit forum en weet eigenlijk niet of ik hier wel goed zit met mijn vraag. maar ik ben nu 2 weken overtijd normaal gesproken regelmatige cyclus. heb 2 thuis testen gedaan in de eerste week overtijd deze waren negatief. vanochtend HA gebeld daar ochtend urine langs gebracht ook negatief. heb wel symptomen misselijk, vermoeidheid, men buikje word wat dikker verder geen gevoelige borsten maar wel wat voller. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet is de eerste keer dat ik deze symptomen heb. weet iemand dat als je negatief test je toch zwanger kan zijn? Groetjes
Hoi Gebruik je de pil of niet? Ik ben zelf zwanger geraakt door mn pil heen.. en mijn eerste test was idd ook negatief. toen heb ik met moeite nog een weekje ongv gewacht en was die test ineens wel positief! Misschien dat je eind deze week nog een testje kunt doen als je nog niet ongesteld bent geworden? Groetjes
Nee niet aan de pil al 2 jaar niet meer maar ben eigenlijk sinds 2 maanden aan het proberen zwanger te worden. heb ook eind van de dag een vaag gevoel in mijn onderbuik soms lijkt het op menstruatie pijn maar meestal kan ik het gevoel niet plaatsen en daar heb ik nu sinds een weekje last van. moet als ik nog niet ongesteld ben maandag weer testen bij de HA.
Oohh oke! Afwachten is altijd vervelend.. Maar ik zal voor je duimen dat het maandag positief is succes!
Wachten duurt idd lang! De test die ik vrijdag heb gedaan gaf later wel een streepje aan maar ik neem dat je deze gewoon als negatief mag beschouwen aangezien de tijd van aflezen al voorbij was.
Het kan inderdaad het indrooglijntje zijn. Ik zou ook nog even een klein weekje wachten tot een nieuwe test. Ik duim voor je dat je al een positieve test in handen mag krijgen... Maar het kan ook goed zijn dat je lijf je een beetje in de maling neemt ( dat had ik ook een paar keer! ).
ik heb twee negatieve testen gehad en 1 negatieve bij de dokter. en toch ben ik nu al 7 weken zwanger
Zolang je niet ongesteld bent kan het nog. Wel spannend zo zeg, hopelijk krijg je vlug duidelijkheid.
Bij mijn eerste heb ik heel lang negatief getest. Ben uiteindelijk niet naar de dokter geweest omdat ik gewoon overtuigd was van mijn gelijk en ik bleek inderdaad zwanger. Spannend meid!
Kan iemand me verder ook vertellen of een witte klonterige afscheiding ook bij een zwangerschap hoort? Lees alleen maar over slijmerige afscheiding maar mijnde is klonterig en meer als normaal.