Sinds gistermiddag constant kramp in m'n buik met af en toe echte momenten dat het regelmatig komt (ik time het dan) maar het zet gewoon niet door... Het zijn echt krampen/harde buiken die opkomen, naar een piek gaan, even aanhouden & dan weer afzakken. Verloskundige zegt ; afwachten. Maar herkent iemand van jullie dit? En wat gebeurde er toen bij jullie? Elke keer denk ik ; ja, volgens mij gaat het nu écht beginnen.
Dat heb ik ook soms een paar dagen en dan weer niet. Is echt voorwerk en het kan doorzetten maar ook weer afzakken. Afwachten is het enige middel succes met de laatste loodjes!
Vorige week zelfs een nacht in het ziekenhuis gelegen omdat ik toen 36 weken was & regelmatige weeen had om de 3/4 minuten.
Vervelend dat het dan niet doorzet... Heb zelf helemaal geen last van voorwerk of voorweeën, dus het idee dat hij nog wel een tijd blijft zitten.. Succes ermee!
Ik herken het wel. Ik heb het bij mijn dochtertje 3 weken gehad. Zelfs de verloskundige dacht dat het begonnen was. Had toen ook steeds 1 cm ontsluiting. Uiteindelijk is ze geboren met 40+3
Oh ik had dat bij de 2e ook heel erg! Vanaf 35w bijna elke nacht en dan ook om de 4/5 minuten Maar toen de bevalling écht begon voelde ik t verschil duidelijk en twijfelde ik geen seconde meer
Mij is er altijd gezegd "als het écht begonnen is dan ga je niet meer twijfelen" Ik denk dus dat je voorweëen hebt, heb ik ook al een paar keer gehad, best spannend!