hoi wij zijn nu 4 maanden bezig om zwanger te raken. ik slik dus ook foliumzuur nou is mijn vraag word je daar dikker van? ben namelijk al wat aangekomen... mn onderbuik is wat dikker al een aantal weken. woensdag moet ik ongesteld worden(hoop natuurlijk niet) maar volgens de wet van bartjes moet het dan komen. zenuwslopend he! iemand nog goeie tips die ik nog niet gelezen heb om zwanger te raken mocht het nog niet zo ver zijn?? melli
Bij mijn weten niet, maar het kan wel komen omdat je gestopt bent met de pil Enne.... ja tips.... geduld hebben Sorry dat ik het zeg, maar gemiddeld zijn de meeste stellen met een jaar echt wel zwanger.
Das wel een beetje erg makkelijk he, om het dikker worden op je foliumzuur te gooien Grapje hoor! Bij mijn weten doet foliumzuur niets in die hoek.
Ik gebruik al jaren foliumzuur en geen last van het dikker worden. Na pil stop is het wel mogelijk dikker te worden. Ieder vrouw is anders daar in.
Foliumzuur moet de kans op een zwangerschap toch ook vergroten? Iemand daar al ervaring mee? Ik heb 4 maand aan de foliumzuur gezeten, helaas niet tot een zwangerschap uitgelopen.
Chntl@ Foliumzuur is voor ver komming van kindjes met open rugetjes enz niet om een zwangerschap te vergroten! Want als dat zo was waarom ben ik en velen met mij die al jaren bezig zijn nog niet zwanger dan.
Daarom vond ik dat ook al zo raar, hahaha. Het zal wel een fabel zijn geweest die ik ooit eens heb gehoord. Mijn excuses hiervoor!
Bij deze heb je hem voor de eerste keer gehoord. hahaha Nee ik vond het ook al zo raar, 4 maand aan de foliumzuur en niet zwanger. hahaha Maar nou begrijp ik ook waarom.... hahaha Tegenwoordig al die fabels ook, is echt niet te geloven (al doe ik dat wel, geloven).
Chntl@ Fabeltjes genoeg in de wereld als het om zwanger worden gaat . Ik heb maar 1 remedie de natuur doet wat ie wil en vaak niet wat wij willen.
Dat is een hele goeie! De natuur is de baas over onze lichamen, in mijn ogen Want wat ik wil, dat gebeurd al een heel jaar lang niet hahaha