vandaag baal ik weer eens echt ouderwets van mijn zeg maar vatsige lijf! ik ga over 5 weken naar centerparcs,moet dan in bikini. heb bij wehkamp een tankini besteld (maat 40) en die is te klein (veels te klein). ik word maar dikker en dikker en in plaats dat ik er iets aan doe blijf ik maar op de bank vegeteren. wie herkend dit? waarom is afvallen toch zo moeilijk??
Pfff hou op, ik kan de kracht er ook niet voor vinden op het moment.. En bij een clubje aansluiten probeer ik dan wel maar hou ik ook niet altijd vol. Was er maar een pilletje zodat je 's ochtends tig kilo lichter bent.
Yep heeeel herkenbaar. Wil het ergens zo graag dat afvallen maar vind alles veeel te lekker en heb er ook geen bal zin in! Baal soms echt van mezelf.
Soms neem ik me heel dapper voor om wat minder te eten en snoepen, maar als er dan op de zaak weer eens taart staat of zo, ga ik meteen voor de bijl. Ik ben niet gemaakt om te lijnen (al zou een liposuctie van mijn buik wel ideaal zijn hahaha).
het lijkt ook alsof ik steeds meer trek krijg in dingen. ik weet nu al dat ik mezelf kapot schaam straks in dat bad. jek!
pffff, ik kom me ook aanmelden.. helaas Was deze zomer zo mooi acht kilo afgevallen, maar het zit er allemaal alweer aan. Waarom is het zo moeilijk?
Iemand zei een keer als je eenmaal begint met lijnen (of je druk gaat maken om je gewicht) heb je levenslang..
het klinkt allemaal zo makkelijk hè. gewoon gaan sporten,niet meer snoepen,alles met mate etc. en ik keek elke woensdag naar SOS Sonja,en dat dacht ik,zo vanaf morgen weer ertegen aan! hoe doen jullie dat dan met zwemmen in de zomer of zwembad?
hier ook zo'n jojo......heb nu wel al een tijdje een (voor mij) super oplossing gevonden en ben 20 kilo kwijt geraakt ik eet tegenwoordig s'ochtends en tussen de middag 2 ontbijtkoeken (echt koek geen ontbijtkoek dus) van de kruidvat die zijn gemaakt van alleen maar granen...daardoor zit ik na twee van zulke koeken goed vol en heeft me dus geholpen 20 kilo kwijt te raken....verder heb ik wel opgelet natuurlijk met alle lekkere dingen....die eet ik alleen nog in het weekend en hou dat ook goed vol gelukkig. voor mij erg goed vol te houden dit "eigen verzonnen"dieet....nu ik weer op gewicht zit wissel ik de koeken wel af met een boterhammetje hoor. Maar idd lijnen is echt moeilijk en vooral het volhouden is een kriem. Verder zou ik gewoon lekker genieten in CP er lopen zat dames met een maat (je) meer rond Heel veel plezier daar!
In het zwembad, buik inhouden, kind ervoor houden en anders m'n armen voor m'n buik. En niet overna denken. Tsja tijdens SOS Sonja dacht ik ook,morgen beginnen en daar zat ik de avond erna met een eetbui..
Wat heel goed helpt is je ten eerste realiseren dat je ook mooi bent. En er geweldig uit ziet. Nou okee, je heb een hangtas als buik. EN??? Je kind heeft er 9 maanden in gewoond. En we kunnen er tenslotte niet allemaal uit zien als een poppetje hoor. Echt ik zit ook niet strak in het pak. Zinds ik me dit allemaal begin te realiseren (en mijn man nog blij met me is) gaat het hier allemaal veel beter. Ik val op dit moment zelfs een beetje af. Ik ga hier echt niet staan te roepen dat dit zo zal blijven. Maar als je dit kan, realiseer je je dat je best wel lekkere dingen mag. Maar neem in plaats van die ene dikke reep chocola dan elke dag een klein beetje. Dan kan dat schuld gevoel ook gelijk exit. Want daar ga je alleen maar meer van eten. Of een lekkere warme beker chocolade melk. Want als je van je zelf tenminste mag gaat het allemaal een stuk beter. En echt, op onze eigenmanieren zijn we allemaal bloed mooi.