Wie ook eerste echo rond oktober-november?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Vagans, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    hoelaat moet je laurise?

2. muppie22

muppie22 Lid

22 mrt 2010
    77
    0
    0
    Heeej meiden!!

Ik moet a.s vrijdag heen voor de echo!!
    Alleen is het bij mij een beetje een lang verhaal!

2 weken geleden had ik een test gedaan! (onverwacht want we hadden het helemaal niet verwacht dat ik zwanger zou zijn omdat 4 okt PCO bij mij geconstateerd was!)
    Maar toch zwanger!! Ik helemaal blij! Kon die dinsdag daarop gelijk komen... maar eenmaal in de stoel...
    Hij kon niets vinden in de baarmoeder! En buiten de baarmoeder aan de eierstok zat wel wat! Bloed geprikt! En samen leek het dus op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap!
    Nou alles viel in duigen! Werd diezelfde avond om 21.15 nog geopereerd! Alleen kwam de volgende dag de gyn bij ons met het nieuws dat het waarschijnlijk leek op een cyste wat ze weg gehaald hadden! moest die ochtend nog een echo laten maken! En ja hoor er zat nog wat in de baarmoeder!! Heeeel klein! Ik zou ong 5 weken zwanger zijn! Moest die dag daarop bloed laten prikken! Als mijn HCG waarde weer was gestegen dan was het dus toch nog een zwangerschap! Dus gedaan.. en idd de HCG waardes waren weer gestegen! Dus ik kon er vanuit gaan dat ik nog zwanger was!
    En dat ik over 2 weken weer terug moest komen om een echo te laten maken!! Nou een week later voelde ik me ook echt zwanger hoor!! Ben zooo misselijk... de hele dag door.. alleen s'avonds word het wat beter! Alleen nou ging ik afgelopen vrijdag naar de wc... en bij het afvegen had ik in 1x een beetje ja oud bloed leek het ook niet echt op.. meer bruinige afscheiding!! Ik schrok me kapot!! Want het hield ook die hele dag nog gewoon aan! zaterdag ook nog iets.. zondag niets... maar vanmorgen wel weer!! Nou ik gelijk opzoeken op internet... maar daar word je ook niet vrolijk van!! (kun je beter helemaal niet doen ;) wat je daar allemaal leest?) Nou gelijk m'n moeder gebeld.. maar die zei dat zij dat ook wel heeft gehad bij mij zeg maar! En dat het miss ook nog wel van de operatie kan komen! Dat het nu geneest zeg maar van binnen! En dat er dan iets van oud bloed mee komt!
    Maar ik heb verder ook helemaal geen krampen o.i.d... dat niet!!
    Maar word er wel heel onzeker van! En kan echt niet wachten tot vrijdag!! Ben zo bang dat het alsnog mis is gegaan!! Ook omdat ik dan onder narcose ben geweest en ook nog morfine heb gehad voor de pijn!! Maar goed we moeten maar gewoon afwachten!
    Maar dan duurt een week lang hoor! ;)
    Maar hebben jullie dat ook wel is gehad? Een beetje bruinige afscheiding? Miss maak ik me ook wel veel te druk!

Liefsss....

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Om 21:00 vanavond Faith88

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Nou muppie22
    ik ga voor je duimen dat er een mooi kindje te zien is hoor!

5. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    laurise ow dat duurt nog even, ik maak nu steeds vroeg een afspraak anders zit ik heel de dag te stressen hahah..

muppie spannend hoor!

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb een kloppend hartje gezien en gehoord vandaag!!.. Wat heerlijk zeg!! Mijn dag kan niet meer stuk! :D

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

wij hebben ook een kloppend hartje gezien en alles zag er goed uit!

leuk zo'n echo!!

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mlien & Sammie

Geweldig nieuws!!!

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij hebben zo om half 1 onze 5de echo :$:) Maar nog maar de 2de bij de verloskundige en zij meet alles enz en dat heeft de HA bij de 3 andere echo's niet gedaan.
    Ben heel erg benieuwd hoever we nu zijn en als alles goed is gaan we het onze ouders enz vertellen.

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Alles was goed! Erg beweeglijk kindje!
    We zijn nu 10 weken en 4 dagen en 30 mei uitgerekend!
    http://img9.imageshack.us/img9/2711/kleinqw.jpg
    Dit is onze bokser

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

mooie foto!

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ooooo meiden ik ben verliefd...wat onzettend gaaf zo'n echo! Beebje was druk aan het zwaaien met zijn armen en het schoppen met zijn beentjes. 1 x ging zijn heel lichaam omhoog, echt grappig om te zien. We zagen al zijn neusje en kaken...echt heel ontroerend en het wordt nu ook echt! Er leeft een KINDJE in mijn buik!!!

Hier ons wonder!

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Nog 1 met zijn handje omhoog

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

de laatste met 2 handen langs zijn hoofd

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mooi hoor!!!

wat mij wel op valt, veel van de kindjes liggen met het handje in of bij het gezicht, zo zie ik meerdere echo's voorbij komen haha

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja klopt Vagans, grappig he. Als ze uit je buik zijn doen ze dat ook nog vaak als ze gaan slapen..

17. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Waaah, nog precies een week, dan mag ik ook voor m'n eerste echo. Ik kan inmiddels bijna niet meer wachten.

18. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
  19. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mooie echo!
    hij ligt idd op zijn kop haha

20. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Sammie, heb je ook jullie echo? Ben zo benieuwd. En trouwens nog maar even en dan gaan jullie trouwen :D

Deel Deze Pagina