Hoe man verassen met valentijnsdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirjam04, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Goedemorgen dames,

Naar aanleiding van het topic, Lieve dingetjes die je man voor je doet:

Ik zou eigenlijk mijn man wel op een leuke manier willen verassen met valentijnsdag. Hij steunt me enorm nu ik hoogzwanger ben en ontlast me zoveel mogelijk met de dagelijkse dingen.
    We zij. Allebei niet zo van de romantische dingen, maar wat doen jullie met valentijnsdag en hebben jullie leuke/creatieve ideeën?

Weekendje weg of dagje weg bedoel ik dan niet maar gewoon. Iets kleins, leuks, spontaanst om te laten zien dat je van hem houd!!

Ben benieuwd :D

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    goeie vraag! ik lees ff mee...

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

aaah heel lief van je! Ik zou denk voor een romantisch weekendje weg gaan en hem daarmee verassen op Valentijnsdag! Ik zit namelijk ook aan zoiets te denken! Want mijn vriend is echt een kanjer en een super papa eerste klas!

4. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Maar je kunt het natuurlijk ook thuis heel erg gezellig maken en hem zo verassen bij thuiskomst!

Romantisch maken, tafel mooi dekken met kaarsen, lekker eten maken en een heel lief kaartje of brief schrijven voor hem waarin je hem bedankt voor alles!

5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Een of andere workshop voor hem regelen.

Hier staat in de planning, in de ochtend genieten met zijn 2en met een luxe ontbijt (ontbijtservice)

Smiddags workshop eigen wiskey brouwen, mijn vriend is van antilliaanse afkomst en gek op wiskey :D Dus dat lijkt mij wel een leuke verrassing voor hem.

En s'avonds als kids op bed liggen, afsluiten met een goeie film, in bed ;)

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik zit ook al een paar dagen te denken... wij zijn op valentijnsdag 5jaar samen dus wil ook wat leuks doen. We hebben niet veel geld, dus wil gewoon lekker goedkoop iets thuis doen, maar wat?!....

7. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Gaat de goede kant op dames, kom maar op met die ideeën!!!!! :D ;)

8. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan chocolade fonduen! Gewoon thuis als dochterlief op bed ligt.. En ik heb een XXL kaart gekocht voor hem,bij de Action. Daar lieve dingen in gezet.

9. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Even up hoor! Nog meer creatieve ideeën??

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ga alleen maar wat dingetjes bakken:
    Laura's Bakery

^Daar een stukje naar onder scrollen staan echt leuke dingetjes, ik ga sowieso die koekbakjes met M&M's maken :)

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik zou hem niet verassen......

verrassen is een beter idee!

waaahahahahah!

*duikt weg*

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    En toen zat mijn laptop onder de jus d´orange:p

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    sorry!

14. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik heb laatst als verrassing een 7-gangen menu voor vriendlief gemaakt. Een 'menukaart' uitgetypt en op de netjes gedekte tafel gelegd. Op die menukaart ook een drankenkaart, gewoon verschillende biertjes en sapjes gehaald bij AH en die op de kaart gezet ;)

Ik kan helemaal niet koken dus het menu zelf was super simpel maar wel errug lekker! Denk aan: monchoukaas in ham gerold, zalmcocktail, italiaanse salade, soepje, etc etc. Simpel maar lekker en hij was echt heel verrast (d?) :)

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik heb hem een leuke kaart gehaald en chocolade, verder ga ik lekker voor hem koken en aanhoren hoe hij zich veronschuldigd dat hij het vergeten is LOOL!:D Achja ik vind het leuk om te doen en valentijns dag is commercieel denk ik dan maar, maar wel leuk!!!!!

16. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43

Dat is wel een heel leuk idee ja.... Ik ben geïnspireerd! Haha

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Mijn man "gelooft" niet in valentijnsdag.
    Ik doe er lekker toch aan :p
    Waarschijnlijk versier ik zijn bureau met hartjes en verspreid ik overal briefjes en bak cakejes voor hem (die ik en dochter waarschijnlijk uiteindelijk opeten) :p

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis

Dat is gaaaaf!
    misschien wel leuk om te doen :D

19. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Idd thuis hem lekker verwennen, maar daar heb je nu ideeen genoeg van.

Ik ben eigenlijk totaal niet romantisch en doe dan ook niet aan valentijnsdag, maar vorig jaar heb ik hem een beetje verwend.

Ik heb vorig jaar een grote heliumballon met kaart besteld en die naar zijn werk laten versturen (op zijn werk kunnen ze dit soort dingen wel waarderen trouwens, anders had ik het niet gedaan). hij wist niet wat hij meemaakte :D.

Daarna thuis lekker met zijn 4tjes friet met varkenshaas in champignonsaus gegeten (mijn vent zijn favoriete eten), en s'avonds toen de kids in bed lagen gezellig de kaarsjes aan en tadaaa... de avond kon niet meer stuk.

Dit jaar doe ik niets, onze valentijnsdag is dan op 21 juni 2013 (trouwdag ;))

20. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wij doen niet aan valentijnsdag..

Toch vanuit onze dochter een kaart naar zijn werk gestuurd met, fijne valentijnsdag liefste papa.

Gaat ie vast wel waarderen;)

Deel Deze Pagina