4 weken overtijd testen blijven negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LovelyAngel, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyAngel

15 jan 2014
    11
    0
    0
    Hallo

Op 1 juli 2014 is mijn laatste ongesteldheid geweest.
    Normaal gesproken ben ik stipt op de 28e dag ongesteld en kan ik eigenlijk zelfs de klok er op gelijk zetten.
    Nu ben ik al 29 dagen overtijd maar de testen blijven negatief. Ik heb ook verschillende testen gedaan.
    Ik ben ook bij de dokter geweest aangezien dit voor mijn doen niet normaal is en ik ook kwaaltjes heb die ik niet herken. De dokter weigert een bloedtest te doen omdat het volgens haar komt omdat ik te dik ben. Nou sorry maar ben ik ben nooit dun geweest en ben ook niet aangekomen o.i.d.
    Mijn kwaaltjes zijn
    - grotere tepels
    - bruine rand rond tepel
    - heel erg moe
    - hoofdpijn
    - rugpijn
    - heel dik wit slijm ( niet als normale ovulatie)
    - misselijk met vlagen

Iemand enig idee wat ik moet doen??

Bedankt alvast voor de reacties!

2. Logan

Logan Niet meer actief

Die kwalen zeggen niks, sorry. Ik vind dat testen behoorlijk betrouwbaar zijn.. Als je vier weken overtijd bent, ben je acht weken zwanger al. Dan zou dat op een test wel degelijk te zien zijn.
    Ben je pas van de pil af? Heb je stress?

3. LovelyAngel

15 jan 2014
    11
    0
    0
    Pil of andere anticonceptie gebruik ik al 3 jaar niet meer..
    Stress is er ook niet... ook niet onderbewust. .

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Anders toch nog maar weer testen.

Of een echopraktijk bellen of ze een echo willen maken. Dan zie je gelijk wat er aan de hand is als de huisarts je niet wil helpen.

5. Logan

Logan Niet meer actief

Wanneer ben je bij de dokter geweest? Dit is wel vreemd.. Ik denk dat er iets anders is.
    Ik zou nogmaals bellen en vragen om een bloedtest en eventueel een echo om te kijken hoe het er van binnen uitziet.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

In januari dacht je dokter dat je zwanger was? En nu wil hij je niet helpen? Vreemd hoor.

Overigens lees ik ook dat je vaker onregelmatige bloedingen hebt gehad, tenminste begin dit jaar.
    Misschien dat je cyclus nu weer op de hobbel is?

7. LovelyAngel

15 jan 2014
    11
    0
    0
    Ik ben afgelopen woensdag bij de huisarts geweest.. ik ben net jaar haar overgestapt en ze kent mijn medische geschiedenis niet zo goed.. en inderdaad mijn vriend en ik zaten er ook al aan te denken om een echo te laten maken. . Maar kan dit gewoon? ?

8. LovelyAngel

15 jan 2014
    11
    0
    0
    Het zou kunnen dat het weer een hobbel is maar als ik onregelmatige bloedingen had was het hooguit 10 tot 14 dagen overtijd.. en geen 29 dagen. . Dus vandaar dat ik niet eerder naar de huisarts ben gegaan..

9. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Yep, je kunt gewoon bellen met een echocentrum om een echo in te plannen, dit hoeft niet via de huisarts of verloskundige oid.

10. Logan

Logan Niet meer actief

Misschien dat je onderbewust toch wat gestrest raakt van deze cyclus en het daardoor uitstelt? Ik zou een echo laten maken.

11. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Misschien kan ook hormonen veranderd. Ik had ook 2,5 weken overtijd van nov 2013 en ook symptomen klachten daarna bleek valse ongesteld. Daarna volgende maand ben ik plotseling zwanger geraakt.

Ik zou beter dat je koopt clearblue zwangerschap test. Cb is wel vertrouwelijk test!
    Ja snap t wel maar wel vervelend overtijd!

12. LovelyAngel

15 jan 2014
    11
    0
    0
    Even een update..
    Afgelopen woensdag avond kreeg ik last van Veel bloedverlies. . Ik had maandag de verloskundige gebeld voor een echo en had gisteren een afspraak. . Aangezien het bloedverlies even gebeld of ik nog moest komen en ze wouden mij toch graag even zien..
    Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest en daar is bevestigd dat ik een miskraam heb gehad.. ook kwamen ze er achter dat mijn rechter eierstok zwaar vergroot was en er niet goed uit zag..

Maandag moet ik naar de gynaecoloog om alles na te laten kijken..

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ai, sterkte !
    Ik hoop ook dat het bij de gyn goed zal gaan !

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    sterkte!

Deel Deze Pagina