Dikke pluim voor douglas!

Discussie in 'De lounge' gestart door SeaShell, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Gisteren met manlief naar Eindhoven geweest om te shoppen. Daar me laten adviseren over huidverzorging en daar 4 huidverzorgingsproducten van Chanel hydra beauty gekocht..ofja.. gekregen van manlief voor valentijn

Kom ik gisteravond thuis en probeer het 's avonds voor bedtijd mooi, wat denk je?? een zwaaaare allergische reactie :) echt niet normaal, ik fik nu nog.. voel me echt een dichtgeslagen mol, zo'n pijn en dik gezicht, echt niet normaal :$ heb antihistamine tabletten gekregen vd dokter om het te doen minderen, zie er echt bizar gek uit, en het jeukt als de ziekte

ik dacht dat krijg ik nooit geruild aangezien ik het dus gebruikt heb ( anders kan ik ook geen allergische reactie krijgen) en het om veeeel geld ging ( €200 :)) en je alleen producten met dichte verpakking mag ruilen bij douglas ( logisch ook, anders koop jij een keer iets en is het toevallig al gebruikt.. in amerika mag je wel gebruikte huidverzorgings/make-up producten terugbrengen als het je niet bevalt)

Ikzelf kan nauwelijks praten met m'n dikke kop, dus man belt op naar de douglas en het was geen probleem om te ruilen, want ze willen niet hebben dat iemand een allergische reactie van zoiets krijgt, en is nu op weg naar Eindhoven om het te ruilen.

Vond het zoooo lullig.. normaal geef ik echt niet zo bizar veel geld uit aan wat creme en rommelerij, maar krijg ik het van man voor valentijn en krijg je een opgezwollen kop..toen ik het gister opsmeerde en naar bed ging, durfde ik niet naar beneden om het aan hem te laten zien haha, uiteindelijk toch maar gedaan.. man is dus ook helemaal teleurgesteld, dacht hij eens een leuk cadeau te geven.. maar mocht het geld nu aan iets anders besteden haha

maar top van douglas! had er anders nog meer buikpijn van gehad als ik het niet mocht ruilen..

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dat is inderdaad netjes! Jammer dat je er zo slecht op reageerde. Succes met iets anders uitzoeken ;)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Klopt doen ze helemaal niet moeilijk over!
    Bij de ICI Paris ook niet trouwens.
    Voordat je weer wat koopt, vraag even een proefje.
    Vaak krijg je in een klein bakje wat mee wat je uit kunt proberen.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat een goede service!
    Jammer dat je er niet tegen kon. Hoop dat je snel van de jeuk af bent.

5. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    ik had het tijdens mijn zwangerschap ook met een dagcrème van Chanel. het kan de moeite lonen om contact op te nemen met chanel, zij boden mij een allergietest aan en een vervangend product (de winkel nml vergoedde niks, liet niet eens iets van zich horen). ze willen het igg graag weten bij chanel!

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

man is inmiddels geweest en heeft netjes het geld teruggekregen en een valentijnsroosje :p

moest een formuliertje invullen hoe de allergie eruit zag en welke arts ik geweest was.. zelf ging ik niet naar de douglas met mijn ontstoken kop, schaam me rot :) ziet er echt erg uit..

maar vind het echt top service hoor! van iets van een tientje had ik niet wakker gelegen als ze het niet zouden ruilen, maar van €200 draaide mijn maag 10x om.

@consider; goeie tip! doe ik voortaan zeker!

Deel Deze Pagina