Wie ook eerste echo rond oktober-november?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Vagans, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Gefeliciteerd La Palma!
    Geweldig!!!

fotoooooo?????

2. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    La palma wat fijn dat alles goed was!! lekker genieten!

3. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik heb 11 november m'n eerste afspraak bij de VK. Volgens mij had ze het ook over een echo, maar ben dan 8,5 week zwanger. Kan dat dan al?

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

kan wel hoor volgens mij. Meestal is hier wel een medische reden voor nodig.

of je krijgt alleen het doorverwijs formulier
    lang niet alle verloskundige praktijken hebben een eigen echo apparaat ;)

5. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Nee, zij hebben wel een echo-apparaat. Het is een praktijk, zitten vier verloskundigen bij elkaar. Ik belde vanmorgen en ze zei dat ze de eerste afspraak meestal tussen 8,5 en 9,5 week plannen. Toen ging ze in de agenda kijken en zei dat ze 11 november nog een plekje had. Prima, hoe sneller hoe beter, hihi.

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Nou idd
    dan heb je grote kans dat ze wel een echotje maken ja!
    Leuk joh!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat geweldig! Als ik ook net zo ver als jou ben moet ik voor de echo. Fijn dat er al zo leuke dingen te zien zijn!! :D :D Wordt er helemaal gelukkig van zeg :D

8. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ik heb op 3 november mijn 1e echo. Volgens de vk ben ik dan bijna 11 weken. Maar ik had een hele lange cyclus en pas op dag 33 mijn eisprong. Dus ik zal wel terug gaan qua termijn. Ik hou voor mijzelf ook gewoon 5 weken en 3 dagen aan (op dit moment) en tijdens de echo 8 weken en 2 dagen.
    Pff, 3 november is pas over 3 weken. Kan niet wachten....

9. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ik heb mijn eerste echo bij de geneacoloog. Dit vanwege de 2 eerdere miskramen. Het zit alleen behoorlijk vol. Dus heb mijn echo de 29ste. Wachten duurt lang. Denk zelf zo rond de 7 weken te zijn dan.

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hier woensdag de echo, spannend hoor! Denk dat ongeveer 8 1/2 week 'ver' te zijn, hoop dat we een mooi kindje zien!

11. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik heb zometeen om half 4 de eerste echo. best zenuwachtig nu.... ben zo bang dat het niet goed zit.... en ik moet nu zo nodig plassen......
    *echoberichtje....*

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hopelijk krijg je een mooi kindje te zien! Suc6 zo...

13. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ja!!! er was een heel mooi kloppend hartje te zien. En omdat er afwijking zat in de data die de verloskundige opgaf en de weken die ik daadwerkelijk zwnager ben, mag ik over 2 weken nog een keer! We waren zelf ook van 8 weken uitgegaan, maar de verlos zei dat je echt uit moest gaan van de eerste dag van je laatste menstr.
    zal zo speodig mogelijk de echo ff scannen, maar we gaan nu eerst lekker een weekendje weg!

14. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ winniethepooh

Goed zeg! Kan je lekker gaan genieten van je weekendje!

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wat goed! Gefeliciteerd hoor!
    Wat een heerlijk positieve verhalen, ik hoop dat ik daar binnenkort lekker aan mee mag doen! ;)

16. MarliesV1984

8 okt 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!!!

Ik kon pas 24 nov de eerste echo hebben bij de vk!! Ben dan 12,5 week!! Nu op 11 nov een echo bij baby view, ben dan 9,5 weken toch iets eerder. Is er uitwendig dan niks te zien moet ik ff wachten tot 24 nov, maar het duurt anders zo lang. Op 4 nov de intake bij de vk! Spannend en ben zo aan het aftellen!! Dagen duren erg lang!

17. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het nu ook nog allemaal zo lang duren.
    Afgelopen woensdag een goede echo gehad bij de VK en over 5 weken mogen we terug....
    Ik ben zo ongeduldig dat ik over 2 weken nog een echo laat maken bij een echo buro.

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

Vandaag nog precies 10 dagen tot mijn eerste echo!

19. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik moet nog 4 weken wachten op mijn echo... pffffff waarom pas met 11 weken?? Zo laat....

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Winnie, die mooie echo.

Deel Deze Pagina