hoi dames heb vanmorgen mijn 1ste cho gehad alles in orde joepieeeeee hij zag alles mooi zitten , en het hartje klopte , ik vroeg of hij kon zien of het sterk genoeg klopte en hij zei we zullen eens horen ik heb ons kleintje zijn/haar hartje horen kloppen , das zo een mooi geluid dit was allemaal met een inwendige echo op 7w3d nu ga ik gewoon genieten en afwachten tot de volgende echo binnen 5 weken
Geweldig meid! Geniet er van! Enne dames! nog meer mensen die nog geen echo foto hebben geplaatst?? Ik ben zooo benieuwd naar jullie beebjes!
dit was trouwens mijn eerste echo met 6.4 weken. Bekijk bijlage 102962 van de 7 & 8 weken echo heb ik geen foto helaas dinsdag ben ik 10.3 weken dus dan zal er wel meer te zien zijn
Hier is dan mijn eerste echo. Gemaakt met 9 weken en 5 dagen. Ons ukkie was zo lief aan het zwaaien! Bekijk bijlage 102987
Bijna morgen meiden!! ik heb net met de angelsound het hartje gevonden! was zo mooi!! ben benieuwd hoe het er vanbinnen nu uitziet!
Hey Meiden, Leuk om jullie echo's te zien. Wij mogen vanmiddag naar het zkh. Kan niet wachten. Hoop ook op een mooie echofoto. Groetjes Miepje.
leuk dat je dan het hartje al heb gehoord met zo'n angelsound. wil ik ook. maar dacht juist dat het pas kon na 12weken of verschilt dat per kindje.
Joepie, alles was goed. 6 wkn en 4 dgn. Echo gehad en het hartje zien kloppen. Wel zakelijk en klinisch hoor zo in het ziekenhuis. Bij de verloskundige vind ik toch wel wat gezelliger. Maar goed het gaat om een gezond kindje en mamma natuurlijk. @vagans en bloem. Succes morgen.