Wie ook een hele boze baas (gehad) bij vertellen zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door silki, 15 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BN2015

BN2015 Lid

5 nov 2015
    59
    0
    0
    Wat spannend zeg!
    Ik zit in hetzelfde schuitje.
    Ik werk voor mijn neef en ik ben directiesecretaresse oftewel ik doe alles hier op kantoor en hij is buiten offertes maken.
    Ik heb al 2 kids en dacht dat ik er geen meer wilde, maar ben er net achter dat ik zwanger ben.

Het voelt dubbel zwaar omdat het en mn baas is en mn neef en ik nu al weet dat hij gestressed raakt en boos, omdat hij geen vervanging wilt..

Dus ik lees graag mee :)

Oh en trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap:D

2. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    BN2015: Dat heb ik ook, ik doe ook alles hier. En ik merk dat mijn baas steeds minder zin heeft om dingen zelf te doen. Maar voor mezelf heb ik nog heel even. Maar je begint het nu gewoon zo goed te zien dat ik het bijna wel moet zeggen ;)

3. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.833
    2.255
    113
    He geds, das echt vervelend zo een situatie.. Maarja kindje is er al dus je baas heeft geen keus! Ik zou proberen te laten merken dat je zo een reactie als de vorige keer niet zo waardeerd hoor, hij mag best balen en dat magtie misch vriendelijk zeggen ook maar verder dikke pech! Succes hoor x

4. ijsbeer

ijsbeer Actief lid

14 feb 2014
    387
    0
    16
    Ik ben benieuwd, hoe is het afgelopen?

5. aninaja

aninaja Niet meer actief

Ik heb super bazen! Ik heb 2 banen, dus 2 bazen. Ik heb het tegen beide met 8e week vertelt en ze waren erg positief en belangstellend.

Succes!

6. bloempje6

bloempje6 Actief lid

29 apr 2014
    419
    4
    18
    Serieus mensen met een boze baas? Ik las wel dingen waar ik van schrok..
    Mijn bazen waren niet boos, maar omdat ik veel nachtdiensten draaiden en snel last kreeg en ook nog gedoe kreeg met mijn baarmoedermond en ik geen nachten meer mocht draaien waren ze wel wat moeilijk.. meerdere malen aan gegeven dat het niet ging, elke keer moest ik het wel proberen.. Uiteindelijk mocht ik van de gyn geen nachten meer.. en ook van mijn vk niet.. teveel risico.. Toen waren ze niet echt blij, vonden me een beetje lastig denk ik. Ze doen wel heel leuk, maar soms denk ik wel van: menen jullie het wel??! Ik ben vrij snel de ziektewet in gegaan.. ongeveer in week 25? Omdat ze mij geen vervangend werk konden bieden.. wel moest ik vrijwillig langs komen.. maar boos dat niet! Wat erg zeg.. wat een rot bazen!

7. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Wat ontzettend onprofessioneel van zo'n baas he?! Niet te geloven..
    Onze directeur reageerde gelukkig altijd heel enthousiast, al zou ze al gedacht hebben 'gvd komt slecht uit' dan heb ik daar nooit iets van gemerkt! ;)

8. Soesel

Soesel Lid

1 nov 2015
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik zou face to face zeggen
    de vorige keer merkte ik dat je het niet zon leuk nieuws vond maar ik ben echt heel blij dat ik zwanger ben en nog een kindje verwacht ik hoop dat je er dit keer ook positief in kunt gaan staan

9. sneakers

sneakers Actief lid

5 okt 2015
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg zeg zo een reactie. Stel je bent heel erg ziek en moet onder behandelingen...zouden ze dan ook boos zijn? Ze weten toch dat je terug komt na verlof. Belachelijk

10. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het verteld ...vorige week pas. Ik ben begonnen dat er iemand anders ons kwam versterken en daarna dat ik zwanger was. Hij mompelde wel iets van dat dacht ik al. Maar toen heb ik nog een aantal keren gezegd dat iemand mij kwam vervangen en toen was het goed. Voor de rest hebben we het er niet over. Maar ik was allang blij dat die niet zo reageerde als de vorige keer. Maar ik hoop het dit ook oprecht is en dat er niet wat achter mijn rug om gebeurd straks.

Deel Deze Pagina