Ik wilde mn zoontje zijn oren schoonmaken, en toen zag ik een zwart puntje in zn oor zitten. Ik denk zelf een mee-eter, maar straks is het een tekenbeet?! Geen idee hoe dat eruit zou zien. Weet iemand wat dit is??
mee-eter denk ik ook. je kunt ook verschil wel goedzien hoor. teek zit echt erop en heeft pootjes ook als die klein zijn zie je het verschil wel. miss niet als je vlug kijkt maar als je de tijd krijgt van je zoontje om te kijken dan zie je het verschil wel.
Ja hij laat me goed kijken, ik denk zelf ook een mee-eter hoor. Maar dacht voor de zekerheid even vragen. Dan ga ik vandaag ergens proberen of ik m weg kan halen, zal hij niet leuk vinden
Mijn zoon heeft er in z'n ene oor drie op een rij zitten en die zitten er echt al máánden. Ik ben benieuwd wanneer dat ooit weer wegtrekt. Weghalen is hier geen optie, ik kan er niet bij zonder dat het flink pijn gaat doen. Nou ja, gewoon een uniek oortje dan maar...
Mijn man heeft dat ook regelmatig en mijn schoonmoeder haalt het dan weg ... ik hou namelijk niet van dat gepruts. Maar het is een erg gevoelig plekje om zoiets weg te halen. Mijn schoonmoeder gebruikt de ronde kant van ean paperclip.
Ach weghalen uit een oortje doet veel pijn hoor. Dat zou ik niet doen, want straks mag je niet meer aan z'n oren zitten. Een mee-eter kan geen kwaad, lekker laten zitten dus.