Kom ik weer hoor Net ovulatie test gedaan omdat ik weer meer (rekbaar)afschijding heb. Foto 1 is liggen op tafel. Foto 2 opgetild. Foto 3 in tegenlicht van het raam. Zie nu een heel lichte streep... Zou het kunnen dat ei komt... 2 juni had ik een duidelijkere ovulatie test (zie foto).... Ik weet het niet meer zou zo graag me lijf begrijpen... Ik ben nog steeds niet ongesteld sinds 5 mei (nee ben niet zwanger gebruiken condoom) bedankt voor jullie reacties
Alle gefotografeerde testen zijn negatief. Toch zou ik je lijf niet negeren, het kan zijn dat die testjes bij jou niet goed werken. Je lijf geeft je nu een signaaltje dat je vruchtbare periode eraan komt. Have fun zou ik zeggen!
Maar je kunt toch ook zwanger raken door het condoom heen? of eventueel van voorvocht. heb je wel een zw test gedaan? Ik vind namelijk de test van 2 juni ook niet positief. Heb je ook een foto van 3 en 4 juni? want grote kans dat ie toen is gaan oplopen of zou dat niet kunnen?
Zo ziet een positieve test eruit..: View attachment 403376 En hij kan ineens knallen dus helaas zal je door moeten testen...
Dat bedoel ik ook. Misschien een gaatjes over het hoofd gezien of al met voorvocht nar binnen geweest. Kans ik inimini maar je weet nooit.
hoi alemaal van 4 en 5 juni zijn omo wit. nee ik ben echt niet zwanger (ook getest) heb gewoon erg lange cyclus... ik wil ook beginnen met teunisbloemolie capsules slikken maar wanneer moet je daar mee starten?? momenteel zit ik ook weer op dag 55...
Met deze cyclussen denk ik dat je je best bij een dokter mag melden hoor Goede cyclussen volgens mijn gyn zijn tussen de 26-34 dagen dacht ik...