Ik mag trouwens over 3 of 4 weken nog eens. Niet dat daar een reden toe is, maar dat doen zij altijd. Nou, daar zeg ik geen 'nee' tegen!
Nou gefeliciteerd hoor! en dat je terug moest komen, dat had ik ook ze wilde per se alle kindjes met 12 weken gezien hebben, en geloof me dat is een wereld van verschil!
ik heb over twee weken weer een echo ben dan 13 weken. ben benieuwd, hoe het er dan uitziet allemaal. zo spannend!
Hmm ok. Een vriendin van mij heeft met 10 weken een echo gehad en moet nu pas met 20 weken terug komen. Ik ging er dus vanuit dat het niet zo gewoon was, hihi.
nou denk ook dat het per vk verschilt hoor. zou gewoon even vragen voor de zekerheid. bij is ons is het gewoon tussen de 10 en 12 weken bij de vk. gelukkig zit ik bij de gyn, krijgen we meer echo's
Vorige keer zat ik net onder de 9 weken, dus kon ze geen bloed afnemen. Vandaag (10 weken 4 dagen) moest ik daarvoor terugkomen en gelijk weer een echo gehad. Al zo'n verschil in 2 weken tijd. En 2x zo groot als 2 weken geleden. Ongelooflijk. Ik kon de vingers en tenen gewoon tellen. Verder bijna geen beweging. Hij/zij lag lekker te slapen denk ik. Maar verder klopte het hartje goed en ook hebben we de hersentjes gezien. Goed om te weten dat het kind hersenen heeft, haha!!
ahh emmie geweldig! heb je ook een foto gehad vindt het altijd leuk om echo's te zien! wij hebben volgende week weer een echo, ben ook zo benieuwd hoe hij/zij gegroeid is! moet vrijdag bloed afnemen en dan horen we woensdag meteen de uitslag.
Tuurlijk heb ik foto's Ik zou niet de deur uitgaan zonder, haha http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42129-albums5387-picture27717.jpg En een kiekeboe foto. Zien jullie hoe het zit? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42129-albums5387-picture27718.jpg Over iets meer dan een week nog een echo, voor de nekplooimeting. Mij hoor je niet klagen
haha nee snap ik! mooie echo foto's zeg... ik wil ook weer mijn kleintje zien... ben jaloers emmie! wanneer ga je het vertellen aan familie.
Volgende week zijn we een weekend in Limburg. (waar de meeste familie van mijn moeders kant woont) Dan geeft mijn nicht een kraamfeest. Ze is vorige maand bevallen. Alle familie is dan bij elkaar, dus een mooie gelegenheid. De familie van mijn vaders kant zie ik bijna nooit. Mijn ouders zijn er volgende week zondag, dus dan vertellen zij het. De directe familie (ouders, broer en zussen) weten het natuurlijk al. En weet bij jullie iedereen het al?
Bij mij wisten ze het met 6 weken al dit omdat ik zeker moest weten wel of niet op bezoek te kunnen bij een familielid die chemo krijgt dus het zekere voor het onzekere genomen
Met 12 weken hebben wij ons wondertje wereldnieuws gemaakt! Wij wisten het toen zelf 6 weken (ik had al na 3 weken een vermoeden...). Persoonlijk vond ik het heerlijk om het zo te doen. Hier alleen een termijnecho en een 12 weken echo gehad, omdat we het hartje niet konden horen. Ben nu 15 weken zwanger, heb 2 echo's gehad en nog nooit ons ukkie gehoord.... Volgende week de vk maar eens bellen of ik mag komen luisteren... Ik merk dat sommige meiden onzeker worden omdat ze nog niks voelen. Ondanks dat ik ons ukkie nog niet gehoord heb, heb ik nog geen seconde getwijfeld. Is ook wel een apart gevoel moet ik zeggen...
wij hebben het ook meteen vertelt toen we de test in handen hadden. we wilden eerst wachten, maar we waren te enthousiaist om ons mond te houden dus hebben het tegen de directie familie gezegd. sinds deze week weten anderen het ook. wij hebben 1x bij de gyn het hartje gehoord met 7w, daarna nog wel een echo gehad maar niet gehoord. we hebben een angelsound en sinds een paar dagen geleden kunnen we hem/haar daarmee vinden. is zo leuk om te horen dat alles goed gaat.
hoi dames ik mag morgen voor men 2de echo moet zeggen dak wel heel zenuwachtig ben , voel me nu al 2 dagen heel goed , niet meer zo moe en heb terug meer zin om iets te doen borsten doen totaal geen zeer meer en plassen is ook veel minder geworden kan terug alles eten wel nog heel rara dromen die totaal geen realiteit bevatten en heel slecht in slaap geraken hoop zo dat ik morgen terug het hartje kan horen en zien wnt maak me toch wel een beetje ongerust
heb mijn 2de echo geahd vandaag en alles was goed met de beeb alleen voelde ik me vlug buitengezet bij de gyn , mijn bloeddruk was te laag maar hij heeft niks gezegd wat ik daar aan kan doen
@ Yolandabenny Mijn bloeddruk is ook te laag en ook voor mijn zwangerschap was deze altijd al laag... Toen kreeg ik altijd het advies om af en toe is bouillon te drinken of een zout dropje te nemen.. Wat met een hoge bloeddruk dus weer niet goed maar bij een lage wel kan.. Verder is er niet veel aan te doen werd toen tegen mij gezegd. Ik probeer nu wel in de gaten te houden of ik me duizelig voel ofzo dat ik even kan zitten, dat ik niet ineens omval ofzo