Over een uurtje lig ik met mijn buik bloot bij de huisarts het is 13 dagen geleden dat we ons kleintje gezien hebben ben zo benieuwd hoe groot het nu is en of het nog leeft
over een uurtje of 6 zit ik in de auto op weg naar het echo centrum om voor de aller eerste keer hopelijk ons kleintje te zien!
als hij uitwendig is is het wel beter volgens mij, inwendig kan je volgens mij beter een lege blaas hebben. wij gaan over 2 uurtjes weg! ben zoooo benieuwd! laten jullie allemaal weten hoe het was??
Ik ga er van uit dat het uitwendig is! en ja tuurlijk ik laat het weten hoor! Jij ook he! Heel veel suc6!!!
denk dat het met 10 weken wel uitwendig is hoor, want dan kunnen ze het meestal wel vinden! heel veel plezier en dat je straks maar een mooi kindje mag zien.
Suc6 Faith88! Ik zou met volle blaas gaan je kunt hem altijd even legen van te voren. Hier was alles goed wel een slecht apparaat (is nog het oude ding van toen de artsen verloskunde deden) Maar we zagen wel een kindje met kloppend hartje en kleine armpjes en beentjes. Maar als het goed is kan ik maandag weer naar de verloskundige en die is dan terug van vakantie en die gebruikt het andere apparaat kunnen ze het goed opmeten.
Succes meiden met de echo. Spannend! Ik had mijn eerste echo gewoon uitwendig met 10 weken, wel een volle blaas. Nou geniet ervan!
bij mij was het bij 7 weken ook uitwendig was toen al heel goed te zien, dus ga er vanuit dat het nu ook wel te zien is!
Dames, ben er helemaal kapot van, vanmorgen echo gehad en er was een leeg vruchtzakje te zien. Volgende week nog een extra echo, maar ik ga ervan uit dat ik een miskraam heb
ach jee meid wat erg! Hoe ver had je moeten zijn??? Ik wil je ontettend veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd! Een dikke knuf en heel veel kracht toegewenst!!!!!
hier net terug alles was helemaal goed, baby was al flink aan het bewegen en je ziet nu echt dat het een kindje is, erg leuk om te zien.