wie ook een cryo terugplaatsing komende week?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door snoopy100, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Katek, raar zeg, want je bent ook niet ongesteld geworden. Moffen krijg je een bloedtest toch, ik zal voor ge duimen.

Onze poging is mislukt. Ik ben hevig aan het vloeien. Ik heb gebeld voor nieuwe poging van ons laatste rietje en dZn is het wat mij betreft klaar. Ik heb er nu wel minder vertrouwen in. En mochten we doorgaan en het lukt dan is dat kindje tegelijkertijd jarig met mijn jongste dochter.

Ben blij dat ik vandaag vrij heb. Ik twijfel of ik collega's in vertrouwen hierover neem, want ben minder gezellig. Zijn wel bijna allemaal mannen

2. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    @mamavancene: wat ontzettend balen dat je toch bent gaan vloeien! En ik ken dat gevoel dat je er helemaal geen vertrouwen meer in hebt. Misschien is dat ergens ook nog wel goed. Dan ga je meer onbevangen de laatste cryo cyclus in, en dan zul je zien dat het gewoon goed komt!

@Kate: idd gek dat je nog niet ongi bent en ook "nog" geen positieve test hebt. Wie weet ben jij zo iemand die hcg wat langzamer aanmaakt en pas een aantal dagen na NOD positief test.

@jasmijn: hoe staat het er bij jullie voor? Al bezig met se voorbereidingen vd nieuwe poging?

En hoe is het met minigirl??

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik gebruik progynova, dat houd de ongi tegen. Zal nu wel snel komen..

4. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Hi,
    Snoopy100 wat spannend nu voor je, fijn in ieder geval dat deze terugplaatsing beter ging. Ik heb zelf daar niets over gehoord over die aspirine voor bevoordering van de innestelling. Nu gaan voor jullie die wachtdagen weer in. Heel veel succes deze dagen.

Katek Wat vervelend en jammer om te lezen dat het niet goed is gegaan. Die extra medicijnen die je moet innemen zijn ook zo naar. Bij mij kwam na 2 dagen stoppen met de bolletjes ook mijn ongi door. Het is dan best vervelend dat je negatief test maar je bent nog niet ongi. Die hoop blijf je dan toch houden totdat je echt ongi bent geworden. Maar als ik je goed begrijp ga je het weer proberen om volgend jaar weer voor een icsi te gaan. Ik wens je heel veel sterkte toe, wanneer jij er klaar voor bent dan moet je er voor gaan. succes met deze maanden en veel plezier met jullie kleine meid, geniet ervan.

Mamavancene wat spannend voor je, ik kan mij voorstellen dat je begint te twijfelen eerst lichtpositief testen en weer die bloeding, je lichaam kan je heel erg in de war brengen. Nu jullie laatste rietje, weer een spannende periode, veel succes deze dagen.

5. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Ik heb 2 jaar geleden een paar maanden lang ook een maansteen gedragen en hoopte dat het ook geluk zou brengen, maar heelaas niet. Ik vind het wel een mooi idee, dat je iets bij je wilt dragen waarvan je denkt dat het geluk brengt.

Ik moet op 16 aug weer beginnen met decapeptyl en daarna een ander medicijn, weet zo gauw niet meer hoe deze heet. Het is in ieder geval geen gronal-f maar nu een ander. Ik weet na 16 aug wel hoe deze heet en dan zal ik jullie vertellen.

Nu hier nog rustig aan het genieten van de vakantie, de laatste week van mijn manneke. Volgende week samen met onze dochter kindervakantie week en dan begint school weer. Het zijn de afgelopen maanden best hecktisch naar mijn ontslag en de cryo's die niet gelukt zijn. Nu voel ik mij rustig en ben mij aan het voorbereiden op een positieve icsi poging, hopelijk valt de punctie mee, de laatste keer was zeer pijnelijk en duurde het veel langer dan gepland.

Meiden jullie ook veel succes en tot gauw
    xxx

6. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jasmijn, elke keer als ik jou onderschrift lees, dan barst ik in tranen uit. Ik stuur je vanaf hier zoveel mogelijk geluk, want niemand zou mee mogen maken dat zij een kindjes verliest. Ik sta nog liever mijn cryo af, dan dat ik dat moet meemaken. Je hebt zonder dat ik je ken een speciaal plekje bij mij gekregen. Ik vind het zo knap meid, echt diep respect. Heel veel geluk deze keer!

7. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

27 mrt 2013
    118
    0
    0
    Hi Mamavancene,

Ik weet niet wat ik moet zeggen, dank je wel voor je reactie.
    Ik vind mijzelf niet zo, zo als je mij omschrijft, het is best moeilijk jezelf zo te zien. Dank je wel, niet iedereen zegt dit tegen je en je hebt het soms best nodig om deze lieve woorden te horen.
    Het verlies van onze dochter is ook heel zwaar en dat is het nog steeds, maar het krijgt heel langzaam een plekje.

Dat zal raar zijn, wanneer het deze maand wel gaat lukken voor jullie en dan de zelfde datum als jullie dochter.
    Zo heb ik de afgelopen cryo's ook gedacht. Die van juni zou op de datum zijn van Jasmijn 12 feb. en de vorige juli zou op onze kleine meid Lauri zijn 26 maart. Nu is het weer spannend voor ons, we hebben er goed overna gedacht, maar deze icsi poging die we in aug ondergaan, valt in de zelfde periode als die van vorig jaar. Dus als het zou lukken komen we in de zelfde datums als die van Jasmijn. Het voelt goed voor ons en wie zien het als een goed teken.

Nou nou dat was het dan al zoal, groetjes en tot gauw

8. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou heel mooi zijn als Jasmijn haar zusje komt brengen in Augustus. Ik zie een klein meisje aan een handje staan van een grotere zus. En een meisje daarboven op een wolk die geluksglittertjes strooit. Soort van beschermengeltje. Kun jij dat ook zien?

Weet dat ik het je heel er gun. Zoveel dat ik mijn eigen geluk met onze eigen cryo zou opofferen om dit kindje op je pad te laten komen. Ik heb echt behoefte aan een mooi succesverhaal na zoveel verdriet gelezen te hebben. Zet hem op meid! Ik zal denk ik vanaf heden in het augustusbankje gaan plaatsnemen.

9. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @mamavanace: wat ontzettend balen dat de poging mislukt is. Wat ga je nu doen? Direct door met een cryo-poging?

@ Kate: ook voor jou natuurlijk, heel verdrietig! Hopelijk heb je de volgende keer meer geluk.

@ Jasmijn: wat erg dat je hebt mee moeten maken wat je hebt meegemaakt.

@Snoopy: hoe is het met jou?

Mijn poging is niet doorgegaan. Ik had mijn eisprong al gehad bleek bij de echo. volgende cyclus doen ze de echo eerder. Het is niet anders.

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Mini doen ze bij jullie alle tps in eigen cyclus?
    Bij ons in gestimuleerde cyclus.

11. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ Kate; bij ons in eigen cyclus, althans als je van je zelf een redelijk regelmatige cyclus hebt.

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hm best gek want ik zit altijd op 28 dagen. Volgens mij wil ons zkh zekerheid en voorkomen dat bijv het ei al gesprongen is of een andere reden waarom een tp niet zou kunnen doorgaan.
    Vind het wel eens jammer al die vreselijke hormonen die je in je lichaam stopt.. Terwijl ik ze van mijzelf ook aanmaak..

13. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    @minigirl: wat ontzettend jammer dat het deze maand niet door kon gaan! Heb je ook ovulatie testen gebruikt? Ik doe ook mijn cryo's in mijn eigen cyclus en ik moet officieel altijd op dag 10 beginnen met testen. Mijn cyclus is gelukkig dusdanig regelmatig dat ik altijd op dag 12 begin. Dat scheelt weer dure testen.

14. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    hoi Snoopy, ik hoef pas te testen als er op de echo een voldoende groot folikel te zien is. Dat was op cd 10 al niet (meer) het geval. Volgende keer krijg ik op cd 8 een echo. Jij hebt wel een tp en je mag over een weekje al testen. Spannend hoor.Doen ze het in eigen cyclus?

@ Kate: ik dat hormonen soms ook gegeven worden om de cyclus voor zover nodig te reguleren en het zkh kan dan ook beter behandelingen plannen, denk ik.

15. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mini als mijn follikel gesprongen is dan plaatsen ze het eerder terug zonder pregnyl

16. Mamavancene

21 jul 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg een tp zonder enige medicatie omdat mij ei al gesprongen was, was op de echo overigens niet zichtbaar, maar kwam uit de urine en bloedtest. Nog een paar daagjes en dan is het zover😊

Deel Deze Pagina