Ik heb hem al ingevuld lijkt het je leuk ik zou zeggen vul hem ook in , zo leren we elkaar weer wat beter kennen 1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 06.150uur 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Day and knight 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? niets vanmiddag wel broodje bapao 5) Wat is je officiële naam Silvia 6)Wat is je 2e/3e naam euh te genant 7) Wat eet je het liefst? Biefstuk met gebakken uitjes kruidenboter en gebaaken aardappeltjes 8) Wat vind je niet zo lekker? vis en schaaldieren en spruitjes bleeeeeh 9) Wat is je lievelings pannenkoek? met appel 10) Wat is je favoriete cd? euh heb geen voorkeur heb allemaa losse nummers 11)Wat voor auto heb je? Mercedes a klasse 12) Favoriet Broodje? gezond en dan aromat kruiden eroverheen 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? mensen die niet eerlijk zijn 14) Wat draag je het liefst? spijkerbroek 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? turkije maar we houden het nu ook op centerparcs et de kleintjes 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Thuis met mn gezin 17) Wat drink je het liefst koffie en cola 18) Waar ben je geboren? Oss 19) Waar heb je gewoond? Brabant en nu in Overijsel 20) Naar welke sport kijk je het liefst? formule 1 en K1 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? pepsi 24)Ajax of Feyenoord? geen van beide 25) Ben je een dag- of nacht persoon? dag 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? nee alleen dat ik dolgelukkig ben met mijn gezin 28) Wat wilde je worden toen je klein was? Alles wat ik nu niet ben maar ben nu gelukiger dan ik geweest zou zijn 30) Piercings/Oorbellen? Oorbellen, 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Ja 33) Favoriete dag van de week? Zondag!altijd relaxen met zijn allen en geen verplichtingen 34) Favoriete restaurant? villa westfalia in groneau en de turk in Oss [35) Favoriete bloem? Calla's!!!!Roos heel cliche maar is zo 36) Favoriete ijssmaak? pistache 37) Favoriet fast food restaurant? Mac Donalds 38) Hoeveel keer rijexamen gedaan? 1x auto 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? zou het niet weten 39) Hoe laat ga je naar bed? rond half 11, da's de laatste voeding van onze dame en heer 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Van allemaal! 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Mn hubbie 42) Waar zit je op dit moment? op een stoel 43) Wat is je favoriete kleur? Blauw 44) Hoeveel tattoos heb je? 6 45) Naar wie stuur je deze lijst? naar iedereen die ik aanklik 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? contacten met oude en nieuwe bekenden gewoon gezellig
Hij is leuk ja! 1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 8 uur 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Team America -_-' 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? 2 Krentenbollen met kaas 5) Wat is je officiële naam Diny 6)Wat is je 2e/3e naam Die hou ik lekker voor me 7) Wat eet je het liefst? Op dit moment preitaart, veranderd eigenlijk wel regelmatig. 8 ) Wat vind je niet zo lekker? Spruiten, zuurkool, dat rijtje. 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Spek en kaas 10) Wat is je favoriete cd? Within Temptation doet het altijd goed 11)Wat voor auto heb je? Manlief rijd een Ford Fiesta 12) Favoriet Broodje? Warm vlees of Tosti 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Mensen die zichzelf niet zijn of liegen 14) Wat draag je het liefst? Legging/tuniekje of Legging/slobbertrui 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Zwitserland 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Thuis met mijn man samen. 17) Wat drink je het liefst Thee! 18 )Waar ben je geboren? Naarden 19) Waar heb je gewoond? Heb je even? Almere, Vianen, Meerkerk, Spijkenisse, Rotterdam, Ridderkerk, Hilversum en Eemnes. 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Soms voetbal. 21) Wie zal dit niet terugsturen? Meiden die geen zin hebben dit helemaal in te vullen 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? De rest 23) Coca Cola of Pepsi? Geen van beide 24)Ajax of Feyenoord? Feyenoord 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Geen van beide? 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Nog 1 maand en 19 dagen! 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? Uuhm Boerin, rijk, moeder. 30) Piercings/Oorbellen? Beide, heb alleen oorbellen. 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Alleen scooterongeluk 33) Favoriete dag van de week? Vrijdag en zondag! 34) Favoriete restaurant? Shoarma Sharon in Ridderkerk [35) Favoriete bloem? Calla's!!!!Roos heel cliche maar is zo <-- die neem ik over! 36) Favoriete ijssmaak? Citroen 37) Favoriet fast food restaurant? Mac Donalds 38 ) Hoeveel keer rijexamen gedaan? Geen 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? IKEA, H&M, Prenatal 39) Hoe laat ga je naar bed? Rond 11-12 uur 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Van allemaal! 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Mijn schoonouders, man en schoonzusje 42) Waar zit je op dit moment? op een stoel aan de eettafel 43) Wat is je favoriete kleur? Zwart en Paars 44) Hoeveel tattoos heb je? Nog geen 45) Naar wie stuur je deze lijst? Het is algemeen goed geworden 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? contacten met oude en nieuwe bekenden, zeker na zoveel verhuizingen
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? kwart voor 7 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Aliën (gister) 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Een bakje dubbelvla en later nog een broodje kroket (in zkh) 5) Wat is je officiële naam Patricia 6)Wat is je 2e/3e naam Nathalie 7) Wat eet je het liefst? Echte vlaamse frieten 8)Wat vind je niet zo lekker? Koolraap en ook schaaldieren 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Met banaan! 10) Wat is je favoriete cd? Within Temptation 11)Wat voor auto heb je? VW Touran 12) Favoriet Broodje? Gezond, heerlijk! 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Schijnheilige mensen 14) Wat draag je het liefst? Spijkerbroek 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Hongarije 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Denk lekker rondvaren met een woonboot 17) Wat drink je het liefst Cola en thee 18 Waar ben je geboren? Friesland, Hallum 19) Waar heb je gewoond? Friesland, West-friesland 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Darts 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Coca cola 24)Ajax of Feyenoord? dan maar Ajax 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Op t moment meer n nacht persoon 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Ik ga vanavond een heerlijke kwarktaart maken ;p (nee geen nieuws) 28) Wat wilde je worden toen je klein was? Ik wilde in het leger 30) Piercings/Oorbellen? Geen van beiden 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Ja, mijn schuld.. auto en ik total loss 33) Favoriete dag van de week? Hier ook zondag 34) Favoriete restaurant? Broekhuizen en Robachers 35) Favoriete bloem? Neppers, gaan nooit dood ;p 36) Favoriete ijssmaak? Citroen 37) Favoriet fast food restaurant? De Mac 38)Hoeveel keer rijexamen gedaan? 3x auto 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Geen 1, zonde geld 39) Hoe laat ga je naar bed? Rond 23.00 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Van mn forumvriendinnen 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? M'n man, zwager en zusje 42) Waar zit je op dit moment? Op de wc, nou goed? Nee in de huiskamer 43) Wat is je favoriete kleur? Blauw 44) Hoeveel tattoos heb je? 1 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Ik heb GEEN hyves..
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? half 9 2)Diamanten of Parels diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? weet de titel niet meer. was igg drama film 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? 2 boterhammen met nutella en een banaan 5) Wat is je officiële naam hou ik lieve prive 6)Wat is je 2e/3e naam zelfde als bovenstaande 7) Wat eet je het liefst? turkse pizza 8)Wat vind je niet zo lekker? hutspot 9) Wat is je lievelings pannenkoek? hou niet van pannekoeken 10) Wat is je favoriete cd? eminem 11)Wat voor auto heb je? ik nu momenteel geen 12) Favoriet Broodje? broodje gezond 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? achterbakse mensen 14) Wat draag je het liefst? spijkerbroek 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? spanje 16) Waar wil je je oude dag doormaken? in een ander land wonen zoals canada 17) Wat drink je het liefst cola en melk 18 Waar ben je geboren? op een zuid-hollands eiland 19) Waar heb je gewoond? rotterdam en nu weer terug op het eiland 20) Naar welke sport kijk je het liefst? geen 21) Wie zal dit niet terugsturen? geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? zeker weten coca cola 24)Ajax of Feyenoord? ajax allesreiniger 25) Ben je een dag- of nacht persoon? avond 26) Pedicure of manicure? manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? nope 28) Wat wilde je worden toen je klein was? kapster 30) Piercings/Oorbellen? wel gaatjes voor oorbellen maar nooit meer in 31) Ooit een auto ongeluk gehad? ja. niet mijn schuld auto total loss 33) Favoriete dag van de week? zaterdag 34) Favoriete restaurant? dolle beer, eetcafe de magneet 35) Favoriete bloem? ook kunst. 36) Favoriete ijssmaak? aardbei 37) Favoriet fast food restaurant? mac donalds 38)Hoeveel keer rijexamen gedaan? 3e keer geslaagd 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? geen 39) Hoe laat ga je naar bed? 00.00 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? geen idee 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? schoonouders, vriend 42) Waar zit je op dit moment? op de bank, in de huiskamer 43) Wat is je favoriete kleur? roze 44) Hoeveel tattoos heb je? 3 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? eigenlijk vind ik er niets aan.
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? Kwart over 6 2)Diamanten of Parels diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Hallow man 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? broodje met salami 5) Wat is je officiële naam Desiree 6)Wat is je 2e/3e naam Heb ik niet 7) Wat eet je het liefst? Spinazie 8)Wat vind je niet zo lekker? zuurkool 9) Wat is je lievelings pannenkoek? met annanas 10) Wat is je favoriete cd? weet ik niet 11)Wat voor auto heb je? Hyundai trajet 12) Favoriet Broodje? broodje gezond 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Liegende achterbakse mensen 14) Wat draag je het liefst? spijkerbroek 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Tenerife 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Tenerife 17) Wat drink je het liefst cola en koffie 18 Waar ben je geboren? Limburg 19) Waar heb je gewoond? Blerick en weert 20) Naar welke sport kijk je het liefst? geen 21) Wie zal dit niet terugsturen? geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? zeker weten coca cola 24)Ajax of Feyenoord? Geen van 2 25) Ben je een dag- of nacht persoon? avond 26) Pedicure of manicure? manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? nope 28) Wat wilde je worden toen je klein was? Jufrouw 30) Piercings/Oorbellen? Allebei 31) Ooit een auto ongeluk gehad? ja. een fietser eronder 33) Favoriete dag van de week? zaterdag 34) Favoriete restaurant? Grieks in duitsland 35) Favoriete bloem? lelie 36) Favoriete ijssmaak? choco 37) Favoriet fast food restaurant? mac donalds 38)Hoeveel keer rijexamen gedaan? 1x 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? ikea 39) Hoe laat ga je naar bed? 23.00 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? geen idee 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? schoonouders, vriend 42) Waar zit je op dit moment? Bij de computer op een stoel 43) Wat is je favoriete kleur? roze 44) Hoeveel tattoos heb je? 1 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? happy harvest
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 07:30 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Karate kid 2 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Had weinig tijd dus alleen een kop koffie gedronken. 5) Wat is je officiële naam Kelly 6)Wat is je 2e/3e naam Heb ik niet. 7) Wat eet je het liefst? Spaghetti 8 ) Wat vind je niet zo lekker? Heeeel veel dingen niet. 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Spek pannenkoek 10) Wat is je favoriete cd? Degene die ik zelf heb gemaakt. 11)Wat voor auto heb je? Seat Leon 12) Favoriet Broodje? Ossenworst. 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Leugenaars. 14) Wat draag je het liefst? Makkelijke kleding. 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Een lekker warm land 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Het liefst thuis 17) Wat drink je het liefst Limonade of een bakje koffie 18 )Waar ben je geboren? Alkmaar 19) Waar heb je gewoond? Alkmaar en Heerhugowaard 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Het liefste geen 1 maar anders formule 1 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Coca Cola 24)Ajax of Feyenoord? AZ 25) Ben je een dag- of nacht persoon? nacht 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Nee niet echt 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? Zuster in het ziekenhuis 30) Piercings/Oorbellen? Beide 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Nee wel een aanrijding 33) Favoriete dag van de week? Elke dag van de week 34) Favoriete restaurant? 'I ll colloseo in Alkmaar [35) Favoriete bloem? Gerberra's 36) Favoriete ijssmaak? Mango 37) Favoriet fast food restaurant? Mc Donalds 38 ) Hoeveel keer rijexamen gedaan? ben de 2de keer geslaagd. 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? De bijenkorf 39) Hoe laat ga je naar bed? Uurtje of 11/12 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Geen idee 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Met m'n vriend en schoonouders 42) Waar zit je op dit moment? Thuis aan de grote tafel. 43) Wat is je favoriete kleur? Roze 44) Hoeveel tattoos heb je? geen 1 45) Naar wie stuur je deze lijst? Nobody 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? De contacten met de mensen die je niet veel persoonlijk ziet.
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? half 10 2)Diamanten of Parels Parels 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Repo man 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? 2 boterhammen met runderrookvlees 5) Wat is je officiële naam Zeg ik lekker niet, wil anoniem blijven 6)Wat is je 2e/3e naam Die heb ik niet 7) Wat eet je het liefst? Tapas of Italiaans Wat vind je niet zo lekker? Hollandsche pot 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Doe maar gewoon met stroop 10) Wat is je favoriete cd? Heb ik niet, luister vrijwel nooit cd's 11)Wat voor auto heb je? VW Polo 12) Favoriet Broodje? Broodje brie met tomaat en komkommer 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Schijnheilige mensen 14) Wat draag je het liefst? Spijkerbroek 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Overal maar het liefst niet té warm want ik wil graag dingen zien en doen en dat vind ik niet zo geslaagd met 40 graden 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Dichtbij m'n kinderen en kleinkinderen 17) Wat drink je het liefst Jus d'orange 18 Waar ben je geboren? Zeg ik liever niet 19) Waar heb je gewoond? Zeg ik ook liever niet 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Ik háát sport 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Pepsi 24)Ajax of Feyenoord? dan maar Ajax 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Een dagpersoon 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Neuh 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? Ik had geen idee en stiekem tegenwoordig nog niet 30) Piercings/Oorbellen? Oorbellen 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Gelukkig niet! 33) Favoriete dag van de week? Zaterdag 34) Favoriete restaurant? Tapas of Italiaans 35) Favoriete bloem? Vind een gerbera wel leuk 36) Favoriete ijssmaak? Strawberry cheesecake 37) Favoriet fast food restaurant? De Mac 38 )Hoeveel keer rijexamen gedaan? 2 keer 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Geen een 39) Hoe laat ga je naar bed? Verschillend, door de weeks tussen 21:30 en 22:30, in het weekend later (als ik het volhoud) 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Niemand in het bijzonder 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Met m'n man 42) Waar zit je op dit moment? In de woonkamer 43) Wat is je favoriete kleur? Zwart, I guess 44) Hoeveel tattoos heb je? Geen 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Gluren bij een ander
Leuk ik ben gek op vragenlijstjes 1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 745 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? niks. ik ontbijt eigenijk nooit 5) Wat is je officiële naam Ellen 6)Wat is je 2e/3e naam Heb ik niet 7) Wat eet je het liefst? stamppot of gewoon aardappelen met vlees en groente (hollandse pot 8) Wat vind je niet zo lekker? vis, champions 9) Wat is je lievelings pannenkoek? gewoon nature met stroop 10) Wat is je favoriete cd? Backstreet boys, verder gewoon lekkere nummers van verschilende artiesten 11)Wat voor auto heb je? geen, ook geen rijbewijs 12) Favoriet Broodje? wit bolletje met kaas of pasta of broodje gezond of met fiet american (mag ik nu natuurlijk niet) 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? oneerlijke mensen, mensen die zich anders voordoen, mensen die arrogant zijn 14) Wat draag je het liefst? spijkerbroek of lekker mijn pyjamabroek 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? De Harz in Duitsland 16) Waar wil je je oude dag doormaken? het liefste thuis natuurlijk 17) Wat drink je het liefst Thee en Melk 18) Waar ben je geboren? Meppel 19) Waar heb je gewoond? Meppel 20) Naar welke sport kijk je het liefst? ben niet zo'n sportliefhebber maar turnen vind ik nog wel leuk om naar te kijken 21) Wie zal dit niet terugsturen? n.v.t. 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? n.v.t. 23) Coca Cola of Pepsi? coca cola 24)Ajax of Feyenoord? vroeger zei ik altijd Ajax, dus doe maar Ajax, maar maakt mij niks uit 25) Ben je een dag- of nacht persoon? dag 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? nee eigenlijk niet 28) Wat wilde je worden toen je klein was? kassajuffrouw of juf 30) Piercings/Oorbellen? Oorbellen 31) Ooit een auto ongeluk gehad? geukkig niet 33) Favoriete dag van de week? zaterdag 34) Favoriete restaurant? geen [35) Favoriete bloem? Rozen 36) Favoriete ijssmaak? vanille en after eight en mc flurry 37) Favoriet fast food restaurant? Mac Donalds 38) Hoeveel keer rijexamen gedaan? geen 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Hema? 39) Hoe laat ga je naar bed? ben nu erg moe dus hakf 10 soms later 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? vind het van iedereen wel leuk! 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? mijn man, schoonouders, zwager en schoonzus en aanhang42) Waar zit je op dit moment? op een stoel in de woonkamer 43) Wat is je favoriete kleur? roze 44) Hoeveel tattoos heb je? geen 45) Naar wie stuur je deze lijst? niemand 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? dat ik atijd kan zien wat mijn vrienden aan het doen zijn
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 8:30 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? SAW 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Niks 5) Wat is je officiële naam Sandra 6)Wat is je 2e/3e naam Heb ik niet 7) Wat eet je het liefst? Lasanga 8 ) Wat vind je niet zo lekker? Euhmm macaroni 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Met extra dikke laag chocopasta 10) Wat is je favoriete cd? Tarja turunen 11)Wat voor auto heb je? Een op 2 wielen 12) Favoriet Broodje? Broodje EI 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Mensen die denken dat ze beter zijn dan de rest 14) Wat draag je het liefst? Alles wat slobbert 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Dominicaanse republiek 16) Waar wil je je oude dag doormaken? In een warm en zonnig land 17) Wat drink je het liefst Koffie 18 )Waar ben je geboren? In ziekenhuis 19) Waar heb je gewoond? Te veel om op te noemen. 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Haat sport 21) Wie zal dit niet terugsturen? Meiden die geen zin hebben dit helemaal in te vullen 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Geen van beide 24)Ajax of Feyenoord? Feyenoord 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Nachtwaker 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Nee 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? Kraamverzorgster 30) Piercings/Oorbellen? Geen 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Yepz 33) Favoriete dag van de week? Zaterdag en zondag 34) Favoriete restaurant? Geen idee [35) Favoriete bloem? Geen 36) Favoriete ijssmaak? chocolade 37) Favoriet fast food restaurant? Mac Donalds 38 ) Hoeveel keer rijexamen gedaan? Geen 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Spaar liever 39) Hoe laat ga je naar bed? Euhm tja wisselend 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Me vrienden en familie 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Mijn moeder, stiefvader, opa en oma, en vriendin 42) Waar zit je op dit moment? Op me kont 43) Wat is je favoriete kleur? Zwart 44) Hoeveel tattoos heb je? Nog niks maar ontwerp ligt klaar 45) Naar wie stuur je deze lijst? Geen een 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Mijn blogs
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 11 uur 2)Diamanten of Parels Parels 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Creul Intensions 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? 2 broodjes stick visjes 5) Wat is je officiële naam Dinanda 6)Wat is je 2e/3e naam Heb ik niet 7) Wat eet je het liefst? Stampotten, macaroni, hamburgers 8 )Wat vind je niet zo lekker? Spruitjes 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Naturel met stroop 10) Wat is je favoriete cd? Losse nummers 11)Wat voor auto heb je? Een groene weet niet meer wat voor soort 12) Favoriet Broodje? Filet American 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Mensen die niet eerlijk zijn 14) Wat draag je het liefst? Spijkerbroek 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Nederland 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Thuis met mn gezin 17) Wat drink je het liefst Cola 18 ) Waar ben je geboren? Zwolle 19) Waar heb je gewoond? Raalte, Utrecht en nu Doorwerth 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Schaatsen 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Coca cola 24)Ajax of Feyenoord? Geen van beide 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Dag 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Nee niet echt 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? Kapster 30) Piercings/Oorbellen? Geen 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Nee 33) Favoriete dag van de week? Zondag 34) Favoriete restaurant? Chinees [35) Favoriete bloem? Roos 36) Favoriete ijssmaak? Aardbei 37) Favoriet fast food restaurant? Mac Donalds 38 ) Hoeveel keer rijexamen gedaan? Geen 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Geen 39) Hoe laat ga je naar bed? 12 uur 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Van allemaal! 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Mannetje 42) Waar zit je op dit moment? Op een stoel, achter de pc 43) Wat is je favoriete kleur? Blauw 44) Hoeveel tattoos heb je? 1 45) Naar wie stuur je deze lijst? naar iedereen die ik aanklik 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Contacten met oude en nieuwe bekenden __________________
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 07:15 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Seven 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Tosti kaas en een kop koffie 5) Wat is je officiële naam Marjolein 6)Wat is je 2e/3e naam Mariek 7) Wat eet je het liefst? Japans, grieks en hollandse pot 8 ) Wat vind je niet zo lekker? Lamsvlees 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Kaaspannenkoek met stroop 10) Wat is je favoriete cd? Heeel veel, maar nu weer even een madness-tic 11)Wat voor auto heb je? Seat Ibiza 12) Favoriet Broodje? Kip van de La Place 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Leugenaars, achter de ellebogenmensen, druktemakers, bitches, domme mensen 14) Wat draag je het liefst? Huispak 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Israel 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Israel of lekker thuis in Holland 17) Wat drink je het liefst Koffie, coca cola, Whiskey tic, Wodka, rode wijn 18 )Waar ben je geboren? Zutpen 19) Waar heb je gewoond? Zutphen, Zoetermeer, Amsterdam en Wormer 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Geen 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Coca Cola 24)Ajax of Feyenoord? AZ 25) Ben je een dag- of nacht persoon? nacht 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Nee niet echt 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? Beroemd en dokter 30) Piercings/Oorbellen? beiden 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Ja 33) Favoriete dag van de week? Vrijdag en zondag 34) Favoriete restaurant? Shabu sbabu (meer een vreetschuur, maar goed ) [35) Favoriete bloem? Witte rozen 36) Favoriete ijssmaak? Pistache en noten 37) Favoriet fast food restaurant? Mc Donalds 38 ) Hoeveel keer rijexamen gedaan? eerste keer 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Bijenkorf, Zara 39) Hoe laat ga je naar bed? Uurtje of 11/12 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Geen idee 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Een vriendin lekker bij de argentijn 42) Waar zit je op dit moment? Thuis aan de grote tafel 43) Wat is je favoriete kleur? Roze 44) Hoeveel tattoos heb je? 2 45) Naar wie stuur je deze lijst? Nobody 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Niet veel haha
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 7 uur 2)Diamanten of Parels diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? machete 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? 2 boterhammen en een banaan 5) Wat is je officiële naam Sylvia 6)Wat is je 2e/3e naam heb ik niet 7) Wat eet je het liefst? pasta 8)Wat vind je niet zo lekker? spruitjes 9) Wat is je lievelings pannenkoek? hou niet zo van pannekoeken 10) Wat is je favoriete cd? michael Jackson 11)Wat voor auto heb je? nog niet, heb pas 3 dagen me rijbewijs 12) Favoriet Broodje? broodje frikandel 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? scheinheilige, die zich beter voordoen 14) Wat draag je het liefst? spijkerbroek 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? ... 16) Waar wil je je oude dag doormaken? ergens in het buitenland 17) Wat drink je het liefst chocomel 18 Waar ben je geboren? Rotterdam 19) Waar heb je gewoond? rotterdam, limburg, spijkenisse, nu weer Rotterdam 20) Naar welke sport kijk je het liefst? voetbal 21) Wie zal dit niet terugsturen? ? 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? ? 23) Coca Cola of Pepsi? coca cola 24)Ajax of Feyenoord? feyenoord 25) Ben je een dag- of nacht persoon? ochtend, dag dus 26) Pedicure of manicure? manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? nee 28) Wat wilde je worden toen je klein was? lerares 30) Piercings/Oorbellen? beide 31) Ooit een auto ongeluk gehad? nee 33) Favoriete dag van de week? zondag 34) Favoriete restaurant? uhm 35) Favoriete bloem? roosjes 36) Favoriete ijssmaak? aardbei 37) Favoriet fast food restaurant? mac donalds 38)Hoeveel keer rijexamen gedaan? 2e keer geslaagd 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? niet 39) Hoe laat ga je naar bed? nog geen tijd 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? .... 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? mn man 42) Waar zit je op dit moment? op de bank 43) Wat is je favoriete kleur? turquoise 44) Hoeveel tattoos heb je? 6 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Tja..
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? 06.00 uur 2)Diamanten of Parels Parels 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? The Expendables 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Een cracker met kaas 5) Wat is je officiële naam Linda 6)Wat is je 2e/3e naam Heb ik niet 7) Wat eet je het liefst? Enchiladas 8 ) Wat vind je niet zo lekker? Zuurkool 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Met banaan 10) Wat is je favoriete cd? Verschilt per dag zo'n beetje maar op het moment de cd van Caro Emerald 11)Wat voor auto heb je? Saab 9000 (pff ja echt een Saab..) 12) Favoriet Broodje? Met haring ofzo (in elk geval vis) 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Ik heb aan niemand een hekel. 14) Wat draag je het liefst? Spijkerbroek 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Verre oorden zoals Thailand, Mexico, Nieuw-Zeeland e.d. 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Thuis met m'n gezin 17) Wat drink je het liefst Water 18 ) Waar ben je geboren? Den Haag 19) Waar heb je gewoond? Zuid-Holland en Flevoland 20) Naar welke sport kijk je het liefst? K1 en Superbikes 21) Wie zal dit niet terugsturen? Geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Coca Cola all the way! 24)Ajax of Feyenoord? Ik heb een hekel aan voetbal 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Dag 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Dat het weekend is!!!!!!!!!! 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? Groot 30) Piercings/Oorbellen? Beide 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Ja 33) Favoriete dag van de week? Zaterdag 34) Favoriete restaurant? Italiaans [35) Favoriete bloem? Heb ik niet 36) Favoriete ijssmaak? Meloen 37) Favoriet fast food restaurant? Ik houd niet van fastfood 38 ) Hoeveel keer rijexamen gedaan? 4x 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Oef.. Bij Zara of SPS of H&M 39) Hoe laat ga je naar bed? Meestal rond 11 uur 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Van allemaal! 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Mijn vriendje 42) Waar zit je op dit moment? Achter de computer (had je dat niet geraden?) 43) Wat is je favoriete kleur? Rood 44) Hoeveel tattoos heb je? 4 45) Naar wie stuur je deze lijst? Niemand 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Een beetje op de hoogte blijven van de nieuwtjes van vrienden van vroeger
Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? Half 4 in de ochtend 2)Diamanten of Parels diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Hmmm weet ik zo niet 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Toast met suiker 5) Wat is je officiële naam Sanne 6)Wat is je 2e/3e naam Heb ik niet 7) Wat eet je het liefst? Pannenkoeken,bloemkool,kroket 8)Wat vind je niet zo lekker? zuurkool 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Met spinazie 10) Wat is je favoriete cd? weet ik niet 11)Wat voor auto heb je? Mitsubishi lancer 12) Favoriet Broodje? broodje gezond 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Mensen die achter de ellebogen zijn 14) Wat draag je het liefst? spijkerbroek 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Alles als het maar lekker warm is. 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Met de personen waar ik veel van hou op een vertrouwde plek 17) Wat drink je het liefst Thee 18 Waar ben je geboren? Overijssel 19) Waar heb je gewoond? Overijssel 20) Naar welke sport kijk je het liefst? geen 21) Wie zal dit niet terugsturen? geen idee 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Pepsi cola 24)Ajax of Feyenoord? Geen van 2 25) Ben je een dag- of nacht persoon? avond 26) Pedicure of manicure? manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? nope 28) Wat wilde je worden toen je klein was? Van alles 30) Piercings/Oorbellen? Allebei 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Nee 33) Favoriete dag van de week? zaterdag 34) Favoriete restaurant? Frank and bennies 35) Favoriete bloem? lelie 36) Favoriete ijssmaak? choco 37) Favoriet fast food restaurant? KFC 38)Hoeveel keer rijexamen gedaan? 1x 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? ikea 39) Hoe laat ga je naar bed? 09:30 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? geen idee 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Met vriendlief 42) Waar zit je op dit moment? Op de bank met de slaptop 43) Wat is je favoriete kleur? roze 44) Hoeveel tattoos heb je? 0 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Bekenden
Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? Kwart voor 7 2)Diamanten of Parels Diamanten 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? Scary Movie 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? Cracker met filet American 5) Wat is je officiële naam Desiree 6)Wat is je 2e/3e naam Heb ik niet 7) Wat eet je het liefst? Indonesisch 8)Wat vind je niet zo lekker? Marmite 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Warme kersen en slagroom 10) Wat is je favoriete cd? Zoveel, niet 1 favoriet 11)Wat voor auto heb je? Citroen Berlingo 12) Favoriet Broodje? Broodje Tja Siew (ofzo) 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Rijke mensen 14) Wat draag je het liefst? Joggingpak 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Praag 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Euh, ergens waar het altijd mooi weer is? 17) Wat drink je het liefst Thee 18 Waar ben je geboren? Papendrecht 19) Waar heb je gewoond? Waar niet? 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Geen 21) Wie zal dit niet terugsturen? ? 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? ? 23) Coca Cola of Pepsi? Geen van beiden 24)Ajax of Feyenoord? Geen van 2 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Dag 26) Pedicure of manicure? Manicure 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Neuh 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? Politie-agente 30) Piercings/Oorbellen? Oorbellen, geen piercings meer 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Nee 33) Favoriete dag van de week? Zondag 34) Favoriete restaurant? De wok o.a. 35) Favoriete bloem? Vlinderstruik 36) Favoriete ijssmaak? Cocos 37) Favoriet fast food restaurant? Geen 38 )Hoeveel keer rijexamen gedaan? 1x 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? ikea 39) Hoe laat ga je naar bed? 22.00 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? ? 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Vriendin 42) Waar zit je op dit moment? Bij de tafel op een stoel 43) Wat is je favoriete kleur? Zwart (is geen kleur maar ja) 44) Hoeveel tattoos heb je? 12 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? Nou, niks eigenlijk
1) Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan? half 9 toen zoontje uit bed gehaald en toen weer even samen met hem knuffelen op bed.. En toen 9 uur er weer uit. 2)Diamanten of Parels Parels 3) Wat is de laatste film die je gezien hebt? De gelukkige huisvrouw 4) Wat heb je vanmorgen gegeten? soort cornflakes 5) Wat is je officiële naam Misz86, nee grapje. Denise 6)Wat is je 2e/3e naam Mn 2de naam is mijn achternaam hahaha. 7) Wat eet je het liefst? Hollandse pot Wat vind je niet zo lekker? Sperziebonen en cordon bleu 9) Wat is je lievelings pannenkoek? Doe maar gewoon met stroop en poedersuiker 10) Wat is je favoriete cd? Gewoon gebrande cd's met verschillende artiesten. 11)Wat voor auto heb je? Peugeot 12) Favoriet Broodje? Italiaanse bol met zalm en roomkaas 13) Aan wat voor personen heb je een hekel? Schijnheilige mensen 14) Wat draag je het liefst? Rokje met legging. 15) Waar ga je het liefst naar toe met vakantie? Ergens waar zon, zee en strand is. 16) Waar wil je je oude dag doormaken? Dichtbij m'n kinderen en kleinkinderen 17) Wat drink je het liefst Thee 18 Waar ben je geboren? In het ziekenhuis 19) Waar heb je gewoond? In huis en flat... gewoon in Friesland, en in Provincie Utrecht 20) Naar welke sport kijk je het liefst? Ik háát sport 21) Wie zal dit niet terugsturen? Weet ik niet. 22) Wie zal hem als eerste terug sturen? Ook geen idee 23) Coca Cola of Pepsi? Coca cola 24)Ajax of Feyenoord? Ajax uiteraard. 25) Ben je een dag- of nacht persoon? Een dagpersoon 26) Pedicure of manicure? Manicure, van me voeten moeten ze afblijven 27) Nog nieuws, dat je met iedereen wilt delen? Neuh 28 ) Wat wilde je worden toen je klein was? Prinses, kapster. 30) Piercings/Oorbellen? Oorbellen 31) Ooit een auto ongeluk gehad? Gelukkig niet! Wel botsing tegen stilstaande auto 33) Favoriete dag van de week? Weekend! dus dat zijn meerdere dagen. 34) Favoriete restaurant? Heb geen favoriet 35) Favoriete bloem? Ik hou niet van bloemen 36) Favoriete ijssmaak? Vanille, mango, bosvruchten, witte chocola en snickerijs. 37) Favoriet fast food restaurant? De Mac 38 )Hoeveel keer rijexamen gedaan? 4 x, 39) In welke winkel wil je al je geld uitgeven? Geen 1, ik wil liever ook nog kunnen sparen 39) Hoe laat ga je naar bed? Verschillend, 40) Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden? Niemand in het bijzonder 41) Laatste personen met wie je uit eten bent geweest? Met mijn vriend 42) Waar zit je op dit moment? In de woonkamer bij de eettafel 43) Wat is je favoriete kleur? Blauw 44) Hoeveel tattoos heb je? Geen 46) Wat vind jij zo leuk aan hyves? De emoticons.