Wie ook een sloddervos?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hoera! :D

Alleen jammer van de huishoudagenda. Zou iets anders niet werken misschien? Zal toch wel IETS zijn zeker? Voor slonzen zoals wij :p

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha, ja, dat kennen wij thuis ook :D

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben wel benieuwd naar de huizen van sloddervossen:D

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb zo'n kalender van die twee dames die eens op VTM geweest zijn. Weet niet meer hoe ze heten. Maria en ??? (Sien?) En dat lukt me voor een paar dagen en dan is het weer om zeep :D

Denk als de kindjes wat groter zijn dat het ook al wel betert. En al helemaal als manlief weer even kan oppassen. Kan ik ondertussen de boven onder handen nemen. Want dat lukt nu gewoon allemaal niet...

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Jawel, als je jezelf voorneemt van die dag vb. ovenschotel te maken met die en die groenten en dat vlees, gaat het goed! Plus je controleert: hoeveel fruit heb ik nog? Is er nog wc-papier? Is er nog melk? (zo de standaard dingetjes)

Er zijn mensen die maar 1 of 2x per maand naar de winkel gaan, dan moeten wij het toch wel redden met 1x per week, toch? :D (hoewel ik twijfel of die wel vers koken dan, lijkt me niet echt waarschijnlijk dat je groenten een hele maand vers blijven)

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ah, die ken ik niet denk ik, of zijn dat die 2 die overal gaan poetsen? (heb het nooit gezien trouwens, maar misschien ergens reclame of zo van gezien)

En ja, als de kindjes groter zijn, of als ik niet meer studeer, of als... :D hihi, is dat ook niet uitstelgedrag? :p

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja dat zijn die 2 :)

Moet ook wel zeggen dat de nieuwe keuken niet meer zo vol ligt als de vorige. Dus dat is ook wel vooruitgang, niet? :) Vanavond kookt manlief (als het hem lukt) dus dan is de keuken weer ontploft... Dan moet ik opruimen :D Maar alles kan de vaatwas in, dus dan is dat weer opgeruimd. ;)

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Afwasmachine scheelt zo veel hé! Hier heb ik geen meer sinds ik verhuisd ben (ook geen plaats voor, helaas helaas!)

Hierdoor staat de keuken er vaak dagen bij alsof we een heel feest gehad hebben (vol afwas dus). Kruipt zoveel tijd in om het beetje deftig te krijgen. En vanaf je iets kookt, staat het weer helemaal vol. Straatje zonder eind lijkt dat wel... Pfff!

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Het is hier wel schoon hoor, maar op elk leeg "vlak" ligt iets. Een gedeelte van de tafel ligt vol met mijn naaispullen en op alle kasten liggen allemaal spullen waarvoor ik nog geen beter plekje heb bedacht ;). En als het dan in de weg ligt, leg ik het in een kast ofzo, waar dan op dat moment even plek is. En zo gaat het steeds verder. Het is dus gewoon niet zo geordend ;).

10. tuc

tuc Niet meer actief

O ja dat geloof ik wel dat het schoon is..maar ben idd benieuwd hoe dat er dan uit ziet als elk leeg vlak vol ligt en open kasten enz...volgens mij zit ik dan te gruwelen achter mn beeldscherm;)

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0

Daarom heb ik een vaatwas geëist van manlief toen ik zwanger was van zoonlief. :) En gekregen! :) Stond er altijd alleen voor. En idd, het stapelt zo snel op... En nu zet je het erin en het is weg.

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja inderdaad, zo'n luxe! Heb mijn moeten verkopen toen ik verhuisde *ween ween*

13. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ja hier ook! Ben al mijn hele leven een sloddervos. Mijn man is een grotere chaoot dan ik dus ben ik nu heel vaak bezig een soort 'orde' erin te krijgen. Lukt vaker niet dan wel haha.

Nu vind ik het wel belangrijk dat het schoon is, dus stofzuigen wel elke dag, de vaat bijhouden en de toiletten, en dat er elke dag een gezonde maaltijd op tafel staat vind ik toch wel erg belangrijk.

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gewoon tegen je partner zeggen dat hij het moet doen. Ik vroeg of hij me wilde helpen met de was afhalen en ophangen en hij kocht een droger voor ons. Ik zei dat hij minstens de helft vd week mocht afwassen en hij kocht een afwasmachine. Verder omdat hij moest koken kocht hij een slowcooker...

Nu denk ik dat ik hem laat stofzuigen want ik wil zo'n stofzuigrobot :D lol.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0

Hahaha! :D Dat is hier voorlopig geen optie met de hond, maar heb wel een stoomreiniger gekregen. Ook erg blij mee :) Daardoor ga ik al eens sneller door de week met iets nat door het huis. Alleen niet zo gunstig voor onze vloer, want hebben gepoleerde zwarte graniet liggen en dat moet eigenlijk alleen met regenwater. Heb felle opdroogsporen met de stomer, maar het is ongelooflijk hoeveel vuil er wel af komt dan.

16. Delta

Delta Niet meer actief

Hier tegenovergestelde, ook niet leuk. Door mijn ocs wil ik altijd alles netjes en schoon hebben. Nu probeer ik het wat meer te laten varen, het lukt steeds beter, gelukkig. Want ik ondervond er echt last van. Het is hier wel schoon, niet overdreven schoon, en er ligt de hele dag speelgoed over de vloer, keuken maar ik alleen savonds na het avond eten schoon en stofzuigen ook einde van de dag en speelgoed opruimen. Scheelt veel tijd.. Besteed ik liever aan mijn dochter.

17. Amare

Amare Niet meer actief

#57 Amare, 1 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2014
    Jaa, er zijn er meer van mijn soort!! Al zijn we denk ik wel met het uitsterven bedreigd:D
    Maar geen zorgen, ik denk niet dat ik ooit verander:p

18. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Totaal niet herkenbaar.....op het wasgoed na dan.
    Een opgeruimd en schoon huis geeft mij rust in mijn hoofd.

Ik schrijf s'avonds altijd op een lijstje wat ik de volgende dag wil doen. Is vaak eenuurtje werk inclusief stoffen, stofzuigen,dweilen,de vaat en de was.

19. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het is hier ook altijd rommelig. Heel veel dingen leg ik ergens neer met het idee om het later op te ruimen maar een week later ligt het nog op precies dezelfde plek. De enige kamer die altijd helemaal opgeruimd is onze slaapkamer. Ergerde me altijd rot aan de kleren e.d die er lagen maar sinds de verhuizing hebben we een aparte kamer met de klerenkasten en nu blijft alle troep daar. Kwam er vanochtend bij het aankleden achter dat er geen ondergoed meer in de kast ligt. Heb ik toen maar uit de wasmand getrokken. Had me voorgenomen om dat vandaag nog op te ruimen maar dat zal wel niet meer gebeuren. Moet zo naar het werk en vanavond visite dus heb net de woonkamer maar een beetje aan kant gemaakt.

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Heb al meer dan een week geen sokken in m'n la :) staan zeker 3 wasmanden strijk te wachten.. neem me ook altijd voor 'om toch maar eens te strijken'

Strak me er toch maar achter zetten want zo kan het niet meer! :)
    (en ik vind strijken vreselijk... bwurgh)

Deel Deze Pagina