Ik heb morgen mijn eerste echo, pffff zoooo zenuwachtig Ik krijg een vroege echo omdat ik eind juli in miskraam heb gehad, ohhh ik zo dat het hartje klopt
Ik heb mijn eerste echo ook vrij laat gehad (11,4 weken). Maar ik vond dat juist wel leuk, er was echt een mini mensje te zien met alles erop en eraan, echt lief! Ik wil alle dames nog veel plezier wensen bij hun eerste echo, het is wel zo fantastisch leuk die kleine voor het eerst te zien! Liefs,Chai.
Hier woensdag de eerste echo. Ons eerste kindje dus erg spannend allemaal! Kan iemand mij vertellen hoe die eerste echo gaat? Sta je zo weer buiten of moet je uitgaan van een half uur? Enne, kan het zijn dat ze toch ineens een inwendige echo maken? Heb dat ooit gehad en vond dat geen pretje.
@ Guusje: Ik heb bij mijn verloskundige in NE dik 20 min gezeten, We hebben even kennisgemaakt en ze ging toen met een inwendige echo kijken ( ik was toen pas 5w5d ) Ales even bekeken, het hartje klopte nog niet ma dat was normaal want dat begint meestal pas rond de 7weken daarna nog gekletst en daarna ging ik weg. Ik heb een hele fijne Vk gehad en ze waren allemaal erg vriendelijk. Ik vind ook dat ze bij VK veel meer aandacht aan je besteden dan bij de gyn in ht ziekenhuis, daar zijn ze zo koud en het interesseert ze niet hoe je je voelt en of je mssn wat wit vertellen, echo goed?!.. Opzoute dan tot de volgende keer!... Ik moet nu bij de gyn komen de 29e en heb er eigenlijk helemaal geen zin in met de stomme studenten die ma wat aanplaren
Hoi hoi Hier een heel mooi vruchtje gezien met een kloppend hartje, alles zag er heel goed uit!!! Ben zo blij. Straks zal ik wat meer vertellen, maar moet nu de jongens uit school halen!
Ik heb maandag 18 Okt mn eerste echo! heeel spannend, ik mag zo vroeg omdat ik in juli een mk gehad heb @ guusjeb bij mn eerste zwangerschap was ik al 9w4d met de echo en vroeg ook of ze het eerst uitwendig wouden proberen en toen was het allemaal al goed te zien! ze proberen zover ik weet eerst uitwendig en als dat niet duidelijk genoeg is inwendig. en ik was wel even binnen..wegen,bloeddruk meten,gesprekje
hey wij hadden vandaag de echo en hij was goed! zo mooi om weer te zien. ik duim voor jullie ook allemaal een goede echo!
Pfff woensdag om 10.30 heb ik de echo... Heb steeds wel het gevoel dat het goed zit maar nu het dichterbij komt toch ook de angst dat er straks toch wat mis is! Positief blijven denken maar! Morgen moet ik werken en hoop zo dat die dag snel voorbij gaat haha... Succes allemaal!
Wij hebben vandaag ook onze eerste echo gehad en gelukkig is alles goed! Ik ben wel ruim een week terug gezet, wel een beetje jammer... dacht 8,2 weken te zijn maar ben nog maar 7 weken volgens de meting. Over 2 weken moeten we nog een keer voor de 2e echo. Is dat een gebruikelijke gang van zaken of? (vast wel, maar ik word er een beetje onzeker van )
Pfff ik moet nog zo lang wachten op een echo.... Gok dat ik iets meer dan 6 weken ben, maar ik mag pas een echo bij 11 weken van de verloskundige....
Dames met een goede echo: Gefeliciteerd! Altijd goed om te lezen. Hoe eerder het is, hoe spannender ik het vind worden. Nu komen de zenuwen al een beetje en wij moeten nog 3 dagen wachten
Hoi meiden Ik heb 22 november de 1e echo en ben 12 juni uitgerekend! Heb gisteren mijn intake gehad en dat vond ik al spannend. Ik kan ook niet wachten tot het zo ver is! Is voor mij ook de 1e zwangerschap en vind het zo'n bijzondere ervaring. Zelfs de kwaaltje vind ik leuk haha....dan voel ik me echt zwanger!
Wat heerlijk dat de echo goed was Snieke! Cinn, die angst heb ik ook. Heb namelijk bijna helemaal geen klachtjes... dat had ik bij mijn dochter toen wel.. NooNoo, fijn dat alles goed was, jammer dat je minder ver bent. Die 2e echo is misschien ter controle, omdat je een week korter bent. Niet onzeker zijn meid! Juffertje:Wat een late echo! Ik had dan echt een echo-bureau opgezocht en een soort pretecho laten doen. Ik zou nooit zo lang kunnen wachten haha. La palma: Oehhh nog 2 dagen ! Welkom lizzy, en gefeliciteerd!