ik zet mijn bollie er ook bij,mijn meisje is vandaag 1,5 maand oud,weegt 5700 gram bij 59.7 cm. Ze groeit op bv(borstvoeding).
ik maar denken dat het zeldzaam is zon boedha hhaha bij ons in de buurt wel ... mijn zoontje van 10 pond bij zn geboorte .. en 58 cm ,,,, en mn vk zeggen blijf maar lekker thuis ik schat hem op uiterlijk 2700 gram hihi nou we hebben het geweten ..maar uit eindelijk alles goed gekomen hij is nu 8.5 maand oud weeg 10 kilo en is 76 cm lang hier een foto van toen en nu
@bar20 wat een heerlijk ventje!! Hier ook eentje van ruim 9 pond bij de geboorte, maar ze hadden haar op 10 pond geschat dus het viel uiteindelijk nog mee, haha!! Ben je toch nog gewoon thuis bevallen? Ik was achteraf wel blij dat ik in het ziekenhuis was hoor...
Wij hebben ook een Boeddha , bij ontslag uit het ziekenhuis maar 2430 en nu bijna 9 maanden later 9300 ... Ze is ook 20 cm gegroeid, dus dat gaat ook hard.
Hier ook een heerlijke boedha. Ons meisje op 24 juli 2011 geboren met 3330 gr. en 49 cm. Met 5 mnd woog mevrouw al 7675 gr en 65cm lang. Ze is haar 2 broers al voorbij qua gewicht. Onze 2de zoon woog precies het zelfde maar toen was hij 6 mnd oud. De oudste woog dit zelfs met 6,5 mnd pas.
ja ik ben gewoon thuis bevallen ze kwamen er pas achter dat ruben zo groot was toen zijn hoofdje eruit was !! dus kon niet meer en me ventje liep blauw aan omdat het niet lukte ambulance onderweg trauma ... maar uit eindelijk aan de zuurstof en nu 5 min kwam hij bij gelukkig maar ja nu is het een heerlijk ventje en ik denk niet graag terug aan me bevalling ik geniet nu alleen maar ... dat was dan vast wel lekker dat het wat scheelde bij die van jou hahah heb je een foto van je meis xx
mijn jongste zat ook even vast met haar schoudertjes. Ze liep toen ook helemaal blauw aan. Dat blauwe bleef trouwens ook nog even zo`n naar gezicht.De eerste week na haar geboorte had ze ook nog helemaal rode en opgezwolle oogjes. Ook was haar voorhoofd flink opgezet.
Ooh...ik zie weer heerlijke babies voorbij komen! Ik zal ook snel weer eens een foto maken, want merk wel, hoe ouder ze wordt, hoe minder boedha...
Geweldig toch van die lekkere spek beentjes en armpjes mijn kindje woog 8,5 kilo en was 71 cm met bijna 4 maanden. Hij is nu bijna 5 maanden en ben erg benieuwd hoeveel hij gegroeid is, ik denk wel veel! Hij was ook wel groot hoor bij de geboorte, 4385gram en 60 cm. Lekker genieten van onze boedha's