wie ook een cryo terugplaatsing komende week?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door snoopy100, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ohja ik gebruik nu Progynova 2x daags en vanaf dit weekend 3x2 lutinus. Een soort utro.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hey meis,
    Dat wisten wij niet wat spannend.
    Waarom vertel je dat ook niet bij ons KateK;)

3. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Hi snoopy100. Die Estradiol zijn er ook voor om je ongi tegen te houden. Ik heb geen eigen cycles, ik slik al een aantal weken pilletjes om alles op een rijtje te hebben van binnen. Wat spannend voor je, hoop dat je positief test maandag. En ondanks toch nog een fijne vakantie voor jullie.

Nik. Heel veel succes morgen en daarna twee spannende weken. Mijn duimen draaien ook voor jouw.

Meisje1977. Vind het zo erg voor je, hoe is het nu met je, gaat het. Het is ook vaak zo oneerlijk. Blijft moeilijk.

Reinespa. Wat spannend voor je, woensdag nig 1 keer echt testen met clearblue. Succes en hopen dat alles goed blijft gaan.

KateK. Heel veel succes woensdag

4. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    @Kate: welkom hier. Wat goed dat je al een dochter hebt! Heel veel succes met deze poging.

Hier ongesteld geworden... Jammer, maar ben op vakantie dus ik ga gewoon genieten en op naar de volgende cryo. :)

5. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Hoi Snoopy100, wat jammer voor jullie, het is niet makkelijk eventjes die knop omzetten, geniet vanje rust en vakantie. Ga je in aug weer beginnen. Of neem je een pauze

6. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Taatje84 Ik lees op een ander topic dat je cryo niet goed ontdooit is. Zo erg voor je. Veel sterkte met je 2e ivf poging heel veel succes

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ Snoopy wat enorm balen. Een dikke knuffel.

Bij mij is de teleurstelling verwerkt. 5 aug hebben we een evaluatie gesprek.

Hoe is het met Jasmijn??? en natuurlijk de andere meiden

8. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Hi dames
    Hier niet veel nieuws, voel me lekker rustig en niet zo gespannen. Ik mag officieel pas testen na 16 dagen maar ik denk dat ik rond de 12 dagen ga testen, dus op 21 juli. Mijn man heeft nu 3 weken vakantie, dus wij nemen even heerlijk vakantie gaan lekker wat dag tripjes doen. Wel moet ik niet vergeten om die vervelende bolletjes in te nemen. Ben je net ergens naar toe, moet je ergens een wc zoeken, nou in het bos is dat best lastig😉.
    Verder geen klachten of zo. Nu alleen wachten en wachten en wachten.

Jullie ook veel succes
    Xxx

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    De vorige keer heb ik ook op dag 11 al getest, toen al licht positief. Daarna elke dag getest en werd steeds donkerder. Ik teste met de dipsticks van sensitest, zijn best gevoelig.

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Vandaag tp gehad van 8 cellige cryo.. Nu 2 weken wachten..

Meiden op het wachtbankje heel veel toi toi toi.

Meiden bij wie het helaas niet gelukt is, heel veel sterkte met het verdriet..

11. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Hi Katek

Dank je wel voor de tip. Ik denk dat ik die testen ook ga halen. Wel wil ik het zo lang mogelijk uitstellen om te testen. Door die Utrogestan is alles door de war, dus hoop ik dat de testen goed gaan. Dadelijk test ik te vroeg weet je wel.

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Succes! Wanneer is je testdatum? Die van mij 31 juli

13. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Ik mag officieel testen op 25 juli, 16 dagen na terugplaatsing. Ik denk dat ik test rond 21 juli. Ik heb de testen gehaald bij sensitest, deze komen morgen binnen.

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Waarom 16 dagen na tp? Bij ons is het 14. Ik moet de testen nog bestellen..

15. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Ik denk dat ze die datum aanhouden, omdat je toch altijd 3 of 4 dagen eerder test. Is altijd al geweest bij ons.
    Ligt er denk ik ook aan hoeveel delig je cryo is. De mijne was 4 cellig en graad 2.
    Daarom test ik zowiezo eerder.

Jij veel succes met de wachtdagen

16. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, mag ik meekletsen? Ik heb uit een icsi en cryo al twee dochters. Na veel gesprekken, en veel schuldgevoel omdat als je twee kinderen hebt je hebt je toch meeleeft met anderen die nog wachten op dit geluk, we voelen dat we echt nog zoveel liefde te geven hebben en we al op leeftijd raken, hebben we besloten om het een kans te geven. Omdat we afgesproken hebben het geheim te houden, kan ik mijn ei niet kwijt. Ik ben op van de zenuwen. Zal ons embryootje goed ontdooien en ontwikkelen, zal het blijven zitten, zal het goed groeien en mag ik over zoveel maanden nog een mooi babietje vasthouden? Jullie denken dit vast ook, ook al heeft iedereen hier zijn eigen verhaal. Sommigen hebben al zoveel meegemaakt. Toch ben ik er van overtuigd dat deze Julimaand ontzettend positief zal worden (of ik daar nu wel of niet bij zit). Meiden, ik gun het jullie van harte en hoop dat ik via deze weg, jullie liefde en positieve vibes kan geven, en dat ik mijn verhaal mag delen. Heel veel geluk!

17. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Hoi mamavancene

Welkom en voor jouw ook heel veel succes.

Vanochtend om 7 uur een test gedaan en negatief getest.
    Hoop heb ik niet meer. Voel mijn zwaar k..
    Het gevoel wordt mij te veel, ben zo verdrietig.
    Nu nog twee dagen wachten en dan een laatste test. Dan zit ik op dag 15.
    Succes voor wie nog moet testen en ik hoop dat het bij jullie wel gaat lukken

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey jasmijn, wat vreselijk kl@te! Kan me voorstellen dat je je zo voelt.. Ik weer even niet wat ik moet zeggen, ik geef je in iedergeval een dikke knuffel!

Mamavance welkom hier! Wanneer gaan jullie ervoor?

19. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    @jasmijn: wat ontzettend balen, maar ik zou de hoop nog niet helemaal opgeven hoor. Je bent nog niet ongi toch? En ik lees wel heel vaak dat meiden laat positief testen.

@mamavancene: welkom! Iedereen heeft zo zijn eigen verhaal. En ik kan me heel goed voorstellen dat je ergens je ei kwijt moet als je het geheim wil houden. Dat kan hier. Voel je absoluut niet bezwaard. Of wel, andere dames? :)

Ik ga donderdag weer voor een echo voor de 5e cryo cyclus. Als deze mislukt ( waar we natuurlijk niet van uit mogen gaan, maar waar ik wel bang voor ben), gaan ze onze situatie herevalueren. Hoop dat ze wat verder gaan kijken waarom onze cryo's steeds goed zijn bij ET, maar niet innestelen. Zou zonde zijn als er nog iets niet goed zit. Dan hebben wel al deze maanden voor niks in spanning gezeten.

@ de rest, succes met wachten!

20. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Hoi

Mamavancene, wel een goed gevoel moet het je geven dat door de icsi en cryo je je dochters heb gekregen, dus jij weet dat het kan en mogelijk is. Knap van je om het stil te houden. Veel sterkte en wanneer ga je voor je eerste poging.

Katek, Voor jouw breken nu ook de spannende dagen aan, nog maar week te gaan. Succes

Snoopy100, Ohh wat spannend donderdag mag je weer, ik zal aan je denken en duimen dat het gaat lukken. Dat laatste wat je zegt over het niet willen innestellen is en zal denk ik altijd een mysteri blijven, bij ons kunnen ze het ook niet verklaren. Hoeveel cryo's heb je nog.
    Veel sterkte met wachten en succes

De vorige keer stopte ik dag 16 na mijn laatste met utrogestan bolletjes en werd ik pas 4 dagen later pas ongi. Nu nog 3 dagen wachten en ik zit op dag 16. Dus nog even wachten.

Deel Deze Pagina