Wij hebben onze eerste echo gehad met 9 weken 2 dagen! Was echt geweldig om te zien, ik kon wel huilen Riane, wat ontzettend naar voor julie, Ik wil je onzettend veel sterkte wensen! Dikke knuffel!
JIPPIEEEEEE Na heel veel spanning daar de eerste echo!!! Ben wel iets minder ver dan ik dacht, 9 1/2 week ipv 10.2 weken maar dat mocht de pret niet drukken! een prachtig kindje wat lekker op zijn/hij zij lag (net als mama altijd doet) en een mooi kloppend hartje, goed gevuld maagje en armpjes en beentjes! Wij zijn ontzettend blij! 10-11 nog een keer een echo omdat ze alle kindjes bij 12 weken gezien willen hebben, nou dat vonden wij heel erg... (hier het kindje van bovenaf, oogkasjes zijn goed zichtbaar! Net een klein spookje haha) Ik ben echt super blij en de eerste spanning is er nu gelukkig af!
vandaag ook me derde echo gehad en ben nog maar 7 weken haha. maar vandaag dus een beeb gezien en het hartje klopt!! de eerste fotoreportage al gehad, maar liefst 3 fotos gekregen!! ben heel blij! x sjaan
Wat goed Sjaandiaan! En wat leuk 3 fotos! ik had er 4, maar 1 vond ik wat onduidelijk en 2 waren er zo goed als het zelfde
Wat een mooie echo's zie ik voorbij komen. Wij hebben bij 11 weken de 1e echo... wat duurt wachten lang! Een vraagje: kunnen we ook een filmpje maken? Dat we zeg maar het scherm filmen?
erg he dat wachten! Bij ons in de wachtkamer hing een briefje dat er niet gefilmd mocht worden dus ik zou het van tevoren even navragen voor je teleurgesteld wordt!
Ik mag 10-11 nog een keer ze willen alle kindjes met 12 weken gezien hebben vandaar Blijft spannend!!!
dankje! ja dit is met 10 weken en 3 dagen! ik las iets over filmen, wij hebben 3 filmpjes gemaakt, ik vroeg het en toen zei ze van tuurlijk mag dat! het is zo leuk als de baby gaat bewegen! dit is één van de filmpjes YouTube - baby