Ik las laatst hier van iemand een topic over magneetsloten. Dat lijkt me wel wat, onze zoon zit al aardig aan de kastjes te trekken. Maar ik vond die van de kinder veiligheidswinkel (geloof dat ze jippies sloten heten) wel erg duur. Daarom mijn vraag: weet iemand misschien zo'n zelfde soort magneetslotjes, maar dan ergens waar het een stukje goedkoper is?
Ik lees even mee! Wil ook graag een slot op t middelste keukenkastje hebben maar vond ze indd ook een beetje té duur.
In de bouwmarkt, maar weet niet of dat de zelfde zijn? Wij hebben ze afgelopen zomer op de hordeur gezet. Daar zaten ze al op, maar we hebben er extra op moeten zetten omdat onze kater de hordeur open kon maken. (hebben 2 binnenkatten die alleen in de tuin mogen onder onze begeleiding) Daar had je ook nog verschillende kwaliteiten mbt de zwaartekracht van de magneet. (dus of het heel makkelijk open gaat, of dat je flink wat kracht moet gebruiken)
Ik weet wat je bedoelt en ik kijk even voor je voor het merk... Mag Lock magneet slot: 4 slotjes en 1 magneet voor 15 euro. Bij de kinderveiligheidswinkel... Goedkoper als die Yippie dingen... Kleine tip... Koop 1 magneet extra... Ik had er 3 en dat is heel handig! Als je die ene kwijt raakt, kun je niet meer in je kastjes... 1 is er al kwijt, en 1 ligt er verstopt voor de kinderen, want ze hebben er nog wel eens 1 te pakken. De derde is een beetje aangebrand, want hij was aan de pan blijven plakken toen mijn man aan het koken was... Maar de magneet doet het nog gewoon, dus ik gebruik hem nog. Wij hebben ze trouwens alleen op de kastjes zitten, niet op de lades. Eerder konden ze er nog niet bij en nu weten ze dat ze eraf moeten blijven. Edit: o ja, ze zitten er hier nu al ruim 4 jaar op en ze zijn hun geld echt waard geweest.
Op de site van baby dan zie ik nergens dat je kunt bestellen online? Heb je ze ook in de bouwmarkt ja? of zijndie minder sterk?