Hee dames, Ik voel me een beetje onzeker. Vandaag, zondag, kan ik helaas mijn VK niet bellen, dus vraag ik het hier maar. Gisteravond (5w6d) zat er lichtrood bloed op het wc-papiertje na het afvegen na het plassen. Ongeveer drie keer vegen en het was schoon. Daarna gelukkig niets meer, op wat zeer lichtroze afscheiding vanochtend na. Ik maak me nu wel heel erg veel zorgen. Wat denken jullie? Liefs, Aily
Ja, ik had het ook op jou termijn .. Ik kreeg toen met ruim 6 weken een echo om te kijken wat er aan de hand was (had 8 maanden daarvoor een MA; daarbij overigens geen bloedverlies), bleek het gewoon om een (dubbele) innesteling te gaan! Hoop voor jou dat het ook onschuldig is! Als je je te veel zorgen maakt, wat ik me wel kan voorstellen, gewoon morgen je vk bellen! Misschien wil ze een extra echo geven om je gerust te stellen!! Succes!
ja, dat is schrikken he.... ik had het ook met iets van 6 weken. Met erge buikkramp, beetje bloed en daarna nog wat lichtroze. Heb toen de hap gebeld, die zeiden dat ik even moest afwachten. Heb rust genomen (was gewoon mijn gevoel hoor) en diezelfde dag was het over. Maar ik was erg geschrokken!! Sterkte voor jou, het komt volgens mij vaak voor het kan door de innesteling komen, en ook doordat alles daar nu heel gevoelig is. Door bijvoorbeeld vrijen of naar de wc gaan kan er al een klein adertje springen.
Dank je wel!!!! Ik voel me al een stukje beter, want las in de artikelen onder 'zwanger zijn' elders op de website dat helderrood dun bloedverlies wijst op geknapt vaatje o.i.d. en het was heel duidelijk vers, helder en dun... Ik ga morgen inderdaad wel bellen! Een echo eerder dan eind volgende week zou ik toch wel fijn vinden... @ Leliana: Bij jou was het uiteindelijk een 2-ling dus? @ Sas26: Ben enorm geschrokken, maar iets in me zegt ook wel dat het gewoon wel goed zit. Het bloed zag er niet world shocking uit zeg maar, het leek inderdaad echt op een klein beetje bloed door een klein wondje, zoals bijv. als je je snijdt bij het scheren. Maar goed, leuk is anders natuurlijk.. Ik doe het ook rustig aan nu!!!
Ik heb het bij beide zwangerschappen ook gehad rond de 6 weken en dat was achteraf ws. ook nog innestellingsbloed. Bij mij duurde het overigens een dag of 4 voordat het weer helemaal weg was. Meis, zoals ik het nu lees bij jou, zou ik me nog niet al te veel zorgen maken hoor, 't zit vast wel goed! Maar voor je eigen gemoedsrust kun je morgen natuurlijk altijd nog ff je vk bellen. Succes!
Graag gedaan hoor, ik denk dat we allemaal dondersgoed weten hoe je je op zo'n moment voelt namelijk!
Ik heb het ook rond de 5 weken gehad. Bij mij duurde het 2 dagen en was het iedere keer een klein beetje. Ik heb met 6 weken een echo gehad en alles was goed. Volgens de VK was het een soort van ongesteldheid. Het schijnt namelijk dat je de eerste paar keer nog 'gewoon' ongesteld kan worden. Tegen mij hebben ze toen gezegd dat als je geen buikpijn erbij hebt je niet zo veel zorgen hoeft te maken. Ook kon ik voor de zekerheid een paar dagen later (ik geloof 2) nog een test doen.
Meid ik heb dit ook gehad Waarschijnlijk een adertje geweest wat geknapt was Doordat je baarmoeder nu zo doorbloed is heb je kans dat er zo'n adertje springt met als gevolg bloedverlies Ik schrok me toen ik dit had oo wezeloos Hoop ook dat jij hetzelfde hebt
Hier nog een die het heeft gehad in de 4de/5de week. Een keer vegen en het was weg. Maar zo geschrokken. Gelukkig niets aan de hand. En nu ik zelf zoveel bericht hoor lijkt het zelfs of is het heel normaal. daar ben ik blij om.
Waarom kon je gisteren (zondag) je VK niet bellen dan? Er heeft toch altijd wel iemand dienst? Ik had met 10 weken ineens bloedverlies. En niet een klein beetje, maar complete stolsels . Dat was ook op een zondag en ik heb gewoon gebeld en mocht meteen langskomen. Het bloedverlies kwam bij mij doordat de placenta aan de onderkant lag. Door de druk is het gaan bloeden. Uiteindelijk is de placenta "omhooggegroeid", dus daarna nooit geen last meer gehad. Bloedverlies hoeft lang niet altijd het einde te betekenen. Heel veel succes en waarschijnlijk weet je inmiddels wat meer?
Heey,Meis Ook ik heb bloedverlies gehad afgelopen donderdag aaf. Was echt geschrokken maar kreeg te horen dat het waarschijnlijk ging om innesteling pff weet hoe je je voel. Sterkte en heel veel suc6.
hee meisss ik heb tot 12 weken wel iedere keer zulk bloedverlies gehad nadat ik van de wc kwam maar kijk mn banner hihi. probeer maar lekker te genieten gefeli
Ik schop deze weer even omhoog. Vandaag posi getest maar net metgrote boodschap wat bruin/donkerrood verlies. Nu lees ik jullie allemaal met roodverlies, maar wie ervaring met bruinverlies? Morgen is mijn NOD...
Had wel posi getest dus. Verlies wordt minder maar is nog lang niet weg. Op één keer rood na verder alleen bruin. Maar bij iedere steek of krampje vraag ik me af wat het betekent. Lastig hoor! Als je dit aangeeft, denk je dan dat het mogelijk is om een vroegere echo te krijgen?