Heb inmiddels al 2 echo's gehad en morgen de 3e. Baarmoederslijmvlies is op goede dikte, maar er is nog geen eitje groot genoeg om ovitrelle te spuiten. Hopelijk morgen dan zou donderdag eventuele terugplaatsing zijn. En hoe gaat het nu bij jou,ook weer terug bezig?
Nee, ik moest een rustmaand... Daarna aan de pil en dan gaat het feest weer beginnen. Wel gisteren mijn evaluatiegesprek gehad en dat was fijn. Ik weet nu hoe we het de volgende keer gaan aanpakken. Ik denk trouwens dat ik iets meer geduld moet hebben want ik heb mijn eisprong later gehad, grrrr Nouja die werkman er ook nog wel bij. Ik hoop dat jij snel weer mag, spannend hoor! Jouw eisprong laat blijkbaar ook wat langer op zich wachten, dus misschien is dat normaal na IVF.
Mag nu donderdag weer terug voor controle. Mijn eitje groeit niet hard genoeg. Vorige week 6 mm en nu was het 8 mm. Mijn normale cyclus duurt ook langer ten opzichte van andere, snap nu wel waarom. Zo zie je ook wel wat die stimulaties doen, zijn werk. Toch vind ik het prettig om niet te hoeven spuiten, op de ovitrelle na dan. We wachten maar weer af. Waar moet je de pil voor nemen?
Hoe gat het nu? Ik moet de pil nemen omdat ik het lange protocol heb tegen overstimulatie whaha Nouja, helpt dus niet altijd...
Inmiddels al weer een echo gehad donderdag en mijn eitjes willen niet groeien. Het blijft nu op 8 mm zitten, dus maandag voor de verandering maar weer terug en dan kijken we wel weer verder. Aangezien ik met een onderzoek mee doe krijg ik ook geen extra stimulatiehormonen, op zich wel prettig, maar het duurt nu wel heel erg lang voor terugplaatsing. Hoop toch eigenlijk wel op volgende week. En we wachten maar weer, hebben we nog niet genoeg gedaan. Hoor volgens de arts bij de VIP's, omdat ik nu al zo vaak kom. Gelukkig heb ik een leuke en positieve vrouw als arts.
Jeetje, ons geduld wordt idd altijd maar op de proef gesteld! Wat irritant dat ze zo traag groeien. ik denk dat ik mijn eisprong al heb gehad, maar weet het iet zeker, maar dat mijn cyclus langer is deze maand is wel al duidelijk! Succes! Toch denk ik wel fijn even geen hormonen hoor... Wel pregnyl?
He he, gister ovitrelle gespoten. Morgen bellen voor datum terugplaatsing. Hopelijk gaat het deze keer raak zijn. Al gaan we zelf ook nog klussen om de kans toch een beetje te verhogen. Volgens ziekenhuis is de kans klein om zelf zwanger te worden, maar er is geen duidelijkheid waar het bij ons aan ligt, dus dan is er toch echt wel kans.