Wie ook eerste fm rond 5 augustus?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Doortje81, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Wilma, spannend! Ik lig helaas met overstimulatie in het ziekenhuis ;(. Ik heb veel buikpijn gehad, maar nu gaat het gelukkig beter. Ik kan nu even niet slapen haha, heb al de hele dag gelegen...
    Ik ben vrijdag avond opgenomen. Wel gek want na de punctie voelde ik me prima... Van een zwangerschap kan het helaas nog niet zijn. Het is ook geen hele erge overstimulatie, maar voelde me wel erg beroerd!

2. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Doortje, heb je niet genoeg gedronken of ligt het daar niet aan. Heb ook nog steeds last van mijn buik hoor, maar rustig aan doen. Hoop dat je snel naar huis mag en een positieve test mag hebben. Beterschap

3. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hoi Marleneke,

Ik dacht dat ik wel genoeg had gedronken. Ik drink eigenlijk altijd wel veel... Ik moest ook gewoon nog best vaak plassen enzo. Ik weet niet waardoor het kwam, dat hebben ze hier ook niet gezegd. In ieder geval zitten mijn follikels allemaal weer vol met vocht en heb ik ook vrij vocht in mijn buik. Ik heb niet zo'n vertrouwen in deze tp eigenlijk, maarja een klein beetje hoop blijf ik toch houden. Jij ook rustig aan!

4. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Doortje, wat vervelend. Hoe lang moet je blijven?

Hier slecht nieuws. Geen embryo dus poging voorbij. Vandaag jankdagje.

5. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Onee Wilma, wat naar! Ow, ik vind het echt rug voor jullie. Wat een klap! Veel sterkte en uithuilen met elkaar! Hoe staat je vriend / man hierin?
    Op naar DD zou ik zeggen meis! Het is nog niet verkeken! Dikke kus en knuffel voor jou!
    Ik ben net weer thuis, maar ik moet het rustig aan doen en dinsdag weer op controle. Ik moet heel veel drinken, maar maar buik voelt dan steeds zo opgeblazen.

6. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Met rug bedoel ik erg... Nouja ruk is het ook, dus als je het zo interpreteert is het ook goed! ;)

7. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Doortje, hoe gaat het nu?

En met jou Marleneke?

8. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Het gaat wel met mij! Ik mag nog niet werken van de dokter, aan de ene kant lekker, want ik ben of heel moe, maar het maakt de wachtdagen wel laaaaaaang en saai. Ik heb er geen goed gevoel over, want heb dus al de hele tijd ongi pijn, die volgens mij losstaat van de pijn die ik had van overstimulatie. Deze pijn heb ik namelijk ook altijd normaal al een week voordat ik ongi moet worden. Maarja de hoop blijft wel, dus maak mezelf al wel lekker gek.
    Wilma hoe is het met jou? Jij hebt de klap en teleurstelling natuurlijk te verwerken, zo oneerlijk! Ik hoop dat je snel een goed gesprek krijgt met de artsen en een vervolg kunt plannen.
    X voor jou!

9. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mij gaat t goed. Enkel zere borsten verder nergens geen last van. Maakt me ook onzeker, omdat je toch wel vaak hoort dat je op zijn minst ongikrampjes voelt bij wel of niet zwanger zijn. Nog een weekje wachten voor we kunnen testen. Vind het echt rot voor je Wilma, hopelijk blijf je nog een beetje hoop houden voor een 3e poging ook al is dat moeilijk. Hebben jullie wel eens nagedacht over eiceldonor?

10. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey meiden, ik had vanochtend op 12 dpo een negatieve test. (spierwit!) ik ga er dus voor 99% van uit dat het niks is geworden :(.
    Marleneke, hoe voel jij je? Wanneer ga jij testen? Spannend!

11. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik heb ook geen HCG in mijn bloed :( (Ik had bloedafname voor controle OHSS en ze hebben dit ook gecheckt!) Het frustrerende is nu dat ik nog t/m zondag door moet gaan met utrogestan, Bleh!

12. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shit Doortje. Moet je doorgaan met de Utrogestan omdat het nog net te vroeg kan zijn om te testen?

13. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag maandag testen, geen idee wat ik moet verwachten. Bij mij nemen ze geen bloed af, dus weet ook niet of alles goed is. Akelige bollen, gelukkig morgen laatste dag van die krengen.

14. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een negatieve test, maar nog niet ongesteld. Jammer, maar helaas. Aan de ene kant had ik t ook wel verwacht, de eitjes waren goed, bevruchting was goed alleen de innesteling laat op zich wachten. Verwacht dat daar ons probleem ligt. Op naar de volgende keer.

15. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Marleneke, wat jammer! Tja, een negatieve test hoeft niet te betekenen dat je ook niet zwanger bent natuurlijk, maar idd, de kans wordt wel klein. Ik word nu een beetje ongesteld gelukkig, ik werd gek van die hoge progesteron waarde! Nouja, op naar de volgende. Weet jij eigenlijk al iets van cryo's? X voor jou!

16. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds niet ongesteld, ook geen krampjes meer. Wij hebben nog 9 cryo's in de vriezer. Wil tot donderdag wachten om dan eventueel nog een test te doen,mocht ik dan nog niet bloeden. Dan pas ziekenhuis bellen. Moet je bij een cryo eigenlijk ook hormonen spuiten of doen ze het dan in je natuurlijke cyclus?

17. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren beetje bloed,maar vandaag is de rode zee er niks bij. Gelukkig vrij vandaag, die krampen erbij zijn niet echt lekker. Heb het idee dat na een behandeling de ongesteldheid dubbel zoveel is als gewoon. 9 september weer een echo, we gaan met volle moed verder.

18. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marleneke Bij mij was de menstrutie na de terugpplaatsing ook veel erger dan anders. Komt volgens de arts doordat je extra baarmoederslijmvliez hebt aangemaakt door de utrogestand. Klinkt wel logisch. Waarom heb je de 9e weer een echo? Is dat al voor de cryo? Dat zou fijn zijn.

@Doortje Hoe gaat het met jou? Zou jij niet aankomende week je gesprek hebben?

19. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey wilma, nee geen gesprek... Moet ik nog plannen. Marleneke, ik ben nog steeds ongesteld en het was ook heftig inderdaad, maar gelukkig eigenlijk niet meer pijn dan normaal! Hoe is het met jullie Ladies?

20. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vandaag gesprek i.v.m onderzoek antarctica. Dit is een test waarbij ze gaan kijken voor terugplaatsing met behulp van extra hormonen of gewoon in je natuurlijke cyclus. Ik ga dit in mijn natuurlijke cyclus doen, volgens de loting. Ze gaan kijken wat het beste resultaat geeft. 9 september inderdaad de echo voor de cryo. Ook hier nog een beetje ongesteld. Verder wel last van regelmatig hoofdpijn en puistjes, maar of dat door de behandeling is gekomen geen idee.

Deel Deze Pagina