Hoi, Vandaag eerst een ovutest gedaan en die bleek positief, dus er maar een zwangerschapstest tegenaan gegooid. Wat denken jullie als jullie de foto zien? Ik heb woensdag mijn NOD
Ik denk positief !!! Nu na NOD nog een testje en dan ben je al een stuk zekerder Het risico van voor je NOD testen is groot maar dat zal jezelf ook wel weten he Ik kon me ook nooit beheersen tot NOD hihi
Je bent hartstikke zwanger meid!! Zo'n knaller voor je NOD, wat wenst een mens nog meer? Proficiat!!!
Hey, Ik hoop het! Thnx voor jullie reactie! Ik weet dat het niet verstandig is, maar was misselijk, duizelig, krampen, pijn in onderrug en kon gewoon niet meer wachten. Ik was zo duidelijk tegen mijzelf: donderdag pas! Maar nee .. ik moest het nu doen. Hoop dat jullie gelijk hebben. Kijken wat de anderen zeggen! Ik laat het definitief weten nog ...
Ik zou ook zeggen, harststikke zwanger! Zo zagen mijn testen er ook voor NOD ook uit. Tuurlijk blijft het spannend tot NOD, maar deze testen zien er hoopvol zo voor een paar dagen voor NOD!
Gefeliciteerd!!! Dit is toch een test van zwangerenkids? Deze worden ook maar traag donkerder hoor. Als je nu een kruitvat test doet spat ie er vanaf denk ik!
huh ik zie wel dat ie positief is maar ik snap niet waarom je een ovulatietest deed en daarna een zwangerschapstest ?? gewoon n vraag hoor omdat ik t dus niet snap niet om je af te katten
hartstikke zwanger meid als je de kruidvat 2 voor 5 doet dan spat hij er zowat af denk ik gefeliciteerd!