wie ook een cryo terugplaatsing komende week?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door snoopy100, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    9 dagen na tp lijkt mij ook erg vroeg hoor. Ook al was het bij je andere kindje al wel. Een embryo deelt niet altijd gelijkmatig. Het ene moment deelt het sneller, het andere moment wat langzamer. Het kan zijn dat deze net wat meer tijd nodig heeft. Ofdat je lichaam net wat langzamer HCG aanmaakt. Ik zou, als ik jou was, de hoop nog niet laten varen hoor meid!

2. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jasmijn goed te horen dat jullie leuke dingen samen blijven doen. Klinkt heel goed poging 4, ik heb er echt supergoed gevoel bij. Succes!

Katek, niet doen. Niet sip raken. Uit ervaring weet ik dat wachtdagen te vroeg kunnen zijn . Zolang menstruatie niet komt, zou ik verwachten dat het goed zit

Snoopy 100, zo had ik het nog niet bekeken. Ik vind die bruine afscheiding raar. Had het op dag 2 na tp ook. Ik vermoed toch mogelijk innestelingsbloeding. Wat nog steeds niet betekent, dat alles goed zal gaan, maar door dat mijn tepels zo hard worden en ik last krijg van mijn darmen, krijg ik toch licht positief gevoel erover. Aan de andere kant vraag ik me af of ik het juist verloren ben, maar volgens mijn man kan je niet een vruchtje zien in de afscheiding, omdat dat veels te klein is. Wel apart dat ik nu mogelijk innestelingsbloeding heb, heb ik niet eerder gehad. We wachten gestaag af

Meiden ik heb echt afkeer van mijn werk momenteel. Ik kan niks hebben en ben steeds zo moe. Zouden mijn hormonen mij antiwerken maken?

Als ik iemand vergeten ben in de loop, weet dat ik het dan vergeten ben, maar ook jou het allerbeste gun😊

3. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Katek hoe is het nu? Nog een paar dagen toch?

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Vanmorgen weer witte test.. Geef t op..

5. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Katek niet opgeven meis

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zou nu echt een licht streepje op moeten staan.. Is nu 11 dagen na tp. Met verse poging ook 14 dagen later testen dus met cryo moet zeker eerder kunnen.

7. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Katek, zo lang je niet ongesteld bent, is alles nog mogelijk. Kan zijn dat je heel laag in hcg begint. Had ik bij de eerste ook. Dus ziekenhuis nog twijfelend, maar schoot in de weken na dag 15 snel door

8. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Hi Katek,

Heel veel sterkte deze dagen, is niet makkelijk om in die onzekerheid te zitten. knuffels

9. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    @ Kate: blijf hoop houden. Tot je ongesteld wordt is er niks aan de hand.
    @Mamavancene: hoe is het bij jou?

@Hier: vandaag wordt 1 van onze emmy's ontdooid. Morgen TP. Heb alleen sinds vanochtend buikpijn in mn onderbuik. Of dat nu mijn endometriose is, of iets anders zoals blaasontsteking... geen idee. Kijk het nog even aan, maar voelt niet fijn. Morgen ook maar even opperen bij de TP.

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey nog geen ongesteldheid te zien. Maar denk dat dat wordt tegengehouden door de progynova en lutinus. Nog 2 dagen wachten, al verwacht ik geen wonder.

Jij veel toi toi toi morgen en idd maar even aangeven dat je buikpijn hebt.

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Je tp valt bijna gelijk qua data toen ik de tp had van mijn dochter. Toen kreeg ik 29ste tp en 12 aug testen. :) hoop dat het geluk brengt!

12. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    #92 Mamavancene, 29 jul 2013
    Laatst bewerkt: 29 jul 2013
    O echt bij elk verhaal wat ik hier lees begin ik zowat te janken. Katek jouw onderschrift grijpt me aan. Je zit zo in de rats en dat kan ik echt wel begrijpen, maar geef het nog niet op hoor.

Jasmijn onbeschrijfelijk wat jij hebt meegemaakt. Ik wil je vanuit hier steeds knuffelen en geluk sturen. Wat een leed, vanaf nu komen mooie dingen op je pad hoor!

Snoopy wat Katek zegt, morgen is een goede dag! Succes ☺

Ik voel me misselijk, jank om alles en heb gevoelige tepels en een opgezette buik. Test van eergisteren was licht positief, maar denk big van de pregnyl. 5-8 is de officiële testdatum. Nog even afwachten. Mijn gevoel zegt ja! Maar eerst zien, dan geloven.

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Klinkt goed mamav!

14. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag minder nieuws. Op toilet net lichtroze afscheiding. Volgende veeg was lichtbruin en wirdt steeds lichter. Ik heb ook krampen alsof ik harde buiken heb. Ik heb er een hard hoofd in

15. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Katek net getest en negatief. Ik snap nu beetje hoe je denkt. Ik moet officieel wachten tot 5-8. Maar lijkt me dat ik nu ook al positief had moeten testen. Zeker nu ik beetje lichtbruin heb bij afvegen. Het blijft lastig.

16. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    Kate, nog steeds geen ongi??

Mamavancene: je symptomen klinken erg hoopgevend! En ook jij bent wel erg vroeg met testen denk ik. Zolang je niet ongesteld hebt blijft het positief.

Vandaag weer een tp gehad. Ging dit keer gelukkig weer erg soepel. Vorige keer moesten ze een ander catheter gebruiken om dat ze er niet goed in kwamen. Ik heb vanochtend nog eens zitten googelen wat een innesteling zou kunnen bevorderen. Kwam toen op kinder aspirine uit. Heeft iemand van jullie hier wel eens van gehoord of geprobeerd? Heb nog wel buikpijn. Volgens mij zijn het de cystes die weer vervelend gaan doen. Ben er al 2x aan geopereerd, maar als dit elke maand weer erger gaat worden, denk ik dat ik weer mag. Of ik moet zwanger worden. dat is nog de beste remedie...

Succes nog met de laatste loodjes dames.

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Nee nooit van gehoord snoopy, wel van granaatappel sap..

18. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er wel van gehoordsnoopy. Kan ook geen kwaad. Ik las ook dat als je grieperig bent je afweer lager is en he vreemde cellen ofzoiets minder snel afstoot. Dus misschien dat die aspirine zo een soort werking heeft? Ik ga voor je duimen meis

Katek hoe is het nu met jou. Ik zit dus nu op wachtdag 7 en heb bloedverlies en buikkrampen. Lijkt me duidelijk dat dit misgaat. Moet ik dan morgen eigenlijk bellen voor nieuwe poging?

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik doe morgen officiële test. Verwacht er niks van..

Jij zou een innesteling kunnen hebben, ik hoop dat het niet doorbreekt. Het zkh zal je adviseren af te wachten, zelfs als je gaat bloeden zeggen ze vaak toch een test te doen op je testdatum. Ik zou nog niet gaan bellen. Probeer rustig aan te doen.

Voor iedereen: ik heb tijdens mijn pogingen altijd een maansteen gedragen. Heb er een gekocht 3 mnd voor ik zwanger werd. Op internet wordt er ook vaak positief over gesproken. Op zp is er zelfs een topic over geweest.

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Test is wederom negatief. Straks zkh bellen..

Deel Deze Pagina