Hallo lady's, Maak me een beetje zorgen.Maar wie heeft er ook menstruatie krampen rond zijn 6wk zwangerschap. Sinds vandaag erg veel krampjes wel nog erg misselijk. Heb het bij mijn andere zw nooit gehad. Of het gaat weer fout. Of het is een meerling maar ik ga eerder van de eerste uit. Maar als er nou meer dames zijn die dit ook hebben. Ben ik misschien wat meer gerustgesteld
ik heb het ook (gehad) hoor. nog steeds af en toe. Wat mij verteld is is dat het komt omdat je baarmoeder groeit en het dus juist goed is dat je dit voelt Succes!
wees gerust het hoort er allemaal bij. ik heb het bij deze zwangerschap ook en bij mijn vorige ook! het is heel normaal hoor. en zolang je geen bloed verliest zou ik me geen zorgen maken.
Man, ik heb bij mijn vorige zwangerschap helemaal dubbel gelegen van de buikpijn de eerste acht weken. Het zegt niets over een tweeling of over fout gaan.
thnx dames, Ben al weer wat zeker nog steeds wat krampjes. Maar bruinig was weer 1 maal. Gek he dat de ene zw zo anders is dan de ander ben nu 5x zw geweest. de eerste 4 waren in het begin precies hetzelfde. Maar deze is totaal anders. werd nu pas met 6wk misselijk en anders was ik het al voor dat ik posi teste. Woensdag mijn echo 7wk ik ga er gewoon posi naar toe. Dan zeg ik tegen mijzelf SNELLY niet zo nega doen ha ha ha.
In mijn zwangerschap lag ik ook de eerste weken krom van de pijn, maar er ligt nu een klein meisje van 3 weekjes hier te slapen
Ik had het ook tot een weekje of 9/10 en toen werd ik weer bang omdat het weg was, hiihiii.. Nou ze zit er nog zoals je ziet!
Ik ook met 5-6 weken! Was helemaal in paniek want het ware echt hevige menstruatiekrampen!!! Lag echt dubbel in bed Heb toen de VK hier op de site gevraagd en ze zei dat het normaal is zolang er geen (grote hoeveelheid) bloed komt. Je baarmoeder gaat onder invloed van de hormonen flink aan slag en je hersenen registreren dit als menstruatiepijn...terwijl je baarmoederslijmvlies niet wordt afgestoten, maar juist aangroeid en de boel uitrekt Dus denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, alhoewel ik heel goed snap dat je heeeel blij bent als de pijn voorbij is. Veel succes!
Ik ben zo onzeker omdat het komt dat ik 3 missed abortions heb gehad zonder dat ik daar ooit wat van heb gemerkt nooit geen druppel bloed gehad wel soms wat bruinig. Nog steeds af en toe krampen vooral als ik wat heb gedaan dus ik denk ook echt dat het banden zijn. Ben toch nog in okt 3 mnd zwanger geweest dus misschien dat het nu iets sneller groeit. Ben goed misselijk. Morgen weten we het
Ik was nu de eerste weken juist onzeker omdat ik die buikpijn niet had Succes morgen, zal voor je duimen! Lijkt me echt verschrikkelijk om al 3 ma te hebben gehad!
Ik ben 5 weken zwanger en ook ik ken de bekende buik pijn. zo af en toe voel ik een oaar steken, heb ook last van lagerug pijn, is dat niet wat vreemd voor 5 weken zwanger??
ik heb tot nu toe ook vrijwel elke dag nog buikpijn. vandaag een echo gehad en die was helemaal goed, heb in dec ook een MA gehad. ik vond de zwangerschap echt anders voelen dan toen! ik zag dat jij morgen je echo hebt! heel veel succes! laat je weten hoe het gegaan is?