wie ook eerst licht pos. ovutest, dan pos. ovutest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Adnalie, Dec 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    Wie heeft er ook eerst een licht positieve ovulatietest en de volgende dag een positieve knal test? Iedereen spreekt altijd over een positieve test, vraag me af hoe dat bij anderen zit.

2. neletje

neletje Actief lid

Jan 25, 2009
    377
    0
    0
    ik had altijd een heel licht streepje, maar de dag voor mijn knaltest was die wel iets duidelijker, niet zo donker als de teststreep maar wel een stuk donkerder dan de dagen daarvoor, en de volgende dag knalde die er echt uit, dat duurde dan 1 of 2 dagen en daarna werd hij helemaal wit.

succes ermee !

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

Jul 24, 2008
    11,311
    0
    36
    ja, dat heb ik precies ook idd.
    Klus jij dan altijd al die dag voor de knal test, of wacht je tot de knal test?

4. neletje

neletje Actief lid

Jan 25, 2009
    377
    0
    0
    ik wachte tot op de dag dat de test even donker was als de teststreep, want vanaf dan spring je eitje 24uur daarna. Helaas had het door de slechte zwemmers van mijn vriend weinig zin, maar nu na 3 icsi pogingen toch alweer 16 weekjes zwanger :)

5. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Ik zit pas in de 1e ronde dus weinig ervaring maar denk dat ik ook zoiets heb.. Zo zien mijn testjes er nu uit, verwacht morgen een knaltest te hebben!
    http://lh5.ggpht.com/_YS0ncGZKP3s/TR...0/IMG_3044.JPG

Twijfel ook of we vanaaf dan moeten klussen of beter tot morgen wachten.. (Gister en eergister ook al gedaan!)

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Jolan, bij mij gingen ze in ongeveer drie dagen van licht positief naar echt positief. Heb ongeveer drie dagen streepjes gehad, en na de 'knal' (wat overigens niet 'knal' is bij mij, maar gewoon een iets lichtere streep dan de test), weer een hele lichte streep. Rest van de maand zijn ze echt praktisch wit bij mij.

7. neletje

neletje Actief lid

Jan 25, 2009
    377
    0
    0
    ik kan je testjes niet zien, link doet het niet.
    als je gisteren en eergisteren ook al geklust heb, zou ik vanavond een avondje overslaan. Van welk merk heb jij ze? Ik had ze van sensitest en daar was ik erg tevreden over.

groetjes

8. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

Sep 2, 2010
    2,361
    0
    0
    Rotterdam
    bij mij is ie eerst gewoon negatief en dan word ie licht positief (dus strepen gelijk aan elkaar)en dan de dag daarna knalt ie eruit dan is de test streep veel donkerder dan de controle streep

Share This Page