Ik vroeg me af wie er ervaring heeft om naar pretparken te gaan met een dreumes (ongeveer 14 maanden). Bijvoorbeeld Efteling, maar ook Disneyland Parijs o.i.d. Genieten ze daarvan of zijn ze er nog te jong voor?
Hier genieten ze er van . Van een speeltuin genieten ze ook maar ik merk wel dat m'n kindjes het naar hun zin hebben. Natuurlijk moet je naar je kindje kijken: Het ene kindje vind harder geluiden eng - en de andere houd niet van duisternis. Daar moet je dan wel rekening mee houden. En als je zoiets doet moet je altijd in elk geval voor jezelf ook gaan (of voor een ouder kind) en niet alleen voor je dreumes.
hier vind me zoon het al geweldig vanaf 10 maanden. met 19 maanden zijn we naar disney geweest wat een geweldige ervaring was dat hij vond het prachtig
Ondanks dat ik enorm pretpark fan ben, sluit ik me bij Sweetlake aan, het is vroeg. Disney heb ik dit jaar zonder kinderen gedaan (vindt mijn oudste ook nog jong) Efteling is met 14 maanden alleen maar stilzitten. Als je een kindje hebt dat graag zit en rondkijkt kan het prima, maar mijn jongste vindt er weinig aan.
Voor kinderen van die leeftijd is er nog weinig aan. Je moet het doen als je het voor jezelf leuk vindt, maar voor je kindje kun je het net zo goed laten of naar een speeltuin gaan of zo.
Disney is hier weer geboekt . Vorig jaar ook geweest overigens - eigenlijk zouden we vorig jaar gaan en dan een tijdje niet, maar m'n ouders moesten onverwachts anuleren, dus nu doen we het nog een keer over. Efteling zijn ze beiden ook regelmatig geweest omdat opa en oma een abonnement hebben en ze gratis mogen. En tja als de kleinkinderen genieten, genieten opa en oma ook... (dus nog even een toevoeging op m'n eerdere bericht )
Als je het geld kunt missen en je er zelf ook van geniet kun je het doen. Maar als er andere dingen om moet laten zou ik nog even wachten. Het is toch een smak geld en echt veel hebben ze er nog niet aan. Mijn zoontje is in augustus naar de Efteling geweest en hij heeft het nog weleens over de draak dat die zo eng was. Maar meer dan dat is hem ook niet bijgebleven.
Ik vind t prima kunnen, was de eerste keer naar de efteling dat mijn dochter 9 maanden was en ze keek dr ogen uit. Disney deden we voor t eerst dat ze 1,5 was. Ik vind wel dat je t zelf ook leuk moet vinden. Je moet t niet alleen maar om de kinderen doen. Het is wel waar dat kinderen van een gewone speeltuin ook genieten. Maar dat betekent niet dat ze van een groter pretpark niet kunnen genieten. Zelf geniet ik iets meer van de sfeer die in de Efteling of in Disney hangt, dus vind ik t leuk om met mijn dochter daar heen te gaan.