voor mijn zwangerschap was ik een echte buikslaper. dat was ook de enige manier waarop ik in slaap kon komen. toen ik wist dat ik zwanger was heb ik niet meer op mijn buik geslapen. vond het toch een gek idee. mijn zwangerschap eindigde in een keizersnede en nu kan ik niet meer lekker op mijn buik slapen. ik krijg last in mijn onderrug als ik dat toch doe. kan dit met de zwangerschap of de keizersnede te maken hebben?
Weet niet hoe lang geleden je bevallen bent, maar ja, lijkt me wel dat dat met beide te maken kan hebben. Ik slaap overigens al weer sinds een hele tijd lekker op mijn buik (Weet niet meer precies sinds wanneer.)
Op 30 januari 2011 heb ik mijn keizersnede gehad. Ik had toch wel gedacht dat ik er nu vanaf zou zijn maar helaas nog niet dus.
19-04-2011 keizersnee gehad maar kan wel op mijn buik liggen voor eff maar niet om te slapen dan word ik kei beroerd enzo en pijn na die tijd ... dus kan met ks te maken hebben .. maar kan ook van zwangerschap .. geen idee eigenlijk ik slaap nog steeds in de houding die ik tijdens mijn zwangerschap had daarvoor sliep ik in feutus houding dat kan ik nie meer sinds de zwangerschap ... sterkte er mee .
30 januari is toch maar pas geleden hoor!! Ik denk dat je lijf zich nog moet herstellen. Al je banden zijn opgerekt en weker geworden. tel daar nog een ks bij op en de boel is behoorlijk door elkaar geschud. Komt vast nog goed hoor. Ik slaap inmiddels weer heerlijk op mijn buik. ( kon trouwens ook niet op mijn buik liggen van wege de stuwing en het lekken!)
Januari 2011 is al een tijdje terug toch? Ik heb ook een keizersnee gehad en kon na een tijdje gewoon weer op mijn liggen. Maar dit zal ook voor iedereen anders zijn denk ik. Heb je gewoonlijk geen last?
6 december jl. een keizersnee gehad en een vrij heftige ook.. Lag binnen 2 weken weer op m'n buik, was zo blij dat dat weer kon. Heb nog steeds nergens last van gelukkig. Weet niet of jou pijn van de ks komt. Ieder lijf is en reageert anders!
Ik ben een echte zijslaper. na de KS heb ik 3 weken alleen op mijn rug kunnen liggen, op mijn zij deed gewoon echt zeer aan mijn buik.... Nu gaat het wel alleen heb ik veel last van mijn onderrug. Ik denk dat het toch allemaal even tijd nodig heeft om te herstellen! En mijn KS was 14 december al dus nog langer geleden! 30 jan. is nog erg kort dag, dus ik denk dat je het even de tijd moet geven! Er is nogal wat gebeurd in je lijf!
ow lees nu dat het 2011 was hihi, ik dacht 2012! Als je het niet vertrouwd, zou je de huisarts even kunnen vragen?
Of dit van de keizersnee kan zijn?? Misschien toch van de zwangerschap. Had je ook al last van je rug tijdens de zwangerschap? Zelf slaap ik nu al weer een week op mijn buik...heerlijk Nergens last van... Toch eens langs de huisarts??
Ik heb ook een keizersnee gehad en ik kan me herinneren dat ik de 1e weken vooral niet op mijn buik kon slapen door mijn borsten haha. Maar het duurde niet lang voordat ik gewoon normaal sliep
Ik heb tijdens mijn zwangerschap verder geen last van mijn rug gehad. Ik vind het ook niet erg genoeg om langs de huisarts te gaan. Ik zie die man al veel te veel. Maar ja kan het de volgende keer wel eens vragen aan hem. Inderdaad die borsten tijdens en na de zwangerschpa waren ook niet echt fijn maar daar ben ik al wel vanaf.
oeps niet goed gelezen. ging ook helemaal van 2012 uit. Misschien eens naar een manueel therapeut om de boel los te maken. Heeft denk ik niet veel meer met de ks an sich te maken.
Hier ook een ks gehad in juli 2010. Ik kan ook nog steeds niet op mijn buik slapen. Kan er idd wel even op liggen maar niet te lang dan ook rugpijn. Ik probeer het nog regelmatig maar ik heb mij erbij neergelegd dat het niet meer gaat lukken, haha.
Ik heb 11 dec eem.is gehad en dat was mijn 2e ks. Ik kon na 4 dagen weer op mijn buik slapen na de 1e ks bij de 2e na 2 weken pas ( voor mijn gevoel. Was dat lang) maar ieder lichaam is anders.
stom misschien, maar kan t niet aan je matras liggen? mijn matras is na twee keer zwanger zijn (en dus veel zwaarder zijn en bijna altijd in dezelfde houding in bed liggen) helemaal gevormd, er zit een soort van kuil in. tijd voor n nieuwe dus, want ik krijg ook last van mijn rug als ik op mijn buik lig. en ik heb geen keizersnede gehad. moet erbij zeggen dat ik mijn matras maar een paar keer per jaar omdraai... heel onverstandig dus, haha!