ja nog een kleine 2 weken! nee heb mijn echo nog niet kunnen scannen want ik krijg morgen pas mijn nieuwe printer binnen. maar ga het gelijk proberen!
Ik moet nog anderhalve week wachten. Ben ruim 11 weken als ik dus mag voor de 1e echo... pfff ik word met de dag onzekerder...
Bekijk bijlage 106302 die van ons lag ook steeds met z'n handen bij het hoofdje echt grappig om te zien, dit is een print screen uit een stukje film dus misschien niet heel duidelijk
Wat een mooie echo's weer! Faith, wat ligt jullie kleintje er lief bij!!!! Zwijmel! Alleen met 9 weken heb ik een echo gehad en moet wachten tot 20 weken... Vorige week maandag het hartje wezen luisteren bij de verloskundige, dat lukte niet. Baby lag te ver weg gestopt... Afgelopen donderdag dus de herkansing. 19.30 uur de vk weer proberen; geen hartje, wel heel veel herrie, maar geen hartje. Na 10 minuten proberen hield de vk het voor gezien. Hij wilde het over een uurtje weer proberen. Geen probleem, wij na een uurtje weer bij de vk. Tja, zegt hij, als ik geen hartje hoor mag je door naar het ziekenhuis voor een echo. "Nou, dan hoop ik dat je niks hoor!" Onze ukkepuk was nog hard aan het zwemmen, maar liet zich verder niet horen. Zaten we dus om 21.30 uur in het ziekenhuis. Ook hier duurde het even voor we iets zagen en net toen ik voor het eerst lichtelijk ongerust werd, was daar ons ukkepukje! Met hartslag en al! We kregen weer foto's mee. Ben zo gelukkig! Heb lekker toch nog een 12 weken echo gehad!
Guusje toch nog een echo gehad! al zou ik me wel rot schrikken als ze het hartje niet vinden! Gelukkig was alles gewoon goed!
Wat hebben jullie een duidelijke echo's!!! ik heb een simpel afdrukje, wat redelijk wazig is. Volgens wat verouderde apparatuur..... Op scherm was alles wel heel duidelijk te zien
@winniethepoeh, mijne is ook heel erg onduidelijk en blurry hoor! Maar ze heeft ook niet echt haar best gedaan om het goed scherp te krijgen bij mij, tging haar er alleen om dat ze een hartslag zag en hoorde, over 2,5 week een meer uitgebreide echo, dan hoop ik ook een mooiere foto te hebben!
Vandaag de 2e echo gehad! Ben dus inderdaad 11 weken + 6 dagen Kindje lag heerlijk te spartelen en alles wat ze moest zien zag ze dus dat is allemaal positief! Nu ziet het er ook echt uit als een klein mensje!!!
Vagans mooi! Hier vandaag onverwacht een echo gehad maar heb helaas geen mooie plaatjes! We hebben iig ee heel mooi kleintje gezien
Oh ik kan niet wachten... pas over 1 week de 1e echo... hopelijk krijgen we dan ook zo'n mooi mini mensje te zien!!
@Vagans Super he zo'n bewegend mini mensje te zien!! Zit een beetje echo's te vergelijken en volgens mijn komt mijn flinke buik omdat ik meer vruchtwater heb.. Bij jou zie ik het ook langwerpig en bij mij is het een bol..grappig he die verschillen. Geniet van de echo's! Veel plezier iedereen die de echo binnenkort krijgt..houd de zakdoekjes paraat!
Echo was helemaal goed! Hartje zien kloppen. Hij/zij is 16mm en ik ben iets verder dan ik dacht; 8 weken en 4 dagen.