Wie ook een centerparcs mystery boeking gedaan?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door n4th4li3, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn naar de Kempervennen geweest half juli. Idd prima betaalbaar, Landal prijzen zeg maar. Alleen....we vonden de huisjes wel een beetje vergane glorie (6 pers standaard huisje) keuken en woonkamer waren ok, maar de slaapkamers waren echt muffig en oud. Ook vonden we het publiek wat er rondliep nou niet echt geweldig voor onze kleine kids. Veel jongeren/ jeugd. Dus misschien wel leuker voor wat oudere kinderen, maar voorlopig blijven we toch echte Landal fans. Maar nogmaals, prijzen zijn idd erg interessant. Zo is CP nog enigzins betaalbaar.

2. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Leuk! Geniet ervan!

3. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Oh dat is jammer. Ik vind de kempervennen wel een heel leuk park, jammer dat het niet goed bevallen is.

4. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Nou, ben ook benieuwd waar jullie komen.

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Vandaag al een mailtje dat we naar park hochsauerland gaan in Duitsland. We vertrekken pas over 1,5 week maar nu al bericht dus. Ik ben erg benieuwd. Het park heeft in elk geval een heel leuk zwembad als ik de site moet geloven. We hebben trouwens gewoon een comfort huisje gekregen. Helaas geen vip oid.

6. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Bij mij is het ook bekend! Wij gaan de Erperheide, een 5-persoonshuisje. Ben helemaal blij!

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wat leuk! Wij gaan over een maand dus zal nog even duren voor we het weten. Hoe krijg je het te horen?

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    @Sparkie: hoe was CP Hochsauerland? Wij gaan in mei!

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier ook een weekendje Mystery geboekt. We gaan in november. Ben ook erg benieuwd waar we terecht komen!

10. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    volgens mij moet je per post een bevestiging krijgen, ik heb al op mijn centerparcs gekeken (je account op de website van centerparcs) en daar stond het op.

11. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    leuk naar de erperheide, zo'n mooi zwembad :) en leuke kinderboerderij. Wij zijn er in juni nog geweest.
    Veel plezier!

12. Marieke1983

Hoe konen jullie op mijncenterparcs dan? Ik kan me niet registreren met de gegevens die ik bij boeken heb gehad.

13. Marieke1983

Yes! Gister gehoord dat we naar de eemhof gaan, we hebben een vijf persoons premium huisje gekregen! Die zijn net 3 maanden terug volledig gerenoveerd.
    Sinterklaas komt op het park, en in het bioscoopje draait de sprookjesboom. Perfect dus!

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Leuk Marieke :) wij zijn net terug van de Huttenheugte! Prima bevallen! 8 persoons original. Eén minpuntje: Geen vaatwasser met 8 personen! Maar dan weer wel 2 koelkasten ;)

15. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ons park gehoord, Port Zelande, ik vind t jammer. Het enige park waarvan ik hoopte dat we die niet zouden hebben.. Ik ben er nog nooit geweest maar t ziet er zo kaal uit. Zowel de buiten omgeving als t zwembad.. Maar ja we zullen alsnog wel een leuke tijd hebben.

16. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik heb vast voor sept2013 de eemhof geboekt met 50% korting en dan zo'n nieuw kinderhuisje met speelkamer en glijbaan! Eigenlijk doen die huisjes niet mee met de aanbieding maar ik kon hem gewoon boeken. Hopelijk gaat het dus gewoon door... Normaal gesproken doet geen enkele code het op die huisjes...

17. Marieke1983

Oh gaaf! Ik heb die huisjes gezien, dat speelhuisje buiten is echt heel gaaf!

18. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net weer terug van ons weekendje. We hebben een heerlijk weekendje gehad.
    Port Zelande is me heel erg meegevallen. Het zwembad is wel wat kleiner maar niet zo kaal als t er op de plaatjes uit ziet.
    Ik heb wel het bos gemist wat je in de andere parken altijd hebt maar we hadden wel weer een mooi uitzicht op de haven en de dijken.
    De huisjes waren prima. Het was wel lekker om de huiskamer beneden te hebben en de slaapkamers en badkamer boven.
    We hadden twee huisjes naast elkaar. In beide huisjes hadden we een welkomstpakket gekregen en in een van de twee huisjes hadden we een bed en badlinnen pakket. Was ook wel lekker hoefde ik mijn eigen beddengoed daarna niet te wassen.

Dus ondanks dat ik eerst wat teleurgesteld was, ben ik toch tevreden en de volgende keer ga ik weer voor zo'n mysterie park. Zeker als t om een weekendje gaat.

Deel Deze Pagina