Hoi Reinespa, wauw dat voelt goed of niet, die spanning heb je in ieder geval niet meer. Nu duimen dat je over 14 dagen een positieve test in handen heb. Ik heb deze week niet een terugplaatsing, mijn lichaam is er nog niet klaar voor, ik slik sinds gisteren twee pilletjes Estradiol, dit moeten de follikels groter maken enzo. Vrijdag nog een controle en dan hoop ik dat het goed is. Dan maandag of dinsdag cryo terugplaatsing. Ik heb een hele onregelmatige cycles. Over de ontdooiing, Wij hebben bij een verse 1e IVF 7 cryo's gehad en daarvan haalde er maar 1 de ontdooiing. bij de 2e ICSI geen cryo's en bij deze 3 ICSI 3 cryo's, waarvan dus 2 vorige maabd terugplaatsing gehad, maar niet gelukt. Ik ben altijd realistisch, want het is en blijft een wonder of de cryo de ontdooing wel haalt of niet. Neem jij ook extra medicijnen of via een normale cycles. Ik baal wel, ik weet dat ik weer Utrogestan bolletjes moet nemen, dit vind ik zo naar.
Joehoe ik ben eerder gebeld dan gepland en dacht dit is niet goed. Maar cryo ziet er goed uit. Is goed ontdooit. Ik moet om 14:20 er zijn.Het is trouwens mijn 2e tp.1x een verse en nu de cryo @Reinespa , spannend idd de 1e week zal wel gaan. 2e week is lastiger @ Jasmijn ik moest 3x voor echo totdat alles werd goedgekeurd Bedankt voor de tip omtrent parfum dat wist ik niet. Reinespa en Snoopy succes vandaag Taatje en Jasmijn succes van de week
Hi, Vandaag controle gehad, woensdag krijgen we de terugplaatsing. Om 9 uur worden we die ochtend gebeld. Gaan weer de langste ochtend uren worden, jakkes. xxx
meisje en reinespa , hoe is het gegaan bij jullie met de terugplaatsing? Echt super dat jullie embryo's goed ontdooid zijn! Nu maar weer wachten... taatje, hoe is het bij jou? Jasmijn, goed nieuws dus. Nog even wachten en dan mag jullie embryo weer heerlijk warm in jouw buik gaan groeien! Mijn tp woensdag is minder goed gegaan dan de vorige keren. Ik had blijkbaar te weinig gedronken, waardoor mn baarmoeder wat gekanteld lag. Hierdoor moest er een ander catheter gebruikt worden. Ben gelijk weer in de mineur stemming. Waarom kon het dit keer niet ook gewoon goed gaan? Heeft 1 van jullie dat wel lens gehad?
Hi, Taatje; Heb je vandaag de terugplaatsing gehad, alles goed gegaan. Meisje en reinespa; heel veel succes en ik denk aan jullie. Hoop dat bij jullie de terugplaatsing soepel is verlopen. Snoopy100; Wij hebben vorige maand met de terugplaatsing ook een niet al te soepele terugplaatsing gehad. Bij mij moest de catheter weer terug naar binnen in het lab, omdat bij mij binnen in het ook niet goed zat. Het maakt je op dat moment ook een beetje onzeker. Maar had er toen wel een goed gevoel bij toen we weer naar buiten gingen. Ik hoef dit keer geen pregnyl, alleen extra Estradiol en de utrogestan. Heel veel succes allemaal en een fijn zonnig weekend
Spannend Jasmijn, volgende week woensdag terugplaatsing. Hopelijk ben je niet al te zenuwachtig, komt vast goed. En aan het eind van de dag mag jij dan ook weer gaan broeden. Waar zitten jullie ook al weer? Vervelend Snoopy, het maakt je gelijk onzeker hè. Sterkte met het wachten en de zenuwen. Meisje, bij jou alles onder controle? Terugplaatsing bij mij is wel goed gegaan geloof ik. Nu ik jullie verhalen lees, snap ik dat ze eerst een proefcatheter hadden geprobeerd. Hebben ze dat bij jullie niet gedaan? Nu maar wachten....
@reinespa: nee geen proefcatheter. Dat zou wel een goed idee zijn idd. Gelukkig hebben ze wel ons embryo'tje weer terug kunnen spuiten en opnieuw op kunnen zuigen in het catheter. Anders zou ik bang zijn dat door al dat gerommel het embryo ergens halverwege mn baamoeder kanaal zou zijn terecht gekomen. Veel succes in de wachtweken meiden en geniet idd van het mooie weer!!
yes yes yes, gelukkig vandaag om 11:20 een terugplaatsing, wat ben ik blij. meiden hoe is het bij jullie nog alles goed, voelen jullie je goed
Wat goed Jasmijn! Gefeliciteerd! En nu weer wachten.... Hier gaat het gewoon zijn gangetje. Ben minder met sympomen bezig dan vorige maanden. Probeer het steeds uit mn hoofd te bannen áls er iets in me op komt. Hou ons op de hoogte ok?
hi, De terugplaatsing ging dit keer zonder kleine probleempjes. In een keer goed, ik voelde zelf helemaal niks, dacht dat we nog moesten beginnen. Wel moet ik 1 maal daags 2 Estradiol pilletjes en 3 maal daags 2 utrogestan bolletjes in nemen. duimen duimen duimen tot hoors
Hoi meiden, Leuk /fijn om even mee te lezen hier! Wij hebben dinsdag as TP van onze enige cryo. De eerste tp is helaas mislukt. Zoo spannend!! Duimen jullie mee dat ie goed ontdooit? Succes met wachten!
Hoi Nik! Ook voor jou spannend aankomende week! Heel veel succes en hou ons op de hoogte! @Meisje en Reinespa: Hoe is het met jullie? Al ergens "last" van? @Jasmijn: Waar zijn die Estradiol pilletjes voor? Hier: voel weer niks, net zoals vorige maanden, dus verwacht ik er niets van. Maandag mag ik testen (als ik nog niet ongi ben). Vertrekken zaterdag naar Zwitserland, dus mag daar testen.
Dank je Snoopy! Ik las dat jij ook bij het MCK loopt? Moet jij utrogestan bolletjes gebruiken bij een cryo tp? Vind het zo raar dat ik helemaal niets hoef te gebruiken deze cyclus Ik duim dat je stiekem toch een positieve test hebt maandag! In ieder geval fijne vakantie, ga hoe dan ook genieten!
Klopt, ook bij MCK. Tot nu toe erg tevreden, ondanks (nog) geen resultaat. Ik hoef idd ook geen utrogestan. Dat is niet nodig als je een normale cyclus hebt. Dan maak je zelf genoeg hormoon aan. Jij succes dinsdag!
@Meisje: Shit meid!! Wat blijft het toch een rollercoaster van emoties hè? De ene dag ben je nog vol goede moed en een dag later is alle hoop gevaren. Heb je een negatieve test of ben je ongi geworden? Sterkte en huil maar even goed uit!
K*t Meisje, dat het niet gelukt is. Maar hoe weet je dat nu al zeker? Want het is nog niet zo lang geleden (tegelijk met mij volgens mij), nu al ongi dan? Korte LF dan. Geen meds gebruikt? Jasmijn, fijn dat TP goed is gegaan. Dat is in ieder geval een begin. En nu een lage dosering hormonen. Meer kan je niet doen, naast duimen. Maar waarom medicijnen eigenlijk? Het was toch een cryo in natuurlijke cyclus? Nik, spannend ook voor jullie. Hij gaat vast goed ontdooien, is bij ons nog nooit fout gegaan. Ik was vanmorgen al een bericht aan het typen en net toen ik klaar was, ging mijn computer automatisch opstarten. Weg bericht. Ik vind het nu alleen wel moeilijk nog een keer te typen wat ik vanmorgen ook al had geschreven... Zeker nu na het berichtje van Meisje1977. Maar ik hoop dat dat jullie alleen maar meer hoop voor de toekomst geeft dan. Ik had vanmorgen namelijk een heel licht tweede streepje op mijn test! Ik ben een waardeloze wat betreft geduld. Ik 'mag' pas a.s. woensdag testen van de kliniek (eentje zei zelfs 16 dagen na de TP, dat zou pas vrijdag zijn, ja daaag), maar ik voelde al van alles en bij mijn vorige zwangerschappen testte ik ook altijd erg vroeg positief. Vanmorgen dus de stoute schoenen aangetrokken.
@Reinespa: Wat goed meid! Een licht streepje is in ieder geval een streepje, en dus het teken dat je lichaam zwangerschapshormoon aan maakt. Dat was je 1e tp na je vorige zwangerschap toch? Geluksvogel! Ik heb welleens gehoord dat als je al een keer zwanger bent geweest, de kans op een volgende zwangerschap vele malen hoger is. Dus dat klopt misschien wel dan. Hier wacht ik helaas nog steeds op een eerste zwangerschap. Ik las daarnet in een ander topic over Intralipid. Dat schijnt te helpen bij vrouwen bij wie het innestelen niet lukt of die steeds miskramen hebben door bv een te actief immuunsysteem. Ik ga daar eens werk van maken. Want hoe kom je er achter dat je dat hebt? Alleen door bloedonderzoek denk ik?
Hey meiden, mag ik meekletsen? Wij hebben woe as een tp van onze laatste cryo. Ik heb 2 icsi pogingen gehad waarbij de 1e keer 1 tp en geen cryo en de tweede poging 1 verse tp die mislukt is en de eerste cryo tp was ik zwanger. Heb nu een heerlijk meisje van 14 maanden. Omdat we nog 1 cryo hebben en mijn leeftijd (33) niet echt mee helpt, hebben we besloten nu onze laatste cryo terug te laten plaatsen.