Wie ook echo gehad met precies 6 weekjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luna1, 7 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna1

Luna1 Lid

22 nov 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag heb ik een echo gehad in het ziekenhuis ,
    Was precies zes weekjes zwanger , ik vond de gynaecoloog niet zo aardig alles snel snel en mijn vragen kreeg ik niet echt antwoord op . Het hartje klopte en zag op het scherm dat het best snel klopte .
    Ik heb drie miskramen gehad in vier a vijf jaar tijd van daar dat ik zo vroeg een echo mocht al . Alleen bij de vorige zwangerschappen klopte het hartje veel trager rond deze Tijd en brak de zwangerschap elke keer tussen de zes en negen weken af. Ben zo onzeker .
    Heeft er iemand ook zo vroeg een echo gehad ? En heb je daar misschien een foto van ? Ik heb er een foto bij gedaan die andere was van vorige week toen was ik vijf weekjes .

Bijgevoegde bestanden:

2. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!:D
    Volgens mij was mijn eerste echo met 6+3 (kan ook +4 zijn geweest), maar in ieder geval in die 7e week. Het zag er ongeveer hetzelfde uit en had ook een snel kloppend hartje. Ik mocht ook vroeg omdat ik eerder een miskraam had gehad.
    Bij mij zeiden ze toen ook dat ze alleen konden kijken of het hartje klopte.. Verder konden ze niet veel zeggen omdat het vruchtje nog te klein is om te zien of het goed zit.
    Helaas, ik weet dat het heel vervelend is om te horen, kun je niks anders dan afwachten.
    In ieder geval is een snel kloppend hartje al een heel positief begin!

3. Me82

Me82 Actief lid

28 nov 2015
    144
    0
    16
    Ik krijg volgende week een echo met 6+2 weken, omdat we daarna oo reis gaan. Ik ben al blij als de vk kan zien dat ik zwanger ben of t hartje kan horen.

4. Jezz84

Jezz84 Actief lid

30 dec 2012
    455
    111
    43
    Ik heb een echo gehad met precies 6 weken. Bij mij was alleen de baarmoeder te zien met iets erin. Het hartje was nog niet echt te zien. Het resultaat ligt nu heerlijk boven in haar bedje te slapen ; -) hel veel succes komende weken en ik hoop voor je dat het goed blijft gaan. Meestal is het zo als ze een hartje zien dat de kans op een miskraam toch flink afneemt. Sterkte en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Gefeliciteerd meid, dat het hartje nu al snel
    Klopt is een goed teken! Dat verlaagt de kans op een miskraam. Hierbij mijn echo met precies 6 weken, bij mij klopte het hartje ook al snel.

6. Lies1989

Lies1989 Lid

23 sep 2011
    84
    0
    0
    Flevoland
    Hier ook een echo gehad met zes weken.. Er was enkel een belletje te zien en verder niks

Nu 13 weken later is dat belletje uitgegroeid tot een baby in de buik die al aardig hard kan schoppen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,8 KB
      Weergaven:
      1
  7. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik heb ook een echo gehad met 6 weken.. heb zo snel even geen foto.. Maar het was een heel klein wolkje.. Er was nog niks te zien! Ook het hartje klopte heel snel! En dat was een goed teken.. Geniet ervan.. En Gefeliciteerd!

8. anglca

anglca Actief lid

14 okt 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Ik heb niet gelijk een foto, maar met 6 weken zag je bij mij het vruchtzakje en een stipje dat knipperde.

Deel Deze Pagina