Wie ook een klein meisje? (Of jongen)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Eden28, May 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier zeggen ze het ook.
    Maar dat klopt ook.
    Ze is 13,5 cm te lang voor haar 17 mnd oud.
    Ze hoort 80cm te zijn maar is er 93,5 cm.
    Wat ze dan ook erbij zeggen is van wat is ze lang en fijntjes.
    Tja ze weegt nu toch al bijna 11 kilo en ze was 1 mnd geleden door buikgriep nog maar 8,1 dus mij hoor je dan niet klagen.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

hier zeggen ze vaak "hij is goed gegroeid he" of "het is ene stevige he" en bij beiden zinnen kijken ze altijd naar zijn wangetjes:p

3. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Hier ook een minimannetje.
    Hoe lang hij precies is weet ik niet. Hij zal nu tegen de 9 kg wegen.
    Hij is bijna 11 maanden en draagt nu maat 68. Dus denk dat hij ook tegen de 68 cm is.

4. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Mijn ventje was met 3 maanden en 4 dagen 59 cm en 5320 gram. (Wel 3 weken te vroeg geboren) Maar volgensmij is dit gewoon gemiddeld.
    Maandag moet hij weer voor zijn spuitjes en dan wordt hij ook gewogen en gemeten. Hij is dan 4 maanden en 1 dag. Ik schat dat hij in die maand 2 cm is gegroeid (dus nu dan op 61 zit) en ongeveer is bijgekomen tot 5750 gram.
    Ondanks dat hij richting de 62 cm gaat draagt hij nog altijd maatje 56. Ik heb wel kleertjes van maat 62 in de kaqst liggen maar die zitten vaak nog ruim. 56 zit soms goed en soms iets te krap, afhankelijk waar het vandaan komt.
    In truitjes groeit hij zowizo sneller dan in broekjes. Ondank dat hij een bol buikje en spek bovenbeentjes heeft, heeft hij in zijn broekjes maat 56 en nog zit het soms bij zijn buikje en vooral bij de enkels (veel) te ruim.

5. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Wat je ook met de zomerkleding kunt doen is een lekkere dikke maillot of legging onder de rokjes en een romper met lange mouwen onder de t-shirtjes. dan worden de kleertjes tenminste niet ongebruikt opgeborgen.

6. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,189
    24
    38
    zeeland
    Onze jongste is nu 19 maanden en is nu 82 cm.
    Ze is net zo lang als haar neefje die 4 maanden jonger is en als haar nichtje die 7 maanden jonger is.

Vrijdag op het cb geweest maar ze zat keurig op de middenlijn.
    Wel iets te zwaar (12 kg) voor haar lengte.

7. oxbow

oxbow Niet meer actief

haha hier kreeg ik dat ook te horen...
    Ze groeit goed, wat ziet ze er lekker uit en wat krijgt ze een bolle wangetjes, terwijl madam toen stagneerde wat gewicht betrof en vrijwel niet meer groeide, ze was toen in een 1,5 maand tijd 200 gram gegroeit of zo en de ka in Rotterdam vond haar de laatste keer zelfs wat magertjes, dat was dan 10 weken terug, ze woog toen 7100 gram met 72 cm en iedereen maar bovenstaande zeggen.

Nu groeit ze echt lekker en krijg ik het ook te horen en nu heb ik zoiets nu hebben jullie gelijk nu groeit ze.
    Ze zat nu 2 weken terug op de 7800 gram en 74 cm.

8. Pfoeh... onze kleine is nu net 7 maanden en begint voorzichtig aan naar 62 te groeien. Bij sommige dingen is het 58, maar sommige dingen is het 62. Heb totaal niet de indruk, dat ze te klein is.

9. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Tegen ons word ook vaak gezegd:
    wat is ze gegroeid!! en lekkere bolle wangetjes
    ook al is dat echt niet zo!! ik vind der vrij dun voor een baby
    en als ik foto's terug zie van 3maand terug en nu zie ik ook echt dat der wangetjes niet meeer zo bol zijn,
    hier een mooi slank meisje, oftewel een poppetje zoals iedereen zegt

10. Ona

Ona Fanatiek lid

May 8, 2011
    1,469
    1
    36
    Hier ook een vrij klein meisje. Ze is nu 72 cm en 8,5 kg. Maat 74 is haar vaak nog te groot en 68 broeken en vaak ook truitjes zitten nog prima. Nou ja ik ben ook net boven de 1.60 dus ze zal het wel van haar moeder hebben.;)

11. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier ook een kleintje en hangt mijn dochter tussen 56 en 62 in met 4 1/2 maand oud. Ze weegt op dit moment 5420 gram.

12. Jamie1983

Jamie1983 Niet meer actief

Hier ook een ukkie: met 11 maanden 68,5 cm en 8085 gram.
    Maar ze volgt mooi haar groeilijntje, dus ik maak er niet druk over. Wel leuk om te zien hoe zeer het kan verschillen! Haar neef is 9 weken ouder en woog met 6 maanden al meer dan zij op dit moment:$

Share This Page