wie ook een zwangerschapstest op vaderdag

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jasmijn1203, Jun 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Nog even meiden!

Spannend, spannend.. Zou het zo leuk vinden! Hier geen steekjes of pijnlijke borsten. ben alleen mega misselijk. dacht gisteren even lekker en verse sinasappelsap te maken maar werd echt zo misselijk van de sinasappel lucht. dus wie weet! Hoe gaat het bij jullie?

2. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

Mar 27, 2013
    118
    0
    0
    Ohh meiden,

Ik voel mij zo verdrietig en down.
    Het wachten is zo moeilijk en ik voel mij zo ongelukkig.
    Ik probeer zo positief te blijven, maar het is zo moeilijk. Ik weet dat ik een lieve man heb en een pracht van een dochter, maar waarom, waarom mag er geen broertje of zusje bij. Ik voel mij soms zo alleen. Verder voel ik mij lichamelijk gewoon goed, nergens last van. alleen veel last vande zenuwen.
    Ik hoop dat het voor jullie snel positief news is, zou zo fijn zijn voor jullie.

Liefs Ikke

3. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    Hey meiden... hier vandaag met vlagen misselijk en als sinds gisteren avond een soort ongi krampen... waarom neemt mn lijf me toch elke maand weer in de zeik:(

4. vrouw33

vrouw33 Actief lid

Jun 10, 2013
    139
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik loop dan gelijk met jou op! 14 juni zou ook mijn NOD zijn!
    Zijn er bij jou al "kwaaltjes" te herkennen?

5. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    Ja hier nog een vaderdagtester! Ik zou de 17de kunnen testen maar de 16de is leuker.
    Ik heb mn ei gevoeld, ook gebruik van gemaakt ;) laatst wat bloed en na uitrekenen zou dat een innesteling kunnen zijn geweest.
    Nu ook al dagen wat ongi gevoel dus wie weet. Ik probeer mezelf niet gek te maken,,,,,,,,,,probeer t hè haha

6. miich

miich Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    1,242
    382
    83
    Utrecht
    Succes allemaal hopen dat jullie alle papa`s opa`s kunnen maken op Vaderdag!

7. vrouw33

vrouw33 Actief lid

Jun 10, 2013
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon niet wachten tot vaderdag... :)

Attached Files:

8. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

Mar 27, 2013
    118
    0
    0
    Vrouw33

Gefeliciteerd geniet ervan en een fijn weekend

9. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

Mar 27, 2013
    118
    0
    0
    Ik ben zo boos en zo verdrietig waarom, waarom zij wel en ik niet.
    Dit zijn de woorden die ik in mijn hoofd roep, wanneer ik vanmiddag van een vriendin te horen krijg dat ze is bevallen van een prachtige dochter. Ik vind het zo mooi dat zij een kind hebben, dat zij zoveel geluk hebben. Ze zegt zelf tegen mij dank je wel voor je telefoontje, het is zo knap dat je me belt om te feliciteren.
    Maar waarom, waarom ik niet.
    Nu op dag 13 na cryo terugplaatsing en heb negatief gestest. Eigenlijk mag ik pas testen op 16 juni, maar ik weet uit ervaring dat je eerder kan testen. Ik gebruik ook Utrogestan en die kan de nod tegen houden. Ik heb al kvk5 en een cb getest. Verder heb ik de hele week weinig last van mijn lichaam. Meer ongeduldig gevoel in mijn lijf maar verder niks. Ik weet in mijn hart dat het niet gelukt is. Maar toch zal ik morgen en overmorgen een test doen. Tot het maandag is en dan is het klaar.

Mezelf groot houden bij anderen wordt iedere dag moeilijker en de tranen houd ik nu nog voor mijzelf. Maar toch de vraag waarom zal nooit beantwoordt worden.

Morgen een weekendje weg, heerlijk samen met onze dochter lekker pleite even niks dan alleen pret en gezelligheid.

10. miich

miich Fanatiek lid

Dec 18, 2012
    1,242
    382
    83
    Utrecht
    Vrouw33 Gefeliciteerd!!

En zijn er dames die vandaag al hebben getest?

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

Jan 25, 2013
    2,146
    1
    36
    Overijssel
    @vrouw33 gefeliciteerd hoor!!! Geniet er maar lekker van ;)

Hier vanochtend getest en zoals verwacht negatief!! Maar na m'n test weer naar bed werd ineens zo misselijk :S nu pijn links onderin m'n buik en last van maagzuur :( mja wacht m'n ongi maar gewoon af dinsdag!!!! Volgende ronde beter ;)

12. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

Mar 27, 2013
    118
    0
    0
    Hi

Zoals verwacht negatief getest, wel balen. Weet nog niet zo goed hoe ik mij moet voelen. Ik wil huilen maar voel mij gesloten.
    Nu morgen bellen naar de kliniek en vragen mijn laatste ingevroren embryo te laten ontdooiien.

13. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    hier niet getest, had vrijdag getest, maar negatief, ik wacht dus nog een paar dagen. Of ongi of nog eens testen

14. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

Oct 16, 2011
    725
    0
    16
    Negatief..
    Baal best wel, al mag ik eigenlijk niet klagen!

Maar goed ook nog geen ongi dus wie weet

*valse hoop..haha

15. katharina

katharina Actief lid

May 13, 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Heel veel sterkte Jasmijn, ik hoop zo voor je dat het lukt de volgende keer. Ik ga heel hard voor je duimen en ik kan me helemaal indenken hoe je je moet voelen als het om je heen wel iedereen lukt. Hang in there :-*

16. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    He balen meiden. Hier gister licht positief en vandaag iets donkerder:)

Na 32 rondes zijn wij dan eindelijk zwanger

17. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0
    Spannend Logan! Hopen dat het morgen nog donkerder wordt. Voorzichtig gefeliciteerd.:)

18. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

Mar 27, 2013
    118
    0
    0
    InLove: En hoe is het gegaan, hoop voor je dat het gelukt is, best balen als het niet gelukt is. Succes

AKD: Jammer voor je, hoop zeker dat de uitslag toch nog positief zal zijn. Je ongi kan ook niet komen ik duim voor je

Katharina: Dankje wel voor je steun, ik voel mij nu weer wat beter, heb de kliniek gebeld en zodra ik weer ongi wordt, zal ik weer verder gaan met de laatste embryo

Logan2013: Gefeliciteerd, heel veel plezier met je zwangerschap, geniet van elke dag dat het is

19. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

Oct 16, 2011
    725
    0
    16

Dankje..
    Als ik jou lijstje zie schaam ik me dat ik loop te klagen! Hoop voor jou dat het de volgende keer kaar is!

20. Jasmijn1203

Jasmijn1203 Actief lid

Mar 27, 2013
    118
    0
    0
    Hoi Akd,

Dank je, maar het is goed, ik ben altijd super blij voor diegene waarvan het wel lukt. Ik weet net zoals zo veel meer hoe het is om lang te wachten.
    Maar iedere maand die teleurstelling is voor iedereen zwaar en niet leuk, hoe lang je ook al wacht.
    Veel succes voor je en ik hoop dat je niet zo lang hoeft te wachtenn op een broertje of zusje voor je kleine meisje

x

Share This Page