...en vannacht 'geklust'. Normaal doen we het niet zo laat, maar had het gevoel dat het moest. Terwijl ik vandaag pas voor 't eerst een ovu doe deze ronde.(cyclus is normaal langer, maar teststreep was donkerder dan controlestreep, z&k test) En mijn vriend is normaal op zondagnacht nog niet eens thuis! Net of het moest zo. Vandaag heleaas geen klusgelegenheid meer, dus hopelijk was vannacht genoeg! En nu maar wachten. Wou het gewoon even kwijt.
Mooi ! Kan je morgen ook niet klussen ? Als ie vandaag posi was, kan hij overmorgen bijv. ook pas springen als je ruim denkt en dan heb je bijna 3 dag van tevoren geklust. Zou voor de zekerheid morgen nog proberen als dat lukt. Weet je zeker dat je goed zit.
Ben het met Selena149 eens! Maar natuurlijk wel mooi dat het zo goed uitkwam! Vruchtbaar ben je sowieso wel deze paar daaagjes! Succes!
We zullen proberen, maar ik vermoed dat het niet zal lukken...vriend moet 's avonds werken en ik overdag, dus ligt een beetje moeilijk. Thanx meiden! Hier nog even een fotootje van de test :
Ik heb voor t eerst gister een test gedaan die van mij is niet zo donker als jij vandaag maar nog een keer proberen........... heb gister helaas niet geklust..............
@Slunae; thanx! @Missillie; hopelijk komt je ei er snel aan! Hier was de ovu vandaag negatief, dus ik denk dat vandaag m'n ei was.(had daarstraks ook kramp aan één kant) Hopelijk was zondagnacht goed getimed. Vandaag helaas geen kans meer.