Ik kan het even niet zo snel vinden, sorry als het al zo veel gevraagd is... Klopt het dat je slijm voor je vruchtbare dagen wit/creme van kleur is? Komt daarna het glibberige heldere doorzichtige slijm als teken van je eisprong? Of is het wit/creme slijm juist van na je eisprong? Ik heb deze maand extra op mijn slijm gelet omdat ik nu toch wel eens wat meer er vanaf wilde weten, maar nog geen ovulatietesten wilden gaan doen. (en tempen is niet handig voor mij ivm werk) Bedankt alvast! Liefs Parels
Blijkbaar niet...geduld. De avond is vaak drukker. Heb je de zoekfunctie al geraadpleegd? er zijn namelijk talloze topics over afscheiding Het moet echt terug te vinden zijn. Elmo
dat glibberige (eiwitachtige) Heb je de dagen voor je eisprong en vaak nog een dagje erna. Dat is het teken dat je eisprong eraan komt.
Bij mij is het wel ook altijd wit voor mijn ongi, dat weet ik wel omdat ik dan altijd er op zit te wachten of ik ongi word of niet... Dus dat zou dan dus betekenen dat ik waarschijnlijk mijn ei al gehad heb?