wie ook een chihuahua?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hier ook een chi! Genaamd Belle, 3 jaar oud en 1,5 kilo!
    Zonder stamboom.
    Belle denkt ook dat ze een rotweiler is. Ze is alle honden de baas en erg waaks. Het liefst ligt ze de hele dag op je schoot te slapen. Ze is een allemansvriend(in). Altijd op schoot bij mensen.

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Nog een close-up :D

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Die van ons is heel lief.. voor zowel volwassenen als kinderen..
    het is ook echt een allemans vriendje.. hij heeft slechts 1x iemand gehad die hij niet moest, en dan gaat ie blaffen en grommen.. ik vond het zelf ook een vaag type dus wie weet voelde hij mij gewoon aan..
    het is een echte kroelkont die de hele dag wil kroelen..
    met andere honden gaat hij prima, behalve op straat dan gaat ie heel heldhaftig blaffen en als andere hond te dicht bij komt dan gaat ie keihard gillen en wegrennen:D

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

wat lief zeg die chihuahua's. wij hebben nu een engelse bulldog en een kruising. Is me allemaal wel erg groot, dus wij gaan in de toekomst alleen nog voor kleine hondjes.

Maar gaat het wel met kleine kinderen?

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Belle gaat wel grommen als Lenthe haar op wil pakken ofzo.. Ze heeft nog nooit gehapt of gebeten. Hou dat wel goed in de gaten.

6. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik wil er ook graag 1 maar heb al 2 franse bulldogs dus mijn vriend vindt het wel best zo. Partypooper.

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha ja die mannen!
    Ik had genoeg aan mijn kruising maar mn man wou een "echte" hond, en geen cavia aan een touw! Nou is mijn mixje echt wel groter hoor soort grote shih tzu maar ach ik vond het ook wel leuk voor hem om een speelkameraadje te hebben.

Maar kijk wel uit waar je je chi koopt want er zijn veel broodfokkers die er een gat in de markt in zien en ze goedkoop verkopen en vaak ook ziek.
    Ik vind het belangrijk dat ze ook goed opgroeien dus niet in een donker hok vol honden maar huiselijk en sociaal. Het zijn toch kwetsbare honden ook met ziekte's dus goed rond kijken en je hebt een leuk vriendje voor het leven...
    Vind kleine hondjes ook makkelijk mee te nemen, zie het toch met onze honden, de kleine wordt sneller geaccepteerd dan die grote "enge" lobbes :).

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    mijn ouders hebben 2 chitjes en 2 honden van een ander ras ( iets groter en wit langharig) maar onze dochter heeft liever de wat grotere honden.
    Die zijn wat rustiger en liever, de chihuahua's springen graag tegen haar op en zijn ff te fel.

En voor je een hond koopt, denk er goed over na.
    Informeer je goed. En koop bij voorkeur een hond via de rasvereniging. Op die manier loop je minder kans op een "kneusje".

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    mijn hond is wel een kneusje hoor,totaal gediskwalificeerd! ; te zwaar,te groot,te lang,te lange neus,1 oor staat niet rechtop,zn staart krult en ga zo maar door!

maar verder is hij kerngezond ;)

10. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    IK vind ze er altijd wel erg grappig uit zien. Maar het is niks voor mij.
    Zou veel te bang zijn dat ik erop ga zitten of staan. :)

11. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    smelt smelt smelt wat een lieve koppies allemaal

Deel Deze Pagina