mijn hemel mijn borsten pff auwiie daaraan merkte ik als eerst dat ik zwanger was! ze zijn opgeblazen groter en erg pijnlijk :S
Herkenbaar hoor, hier ook aan het groeien, veel steviger als anders. En au ze staan gewoon helemaal strak naar voren, ach het hoort erbij
hier ook, bij de eerste meteen 1 cupmaat groter, een kleine B naar een C, dit is ook zo gebleven, nu zwanger van de tweede, weer gegrooid, ze blijven gelukkig nog wel in de C maat, maar voor mij hoeft het echt niet meer!! Heb toevallig van de week mn Bh's eens opgeruimt en een paar nieuwe gekocht, het leken echt mini's voorheen
Hier inmiddels 4 cupmaten erbij. Had altijd 70B en dat ging heel snel naar C. Nu 70F en ik hoop toch wel dat het hierbij blijft hoor...
Ook hier herkenbaar! Ik heb met 10 weken nieuwe bh's aangeschaft omdat m'n oude echt te klein waren. Nu ondertussen alweer ruim 2 maanden, NOG een maat groter :S Voor mij mag het nu wel klaar zijn want ben klein van stuk (van 75E --> 75G), maar wil graag BV gaan geven dus of het hier bij blijft?
hier van een D cup naar een F gegaan en enoooorm veel gevoel in mn tepels, ze trekken ook altijd samen en lijken echt waar fopspeentjes hahahaha
Ooooo ja hier ook hoor.... Ben inmiddels gegroeid van een 80E naar een 85G !!!!! Bij mijn eerste zwangerschap groeiden ze ook hard, maar kan mij niet herinneren dat ik toen na 3 maanden al op G zat... Tijdens de borstvoeding ben ik nog een maat gegroeid, kan ik mij herinneren. Ja, echt shocking allemaal, maar 1 ding weet ik wel: het is daarna weer helemaal goed gekomen! Hopelijk ga ik straks ook weer terug naar mijn oudevertrouwde maat, want dit is NIET leuk! (heb gisteren een nieuwe jas moeten kopen, omdat ik de knopen van voren gewoon niet meer dicht kreeg! En aan mijn buik ligt het niet, want die is nog amper te zien... )
Voor de 20e week groeide ik van D naar DD en na de 20e week naar een E. Na de bevalling door de stuwing groeide ik nog eens naar EE en nu lijkt er weinig meer van over haha het is nog net een D maar niet zoals het voor de zwangerschap was
hey allemaal Ook hier weer eentje erbij Ik was 6/7 weken toen de beugel in mijn bh zelfs brak om dat mijn borsten te groot en te zwaar werden. Tot overmaat van ramp moest ik nog 2 weken wachten voor zwangerschaps bh omdat mijn maat speciaal besteld moest worden Mijn borsten zijn nu ong. 2 maten gegroeid van e na g Hoop dat ze later weer kleiner worden
dank je Loesjuh maarre....ssssstt Bedankt voor al jullie reacties, ben blij dat ik niet de enige ben haha. Ik dacht al , kan dit zo snel... Denk dat ik mijn zwangerschapsbh's maar weer uit de kast haal, want dit zit ook voor geen meter. Die kunnen nog zo lekker mee groeien
Zit een aantal bladzijdes terug te bladeren in het forum, kom ik deze tegen. Ben nu 4 weken en een paar dagen. Mijn cupmaat is momenteel al 1,5 maat groter. Met angst en beven wacht ik de verdere groei af!
Ik heb het ook nu!! Had zaterdag nieuwe bh gekocht en die is nu zelfs al te klein geworden binnen 2 dagen:S heb echt van die waterbalonnen gekregen lijkt het wel. Doet ook erg pijn
Heb ik bij onze eerste ook gehad, ik groeide van cup 70E naar 75G... ook toen ik gestopt was met borstvoeding bleef ik op G hangen. nu ben ik inmiddels bijna 31 weken en zit nu op H.. Hopen dat t wel minder word.. Bij de eerste werd t zo erg dat k er erg veel straie aan over heb gehouden. glukkig zijn die wel wit geworden, zodat je ze niet echt meer goed kunt zien.
Al vrijwel meteen paste ik niet meer in mijn B cup. Denk dat ik met een week of 8 aan cup C zat en inmiddels cup F.