ik om 17:00 omdatk vorige keer een mk gehad heb! heb toen bruinbloedverloren dat over ging in rood.. en nu hadk weer bruinverlies da tgelukkig gestopt is al.. pff vi nd t maar eng. vooral omdat de vorige keer niet fijn was
Ik heb de eerste echo op 5 november, over 2,5 week dus. Ben dan ongeveer 9 weken. Kan haast niet wachten. Bij mijn vorige zwangerschap had ik de eerste echo pas met 10 weken. Gelukkig nu een weekje eerder.
hoi, ik wilde ook even laten weten dat ik zwanger ben ons eerste kindje. donderdag moeten wij naar de gyn en hebben dan gelijk een echo ben dan bijna 9 weken! ik hoop dat de echo dat ook zegt. ik vind het zo spannend en toch een beetje eng.
ik heb vrijdag een echo om 11 u ben echt wel benieuwd of w iets gaan zien , voel alleen mijn borsten en veel plassen en extreem moe , oh ja meer eten doe ik ook mijn 2 mk's begonnen al op 5 weken , dus daar ben ik nu al voorbij da geeft toch een beetje een beter gevoel maar ben toch bang om geen hartje te zien
Wij hebben morgen de 1e afspraak vlk en gelijk een echo!!Net als jou Odess?? Ben zo benieuwd, hoop dat alles goed is en we iets kunnen zien!
pff... nog precies 1 week wachten voor mij! Ik vind het wel heel moeilijk hoor! Heb de laatste tijd vervelende dromen over miskramen, en pijnlijke steken af en toe in mn buik Ik denk dat ik pas echt gerust gesteld wordt en kan beginnen te genieten als ik mn beebje gezien heb
Super mooi! Ik heb net met de assistente gebeld van de HA mag dinsdag morgen om 09.50 voor de 4de echo ben zo benieuwd!!!