@Jasmijn: Nog even volhouden voor jullie dan maar... we hebben nu nog 7 cryo's. Zou zonde zijn dat we nu nog een half jaar zo doorgaan, terwijl er misschien wel iets anders achter zit.
@Jasmijn, ik hoop toch dat je morgen positief test. De waardes kunnen in het begin laag zijn he. Succes morgen. @katek. Toytoytoy @snoopy ook heel veel succes Morgen moeten we bellen of ze goed zijn ontdooit en gedeeld en dan racen er naar toe. Alhoewel ik het al eerder meegemaakt heb, ben ik nog steeds op van de zenuwen. Ik hou het voor me en kan het aan niemand kwijt, behalve aan jullie. Ik hoop zo dat we met z'n allen geluk hebben. Ik vind sommige verhalen zo aangrijpend en als ik je vanaf hier een dosis geluk kan sturen, dan is het nu naar je onderweg.
Meiden, er is een 7-cellig cryootje teruggeplaatst! Er is 1 goed ontdooit en de andere niet. Ik durfde een uur lang niet te plassen. Nu lig ik plat op de bank. 7 cellig is wel anders dan blastocyt van de vorige keer. Nu twee weken wachten. In ieder geval ben ik nu iets minder gestresst, het is toch een spannend moment. Succes meiden!
@mamavancene: spannende periode voor jullie. Het embryotje zit iig weer warm en veilig in je buik. 7 cellig is zo slecht nog niet hoor. Het gaat erom of het na ontdooien weer mooi is gaan delen. Als je een blasto invriest en deze de dag na ontdooien nog steeds een blasto is, geeft dit minder kans dan als hij als 4 of 5 cellig eruit komt en na 1 nacht kweken door is gaan groeien tot 7 cellen. Succes met de wacht weken!
En Jasmijn heb je nog een laatste test gedaan vandaag? Kom je ons goed nieuws brengen? @Kate: Hou je het nog vol deze week? @Hier: ben nu druk bezig met mn plas ophouden voor Clearblue Digital ovulatie testen. 4 uur is wel veel hoor! Welke testen gebruiken jullie?
Ik houd het wel vol, soms een dip, vanmorgen wel misselijk wat toch weer hoop geeft! Ik gebruikte vroeger altijd de ovulatietestjes van sensitest, de dipsticks.
Katek dank je wel voor de link. Klinkt goed jou poging. Ik twijfel, had net bij het afvegen zeer lichtbruine afscheiding. Dat zou kunnen duiden dat het misgaat. Aan de andere kant zwelt mijn buik op en vroeg ons buurmeisje: heb je weer een baby in je buik, mijn darmen rommelen en mijn borsten worden gevoelig,. Dat zou kunnen duiden op innestelingsbloeding. Ik weet wel dat die onzekerheden killing zijn in de wachtweken. ben ook heel moe en heb totaal geen zin om te werken, herkennen jullie dat?
ha dames, mag ik meekletsen. Ik heb wsl volgende week een cryo tp. Morgen een fm meting. @ Snoopy: ik gebruik ook clear blue maar waarom moet je 4 uur plas ophouden? @ mamavancence: dat van die moeheid en totaal geen zin om te werken herken ik, maar niet zozeer van een zwangerschap want dat ben ik nooit geweest. Ik hoop voor je dat er bij je sprake is van een innestellng. De symptomen zijn lastig interpreteren en kunnen volgens mij ook iets anders betekenen. Het is wel heel vroeg nog.
Hoi Dames, Helaas negatief getest, best k.., maar nu is het niet anders. Hebben voor aanstaande vrijdag een afspraak staan bij de psycholoog om over onze laatste 4e icsi te praten, dit zal ook echt de laatste poging gaan worden. We vinden het fijn om het er met iemand over te hebben die er buiten staat, dus niet familie of vrienden zijn. En maandag hebben wij een evaluatie gesprek over onze laatste 4e icsi. Gewoon om te weten of de stappen die we nu ondernemen wel goed zijn. Ik weet dat wij nog 3 nieuwe pogingen hebben, maar het wordt nu allemaal te zwaar en te emotioneel. We gaan nog voor die ene poging met eventuele cryo's, waarvan ik natuurlijk hoop dat die nooit nodig zullen zijn, maar dat weet je nooit. Vanaf eind augustus gaan we weer van start. Maar tot die tijd zal ik jullie wel blijven volgen en mee babbelen. Snoopy100, Heel veel succes met de ovulatie testen, heb er zelf nooit mee getest, dus kan je helaas geen goed advies geven. Mamavancence, heel veel succes met je mooie terugplaatsing 7 cellig is een goede doordeling, hopelijk is het een plakkertje. De bruine van kan innesteling zijn, ik zal voor je duimen dat dat ook zo zal zijn. De wacht dagen zijn altijd zwaar. Katek, voor jouw nog maar een paar wachtdagen, lukt het nog om te wachten Minigirl, heel veel succes volgende week, hoeveel laat je er terugplaatsen en was dit nu in een normale cycles of met medicijnen.
Ha Jasmijn, Wat ontzettend rot dat je negatief hebt getest! Echt heel erg balen, balen, balen. Als je er wat meer over kwijt wil, voel je vrij, daar zijn we ook voor. Was je al op de testdatum? Ik las ook je onderschrift. Wat een historie. Knap dat je doorgaat voor een volgende poging. Hopelijk brengt een gesprek met de psycholoog je wat je nodig hebt. In ieder geval goed dat je het onderneemt. Met familie of vrienden praten is toch anders. Heb je de behandelingen in het Radboud ondergaan. Hoe oud ben je eigenlijk, als ik vragen mag? Ik ben 34 en ze doen dan max 1 cryo terugplaatsen. Gebeurt in een natuurlijke situatie. Ik ben hoopvol alleen manlief heeft totaal geen hoop en vind dat we onze tijd aan het verspillen zijn. Ik wens je veel sterkte!
Minigirl welkom. Wel jammer dat je man er zo negatief inzit. Al zou hij dat maar voor zich houden en jou daar nu niet mee belasten. Ik heb zelf al een eerdere cryo in eigen cyclus gehad en een prachtige dochter aan overgehouden. Dus is zeker de moeite waard en eerlijk gezegd ook prettiger zonder al die enge spuiten. Je hoeft maar1 spuit decapeptyl te doen en dat scheelt mij in ieder geval een hoop stress omdat manlief die dan zet, omdat ik hetzelf doodeng vind. Jasmijn dat is echt kt. Sorry voor de uitdrukking. Lijkt me handig om met iemand van buitenaf te praten. Familie en vrienden kunnen soms wat onhandig uit de hoek komen. Een collega van mij precies soortgelijk verhaal en hun zijn nu na de 4de icsi zwanger geraakt van assisted hatching in België. Katek, hoe gaat het Snoopy100 hoe gaat het Ik ben toch niet iemand vergeten? Zit op klein schermpje van mijn foon te typen. De bruine afscheiding lijkt gestopt, maar ik heb wel krampen in mijn buik. Pfff nog 2 weken wachten
Ik wil nog even Jasmijn wat kusjes, liefde en geluk sturen via deze weg. Wat ben jij toch een lieverd. Ik gun je echt zoveel succes volgende keer. Ik heb eerst een wereldreis en in Amerika vitamine B en C extra sterk gehaald. Ik ben nog steeds van overtuigd dat dit bijgedragen heeft aan het vorige succes. Ik weet niet of je dit financieel en of emotioneel redt, maar wellicht werkt het bij jou of al doe anderen ook. Die collega heeft toen een reis naar Afrika gemaakt voorze weer begonnen. Misschien helpt de zon, vitamine D. Ik weet het ook niet, maar wil alle tips die ik zelf GEB ervaren meegeven aan jullie. Jasmijn mijn oma zei altijd: meis, alles zal erg komme! En dat zeg ik nu tegen jou 💋
Hi Minigirl, Ik word in aug 35 en wij lopen sinds het begin bij het Geertgen in Elsendorp. Mijn officiele testdatum was 25 juli, 16 dagen na terugplaatsing. Ik heb altijd wel al mogen kiezen tussen 1 of 2 laten terugplaatsen. Het is best moeilijk als je er een beetje alleen voor staat. Kunnen jullie er samen goed over praten, mijn en ik praten veel en zijn heel erg open naar elkaar. We vertellen elkaar alles en dat is best fijn. Ik wens je veel succes toe en hopelijk komen jullie nog wat nader bij elkaar en durven jullie meer open te zijn.
Hi Mamavancene Dank je wel voor je lieve woorden, altijd zo mooi om te lezen dat er iemand dit over je zegt, echt super bedankt. Ik zal me eens verdiepen in de Vitamine B en C, iets extra's nemen kan zeker geen kwaad. Op vakantie gaan wij niet dit jaar, zijn thuis druk met het huis bezig en de tuin. Wel doen we veel leuke dingen samen, je weet wel zwemmen, pretpark, weer zwemmen, speeltuin, zwemmen, vooral met dit weer. Het gesprek van vandaag is goed verlopen en we voelen ons er goed bij om de volgende icsi in te gaan. xxx
Hi Katek, 9 dagen kan nog aan de vroege kant, je weet maar nooit. Ik weet hoe je je voelt die vervelende onzekerheid. Wacht nog een paar dagen en probeer de hoop nog niet te laten varen.
Bij mijn dochter was hij al wel licht positief op wd9.. En zij was een cryo van 5/6 cellen en deze 8. Dan neem ik aan dat als het gelukt was ik dit nu wel had kunnen zien.
Hoi Minigirl! Heb je al een datum voor de terugplaatsing, of is dit nog te vroeg? Om een goede waarde voor je lh hormoon te krijgen, mag je van ClearBlue 4 uur niet plassen en niet teveel drinken. Lastig met dit weer! Maar gelukkig maar 2 dagen hoeven doen. Gisteren was hij positief. Dinsdag terugplaatsing. Spannend!
Hier alles goed hoor. Ik mag dinsdag (wéér) een embryo van ons gaan ophalen. Ik ga er steeds luchtiger in omdat het steeds niet lukt. Ga er steeds meer van uit dat het wel weer niet zal lukken. Misschien helpt het om er op deze manier wat minder mee bezig te zijn. Wat betreft die bruine afscheiding. Heb je dat andere periodes ook? Want het kan ook wat positiefs betekenen hè? Helemaal omdat het nu weer gestopt is. Ik zou denk ik blij zijn als ik een aantal dagen na de tp wat bruin verlies zou hebben. Juist omdat ik dat niet gewend ben, en dat dus misschien een teken is. Ik zou positief denken hoor.